מה זה דף נחיתה?

המונח "עמוד נחיתה" נזרק רבות בשיווק מקוון, אך האם אנשים רבים באמת יודעים מה פירושו, במה הוא שונה מדף הבית של האתר, ואפילו מדוע יש צורך בדפי נחיתה? כאשר מבקרים מוצאים דף נחיתה, דף בית או דף אחר באמצעות מנועי חיפוש, הם לעתים קרובות מבולבלים. ישנם מספר סוגים שונים של עמודים הזמינים באינטרנט, כמו בלוג, אתר, פוסט בבלוג ואפילו דף פייסבוק.

אנו מכנים דפים אלה "דפי נחיתה" מכיוון שמבקרים ניגשים אליהם על ידי לחיצה על קישורים לדפים שונים

בהגדרה, דף נחיתה הוא דף עם קישור למודעה או לקמפיין שיווקי עליו אתה לוחץ. אם מישהו לוחץ על הקישור של אחת המודעות שלך ומביא אותו לדף הפתיחה שלך, דף הפתיחה שלך הוא דף הנחיתה שלך.

כמו דף הבית שלך

דף הנחיתה שלך הוא אתר יחיד ונפרד שאינו מחובר לאתר שלך ונועד ליצור לידים נוספים. מטרתם היחידה של דפי הנחיתה היא להמיר מבקרים לדף הבית או לטופס עצמו, אשר עשוי להיחשב כ"דף נחיתה ", אם כי הוא משרת גם מטרות אחרות.
למידע נוסף אודות מה זה דף נחיתה? מומלץ לגשת לאתר kratza.co.il

דרך חלופית ליצור עמוד נחיתה

היא להוסיף טופס אופטימיזציה מובנה לאתר שלך. אם תחליט לשלוח אותם, תוכל לקרוא להם "דף נחיתה", בין אם זה דף באתר שלך או דף מותאם אישית ועצמאי או שניהם. דפי נחיתה הם אתרים שמספקים מידע נוסף ללקוחות פוטנציאליים שלוחצים על פרסומת משובצת קטנה יותר באתר. דפי נחיתה הוא הדף שבו מבקרים רואים או מגיעים מסיבה ספציפית ושם הם רואים ולוחצים.

אם אתה זוכר משהו ממאמר זה

זכור כי כל צורה בה אתה משתמש כדי להפוך מבקרים ללידים היא דף נחיתה ועל האתר שלך להיות מוביל. שמור על דפי הנחיתה שלך פשוטים ותמציתיים, שכן הם המקום היחיד שבו המבקרים שלך (או הלידים) יכולים לבצע את הפעולה שהם רוצים. קישור זה מבטיח שיצרת קישור לדף ספציפי באתר האינטרנט שלך, ולא לדף נפרד ונפרד.

דף נחיתה יכול להיות דף התחלה, טקסונומיה או עמוד הפתיחה של מוצר או שירות מסוים (למשל דף מוצר). זה יכול להיות דף הבית שלך או דף עצמאי שנוצר עבור קמפיינים, מכירות ומוצרים ספציפיים.

דף נחיתה

הוא דף אינטרנט נפרד שנוצר למטרות שיווק או פרסום ומטרתו להגדיל את שיעורי ההמרה. כל מה שמכונה דף נחיתה נועד למקסם את יחס ההמרה של מוצר, שירות, מוצר או קו מוצרים מסוים. דף נחיתה הוא כל דף אינטרנט שקיים כדי לאפשר למבקר לבצע פעולה ספציפית. זהו עמוד עצמאי או אתר אינטרנט, שנועד לעודד את המבקרים לנקוט בצעדים הנדרשים (למשל, לבצע רכישה, לספק פרטי קשר וכו ').

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המוצג כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה או קישור לתוצאות מנועי חיפוש. זהו האתר אליו מבקר מגיע לאחר לחיצה על המודעה והוא חלק חשוב מאסטרטגיית השיווק או הפרסום של מוצר או שירות מסוים.

דף נחיתה

הוא אתר שמתמקד בשיווק מוצר או שירות מסוים או מניע את הצופים להגיב לקריאה לפעולה. זה יכול להיות קישור לתוצאת מנועי חיפוש או שיחת שיווק מקוונת לפעולה שמישהו נוחת לאחר שלחץ עליה. ב- Google Analytics דפי הנחיתה מתקצרים על ידי מספר המבקרים שמגיעים לקישור ה- URL שהוזן. אם מבקר באתר שלך יכול לנחות בדף הבית שלך, זה מזכה אותו בדף נחיתה.

בשיווק דיגיטלי

דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו משתמש נכנס לאחר שלחץ על קישור תוצאות חיפוש או מודעה מקוונת. דף נחיתה הוא דף אינטרנט המופיע בדף הבית של אתר כאשר מבקר לוחץ על תוצאות מנועי חיפוש אחת או יותר או על מודעות מקוונות.

בשיווק מקוון

דף נחיתה מוגדר כאתר המשמש לנחיתת מבקר בדף הבית של אתר בעת ביקורו באתר. במילים פשוטות, דפי הנחיתה הם המקום הראשון בו מבקרים יכולים להגיע והם נבדלים מדף הבית של האתר. נכון להיום ישנם רק שני סוגים של דפי אינטרנט: דף הבית ודף תוצאות החיפוש.

כאשר מודעה מקוונת מועברת למבקר סקרן בדף נחיתה ממוקד, הדף קורא למבקר לפעולה, בדרך כלל לרכישת מוצר או שירות. דפי הנחיתה הם החלק הראשון בלחיצה – על ידי שיחה לפעולה (CTA), לאחר מכן דף תוצאות החיפוש ולבסוף דף הבית של האתר.

דילוג לתוכן