דוגמאות לקישוט בלונים

בתי חגגה לאחרונה את יום הולדתה הרביעי ושאלה אותך כיצד תוכלי להתחפש למסיבה. אני חושב שהקישוט די טוב והדבר הכי טוב בו הוא שאתה יכול לבחור – ולהשתמש ברעיונות האלה לכל מסיבה! המשך לקרוא לעצות נוספות כיצד להכין קישוטי בלונים למסיבת יום הולדת בבית.

אנו מציעים חברת בלונים

קוולטקס, המופעלת על ידי מעצבי בלונים המשתמשים במוצרי חברתנו. על מעצב הבלונים לעבוד עם הלקוח לפיתוח עיצוב רצוי, כולל סוג, צבע ומספר הבלונים שישמשו. כדאי להביא את הבלון לאירוע בזמן להקמה ולקישוט ולתאם עם ספקים אחרים במידת הצורך. אם ברצונך להזמין אירוע ב- YTE Decor Balloon Decor, מלא את טופס הבקשה שלנו לקבלת מידע נוסף על אופן קבלת קישוטי בלונים באירוע שלך.

תוכלו ליצור קשר עם מתכנן מסיבות ולבקש ממנו ליצור פסל בלונים לתינוקות, או שתוכלו להמליץ על מישהו.

רעיון פשוט זה לקישוט בלונים בעיצוב DIY יעזור לכם להכין תצוגה מדהימה עבור האורחים שלכם ולהקטין את העלות בהשוואה לעיצוב יקר אחר

מעצבים ומעצבים דקורטיביים העלו רעיונות לקישוט לימי הולדת, הקיימים במגוון צורות, גדלים, צבעים וסגנונות. תסתכל על הרעיונות האלה לקישוטי בלונים שיקלקלו לך את הכיף ביום המיוחד שלך. מבלונים הדומים לפינוקים טעימים, ועד כרזות גלידה שתוכלו להכין ולקשור על עוגה, או אפילו לעוגת יום הולדת עם בלונים עליה, רעיון קישוט זה למסיבות יום הולדת יכול לעזור להפוך את המסיבה שלכם לחוויה מהנה וחגיגית לכל החברים והמשפחה שלך.

לדוגמא

זהו שירות לעיצוב בלונים המשתמש בבלונים צבעוניים, והוא גם אחד מקישוטי הבלונים הפופולאריים ביותר למסיבות יום הולדת. בדומה לדוגמאות לעיל של קישוט בלונים, שם משתמשים בצבעים בהירים כמו אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול ואפילו ירוק.

שירות זה לקישוט בלונים משתמש בהליום רב, הנחוץ ממגוון סיבות, כגון שימוש בבלונים בצורות ובגדלים שונים ולמטרות שונות.

כיצד לבנות בלון

פשוט השחיל שיפוד עץ דרך תחבושת הבלון ופוצץ אותו, או שתוכל להזמין איש מקצוע שיעשה זאת עבורך. כדי לתדלק את הבלונים בגז הליום, הכניסו לתוכם מקלות זוהרים כך שהם יצופו, ונפחו אותם באמצעות משאבת האוויר המשמשת לפוצץ אותם. בעת הכנת בלונים לקירות ניתן להשתמש בנקודות הדבק להדבקת בלונים קטנים יותר לבלונים הגדולים, כפי שנראה לעיל. באמצעות משאבת הליום, המשמשת לנפח בלונים, ניתן לנפח בלונים.

לקישור ביניהם: קשרו שיפוד עץ דרך עניבת הבלון וחוט סביב קצה המיתר לתחתית כל בלון וקשרו אותו.

חפש רעיון לעיצוב בלונים רומנטי שבו אתה משתמש בבלונים בצורת לב כדי לכסות את התקרה וליצור צורת לב כדי להישאר מתחת למיטה.

עם מיתרי בלונים ארוכים

מעצבי בלונים יכולים ליצור עיצוב זר בלונים מוגבה לאורחים. ניתן לחבר את הבלונים לסוככים, מעברים, כסאות וקישוטים אחרים שיכולים לעגן אותם. בלונים צבעוניים אלה יכולים להישאר על התקרה, בדיוק כמו שהייתם מקשטים סידור פרחים עם בלונים על הקיר. הבלונים מסודרים בבלונים ומוחזקים במקומם – פסים מעוטרים שהופכים לזרים שעושים יותר ממה שניתן היה לדמיין כקישוטי בלונים מסורתיים לעץ חג המולד או קישוטים אחרים.

הטכניקה של בניית עמודת בלון יכולה לשמש גם לרעיונות בלונים אחרים – רעיונות מעוטרים, כמו בלונים על קיר, שולחן או אפילו עץ.

אני משוכנע שפסים מעוטרים בבלונים הם ללא ספק הדרך הקלה ביותר לעשות קשת בלון

אז בואו נדבר על הצעדים שבוצעו. עכשיו אני מגיע לחלק החשוב ביותר במדריך זה – איך מכינים זרים של בלונים. יש לי את כל ציוד הבלונים בבית, יחד עם חבורה של ציוד אחר כמו בלונים, סרט, דבק ועוד כמה דברים.

כדי להשיג את המראה הטרנדי הזה, נפח 30 בלוני הליום התואמים את הצבעים של נושא המקלחת לתינוק. המסיבה למעשה תתקיים והאופנה היא קישוט הבלונים למשאבת המסיבה. גוגו לקישוטי בלוני פרחים על ידי סידור בלונים צבעוניים על הקירות. חפש מכסים למיץ בלונים או התקשר לטלפון 91 – 9224181677 או 7718081617 למידע נוסף על חנויות מיצי הבלונים הטובות ביותר באזור שלך.

בעזרת כמה טריקים יצירתיים תוכלו להפוך את הבלונים האלה בקלות לקישוט הקשור לנושא

אתה יכול להשתמש במיני בלונים או לנפח בלונים רגילים עם מעט אוויר. בעזרת פיתול הבלונים ניתן ליצור אלמנט דקורטיבי לאירוע או ליצור בלוני נייר כסף שיכולים לספק תפאורה נהדרת לאירוע מיוחד כמו מסיבת יום הולדת או מסיבת חג. בנוסף לדרכים נהדרות לשפר את הקישוט שלך, קישוט הבלונים המדהים הזה יכול להיות מושג הקישוט לחתונה, יום ההולדת, קבלת הפנים או אירוע אחר שלך.

Categories:

דילוג לתוכן