בחירות ספק שירותי מחשוב לעסקים

כשאתה משיק אתר חדש, אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת ספק שירותי מחשב לעסקים הוא הבנת ספקי האינטרנט (ISP) ושירותיהם. האינטרנט הוא קבוצה לא רשמית של משתמשים וספקים של תוכן עסקי המחוברים באמצעות ספק שירותי האינטרנט שלהם.

השרתים מייצגים את שכבת היישום של השירותים וניתן לקרוא להם ספקי שירות יישומים (ASP)

מערכות אלו יכולות לשלב לעיתים קרובות חלק מלקוח הטלפונים הסופטופיים שלהם בדלפק העזרה והן יכולות להיות משולבות עם שירותים אחרים כגון דוא"ל, מדיה חברתית, אירוח אתרים ויישומים עסקיים אחרים. שירות זה יכול להיות מוצע ללקוח ספציפי הזקוק לסיוע במחשב ויכול לעבוד ביותר ממסגרת אחת על אחת. שירות זה מציע לחברות שונות אפשרות לעבוד יחד בזמן שהם עוברים בעיות הקשורות לטכנולוגיות שונות. למי שרוצה התמקדות קטנה יותר אך עדיין רוצה לעזור בפיתוח תוכנות, שירות זה יכול לספק שירותים גם לחברות תוכנה וחברות אחרות שרוצות למכור את התוכנות והתוכנות שלהם. אם מישהו ממליץ לך על ספק שירות מסוים, זו צריכה להיות הבחירה הראשונה שלך. רשימת נותני שירותי המחשוב באזורכם יכולה להוות אינדיקטור טוב לסוג השירות שתקבלו, כמו גם לאיכות השירות.

הפתרון המתאים ביותר לעסק שלך תלוי בחברה שלך ובתוכנה שאתה זקוק לה

אך אם אי פעם תרד מתחת לסף מסוים, תקבל החזר כספי. אם חברת ה- IT אינה מחזירה את שיחותיך, אם המחירים גבוהים מדי, או אם הזמן לתיקונים נגמר רק כדי לבצע אותן לפני שתגלה מה הם עושים, ייתכן שיהיה עליך לבחור ספק שירותי IT אחר. חלק מספקי הטלפונים העסקיים אפילו מרחיקים לכת כדי להבטיח את זמינותם.
כדי לקרוא עוד בנושא של שירותי מחשוב לעסקים ובחירות ספק שירותי מחשוב לעסקים יש להעיף מבט ב- r-net.co.il

ספקי שירותי מתקנים חייבים להיות מסוגלים גם להתאים את מתן השירותים באופן רציף לצרכי העסק שלך ולהגיב במהירות כאשר מתרחשים שינויים בשוק

ספק שירותי המתקנים חייב להיות מסוגל להתאים באופן רציף את אספקת השירות לצרכיך כעסק, ותרצה למצוא ספק העונה על צרכיך בעניין זה. ראוי גם לציין שכאשר מעבירים את היישומים ועומסי העבודה שלך לענן, הסביבה הספציפית שאתה בוחר והשירותים שספק שירותי הענן שלך מספקים קובעות את התצורה שאתה צריך, כמו גם את כמות העבודה הנדרשת ואת העזרה שאתה יכול לקבל לספק שלך לעשות את העבודה הזו. בהתאם לאסטרטגיית הענן הספציפית שלך, ייתכן שתרצה גם להעריך את השירות שהספק יכול להציע לך. הם יגלו כי יכולתם לכוונן ולגודל קנה מידה מושפעת מהאופן שבו הם אורזים את שירותיהם.

מורכבות הצרכים שלך תקבע ככל הנראה אם עליך להקים את רשת המחשבים העסקית שלך או לחפש עזרה חיצונית, כמו גם את כמות העבודה הנדרשת.

ישנן אפשרויות רבות זמינות, לכן הקפד לבחור תוכנית טלפון או שירות אלחוטי המתאימה ביותר לצרכי הניידות היומי שלך. אם לא תבחר ספקית ה- VoIP העסקית הטובה ביותר, אתה עלול להתמודד עם אתגרים רציניים בעתיד.

קבצים ומערכות מחשב הם התחלה

אך זכרו כי העסק שלכם מקבל מידע אישי. זה עשוי לכלול מחשבים המשמשים את ספק השירות שלך לתמיכה ברשת או במכונת צילום דיגיטלית. כשאתה מבצע מיקור חוץ של התקנה ותחזוקה של מערכת מחשבים ארגונית, כגון ארון תיוק, אתה בודק את נוהלי אבטחת הנתונים של החברה ומשווה אותם עם הסטנדרטים שלך.

אם ספק שירותי ה- IT מעדיף לשרת את מכלול צרכי החברה, הוא יכול לבחור בכמה ספקים של שירותים שונים. לדוגמא, אם לארגון יש כלי תקשורת ומשתמשים בנותני שירותים שונים שלא הכרתם קודם?

בכל הנוגע למערכות הזכיינות הקיימות

תחום שירותי המחשוב מתחלק באופן רופף לשתי קטגוריות: חברות שירותים טהורות ושירותים עסקיים טהורים. דוגמאות לשירותים טהורים לחברות הן אינסטלציה, שירותי חשמל, בתי תיקון מחשבים וחברות אחזקה ותיקון מחשבים. לכן כדאי ללמוד עוד על שירותי מחשוב לעסקים

ספק שירותי אינטרנט

הוא החברה המשרתת את האזור המקומי שלך בעת ההרשמה לשירות. אתה יכול לקנות את רוב רכיבי הרשת, אך בדרך כלל הבחירה שלך מוגבלת. ספקי האינטרנט מספקים מודמים, אם כי אתה יכול בדרך כלל לקנות מכשירים משלך מרשימת מכשירים מאושרים.

המכונה שלך עשויה לפעמים להזדקק לחלקים שאם אינם זמינים מספק השירות שלך עלולים לסכן את עבודתך

חברות IT מתמחות בתיקון מחשבים, שם תוכלו לקפוץ למטה החברה כדי לתקן את המחשב ולשלוח אליכם טכנאים אם תרצו. בדרך זו תוכלו להציע שירותים בחנות לתיקון המחשבים שלכם, כמו למשל שירות המגיע ללקוחות או מקום פיזי אליו יכולים להגיע הלקוחות. השגת מידע זה במישרין או בעקיפין יכולה להיות ההבדל בין נותן שירות אמין וקצר שאינו קיים.

 

Categories:

דילוג לתוכן