איי סיישל – אטרקציות מומלצות

עם כל ההודעות שלך הגיע הזמן לספר לך 15 דברים מדהימים שתוכל לעשות בסיישל בתקציב. בעזרת 15 הדברים האלה שראיתי ועשיתי בטיול האי הזה, תוכלו להפוך את החופשה בסיישל לטיול של חיים שלמים.

ביקור בשמורת האי ארידה בהחלט צריך להיות על המסלול של כל מבקר בסיישל

תיהנו מכמה ימים של פאר באחד מאתרי הנופש היוקרתיים או שהו בקונסטנס אפליה וחקרו ושהו במאהה. אם תרצו להישאר ולגלות לפחות כמה מאיי סיילס היפים להפליא, כדאי להזמין את הטיול הזה. חופשת סיישל אינה מוגבלת לאי אחד, אך ביקור בשמורת הטבע ארידס בהחלט שווה את זה.

אם גילוי אינו הסגנון שלכם

תוכלו לספוג את השמש באחד החופים היפים שיש לסיישל להציע. תוכלו לצאת לטיול, לשחות בחופים המרתקים של איי סיישל או לבלות את זמנכם הפנוי בהתפעלות מיופיו הקסום של הטבע. המקום הטוב ביותר להירגע הוא על החוף בקונסטנס אפליה, חוות מטעים בת 200 שנה על החוף. הקפידו לבקר בשמורת הטבע איילנד, שנחשבת ליפה ביותר בסה יל.

יש הרבה מה לראות בירח דבש בסיישל

מה שהופך אותו לאטרקציה התיירותית הפופולרית ביותר בכל איי סיישל. ישנן מספר פעילויות בסיישלס ובסביבתה שאתה לא בהכרח צריך, בין אם אתה כאן בפעם הראשונה או השנייה. הוא ממוקם על האי מאהה ומהווה מקום קל ויפה לבקר בו, לא משנה היכן אתה נשאר או מה אתה עושה.

סיישל

הוא ארכיפלג של 115 איים ציוריים, ובעוד שתוכלו להתפעל מהנוף עוצר הנשימה, בסיישל יש מגוון מדהים של פעילויות לחובבי חוף ומים. באיי סיישל יש מעל 100 איים ייחודיים, אבל אני חושב שסיור באיים הקטנים יותר הוא החלק המהותי בטיול ל- SeaCheles. עם 115 איים לבחירה, זו אחת האפשרויות הטובות ביותר לירח דבש במדינה. חקירה וסיור באיים אלה היא ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר להתנייד על סיישל, שכן קפיצה על אי וסיור באיים הם האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר בסביבתו.

ביום החמישי בסיישל אני ממליץ על שייט בסירה לאי פרסלין, אבל אתה יכול גם לצאת לשיט דומה למאה. אם אתה רוצה לבקר באחד מהאיים האחרים בסיישל, יש הרבה דברים לעשות ולדעתי שבוע ייתן לך זמן לבקר בכולם.

תקציב נוסף – ידידותי לעשות בסיישל – הוא לטפס על אנה לאציו ועל אנה ג'ורג'ט. טיולי הליכה הם אחת הפעילויות הטובות ביותר שתוכלו לעשות ביום הראשון לביקורכם באיים הדרום אטלנטיים.

אם אתם מחפשים מקום פשוט עוצר נשימה לחופשה הבאה שלכם

אנו ממליצים בחום על סיישל. אם חסר לכם זמן ואתם תוהים איזה אי הכי מתאים לשהייה בסיישלס, קראו את המדריך שלנו ללינה בסיישלס לקבלת מידע נוסף. זו ללא ספק אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר בסיישל ותמצאו תצפיות טובות על האיים הפנימיים. תיהנו מנוף פנורמי מאין כמוהו והישארו באי כמה ימים או אפילו שבוע שלם.

איי סיישל לא רחוקים זה מזה ותיירים יכולים לשכוח את קשרי המעבורת בין האיים

כאשר אתם מחפשים אחר מקומות הלינה הטובים ביותר בסיישל, עליכם לגלות אי אלו מתאימים ביותר לשהותכם בסיישל. הכרת המקומות בסיישלס שאליהם אתה רוצה לבקר לפני הנסיעה שלך יכולה לעזור לך להחליט היכן להישאר.

כמו כל חוף אחר באיי סיישל, ביו וואלון הוא בחינם ואינך צריך לשלם עבורו. לא ניתן לבקר בסיישל בזול, אך ניתן לבקר בו בתקציב ועדיין ניתן לבקר בזול גם אם אינכם בתקציב.

הייתי אומר אפילו שזהו חובה לראות בסיישל אם אתה רוצה ליהנות מהחוף מכיוון שהוא המקום המושלם לחופשה טרופית. במהלך ביקורנו עצרנו באחד החופים היפים במדינה, החוף של ביו ואלון.

אם התמזל מזלכם לטוס למאהה לפני שאתם נוסעים לפרסלין או לה דיג, אז כדאי לחקור את האיים האלה. אם אתם מתכננים חופשה עם בן / בת הזוג שלכם, אל תחמיצו את האיים מכיוון שזה אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בירח הדבש בסיישל.

רבות מהאטרקציות של סיישל המפורטות להלן הן מה לעשות במאהה והסביבה כשאתה שם

בנוסף, מאמר זה יסקור גם דברים מעשיים כגון לינה בסייס, מתי לבקר בהם, אופן התמצאות ומידע אחר הדרוש לשהייה מבריקה. תגלה מה אתה יכול לראות, לעשות ולצאת מהם ואיך אתה לא יכול לשכוח אותם. תכנן את החופשה שלך עם 15 הדברים הטובים ביותר שראיתי ועשיתי בסה, כולל היעדים הטובים ביותר, האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר, כמה טיפים וטריקים וטיפים כיצד להגיע לאבני החן הנסתרות של האיים. ביקרתי בסיירות בילדותי ואני אוהד גדול של כל הדברים שאתה יכול לעשות כשאתה מבקר בהם, גם אם אינך צריך.

Categories:

דילוג לתוכן