המלצה על מטהר מים ביתי

אם אינך בטוח אם אתה זקוק למערכת סינון מים לבית או למשרד, עיין בדף זה. במאמר זה נבחן את בחירת מסנן המים המתאים עבורך ונספק לך רשימה של סוגים שונים של מסנני מים שעליך להסיר. קרא גם את מדריך הרכישה שלנו, המתאר מה כדאי לחפש כשמחפשים מערכת סינון מים לבאר. מי ברז הם משאב נהדר לזיהוי המזהמים במי הברז וכיצד הם יכולים להשפיע על בריאותכם לטווח הארוך.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות המלצה על מטהר מים ביתי וטיהור מים ביתי עליך לגלוש לאתר mey-tuvim.co.il

בחירת מסנן המים הטוב ביותר לכל הבית ולצרכים שלך

הום מאסטר מציע מגוון רחב של פילטרים ומערכות מי בארות המשפרים למעשה את איכות המים בביתכם. מערכות סינון מים יהפכו בהדרגה מי ברז רגילים למים אלקליין, טהורים, טעימים ושתים.

אם מי הברז שלכם חורגים מהנחיות הבריאות

מומלץ לשקול רכישת פילטר מים. לא כל מסנני המים והניקוי יהיו מאושרים על ידי משרד הבריאות, אז חפשו את אלו שלא. מסנני נקודת שימוש הם דרך נוספת לסנן מזהמים ואת טעמם של מי השתייה. זוהי דרך נהדרת לסנן כמויות גדולות של מים מבלי להחליף ברז קיים או להעמיס יתר על המידה.

כפי שהשם מרמז

פילטר מים לכל הבית הוא מערכת סינון המטפלת במים בביתכם. שתיית מים טובה רק כמו כל פילטר הבית, שמסנן את כל המים שנכנסים לביתכם. התקנת מסנן נקודה או כלי עזר או כל סוג אחר של מסנן שהותקן אינה זהה להתקנת מסננים מסוגים אחרים, כגון מטהר מים או מטהר מים.

זה יכול להיות גם יעיל יותר ממסנן נקודה או מסנן שירות, אך לא טוב כמו מטהר מים או סוגים אחרים של פילטר.

אם אתה רוצה להביא את המים שלך ממקור כמו נחל או נהר

אתה צריך להיות בטוח שמערכת הסינון שאתה קונה יכולה להסיר את כל החיידקים ואורגניזמים אחרים בטבע. אם יש לך חששות מיוחדים לגבי חיידקים במי השתייה שלך, אתה אמור להיות מסוגל לרכוש מערכת סינון המוסמכת להסרת חיידקים באופן ספציפי. יש מסנני מים המצהירים במפורש שהם מסירים את האמבה, אך ה- CDC הבהיר כי זה לא סוג הפילטר – מסנני בריטה אינם מסננים אמבה, ואין להשתמש במים שלהם כסיר נטי, אלא כעופרת בתהליך החלפת היונים. מסנן מים עתידני זה לבית מספק סינון מים מצוין כנגד כלור ועופרת. 

מסנן ברזים

ריכזנו רשימה של מסנני המים הטובים ביותר לברז. פילטר מים טוב לא רק מגן מפני זיהום, אלא גם מסייע בשיפור הטעם והריח של המים שלך. זה יכול לספק חווית מים נקיים למי שרוצה לוודא שהמים שלהם בטוחים עבורם. מערכת מסנני משטח עבודה נקיים ללא מים היא ללא ספק מערכת הסינון החסכונית ביותר שיש לכם בשוק.

איכות אספקת המים הציבורית אינה נהדרת בהתחלה

אבל אם יש לך סיבה לא להיפטר מכד המים הלא יעיל שלך ולקבל מערכת סינון נקייה ללא מים, אז זהו. סינון המים שלך יכול גם לעזור למכשירי החשמל ולמתקנים הסניטריים שלך להחזיק מעמד זמן רב יותר, בעודם משתלמים במיוחד. מערכת סינון ביתית זו מייצגת חיסכון גדול בעלויות בהשוואה למסנני מים אחרים בשוק.

המטרה העיקרית של מסנן מים

היא סילוק זיהומים מינרליים מהמים, מה שהופך אותו לנקי ובטוח יותר לשתייה מהברז. אם אתה מודאג לגבי עופרת במי הברז שלך ומוסמך על ידי האיגוד לאיכות המים, אתה מפחית את הסיכון לזיהום עופרת של המים שלך על ידי עופרת ומזהמי עופרת אחרים. זהו צעד חשוב לקראת הפחתת מספר המזהמים המזיקים ושיפור האיכות הכוללת של המים.

נכתב בשיתוף חברת מי טובים אוסמוזה הפוכה המעניקה פתרונות טיהור מים לבתים בישראל כבר יותר מ-26 שנים.

Categories:

דילוג לתוכן