סינון מים ביתי אלקטרה בר

ענף הטיפול במים מגיב לדאגות הציבור האחרונות לגבי איכות המים על ידי השקת דור חדש של מערכות סינון מים איכותיות, בעלות נמוכה וידידותית לסביבה.

בפוסט זה נבדוק מה לעשות עם מערכת סינון המים שלך וכיצד

היא עובדת. תלמדו מדוע חשוב לשתות מים מסוננים ובאילו מסנני מים עליכם לבחור. בדקנו את המסננים הטובים ביותר ללא מרשם שאושרו על ידי הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית (EPA) ומנהל המזון והתרופות (FDA). למד מדוע מסנני מים מצוינים מסירים יותר מ -90% ממזהמים מזיקים במי השתייה שלך מכל סוג מסנן אחר.

בדומה למסנן מוטבע של Bestmax, Bestsaves משתמש בחילופי יונים, הקושרת יוני סידן למים כדי למנוע קנה המידה.
לעוד פרטים אודות סנן אלקטרה בר וסינון מים ביתי אלקטרה בר כדאי לגשת לאתר aquatal.co.il

זהו שילוב של סינון ודיוניזציה, כך שלא מופקים מינרלים מהמים במערכת אוסמוזה הפוכה. זה הופך את המים ללא TDS לבטוחים הרבה יותר בטווח הארוך והם כל כך קטנים עד כי יש לך עדיין מקום לחומרי ניקוי טבעיים בכיור המטבח שלך.

מסנן RO, אתה צריך לפחות 1,000 מטרים רבועים של שטח בכיור המטבח שלך למסנן ה- RO שלך. נדרש מקום רב יותר מאשר רק מסנן הנגד כדי להכיל פילטר נפרד ומיכל מים לסינון המים במיכל.

כשאתה קונה מפעל לטיפול במים, עליך לדעת את איכות אספקת המים שלך לפני שתצטרך טיפול. חשוב לקרוא את דוח המים כדי להבין מה אתה צריך להגן ולקנות את המסנן בהתאם.

לדוגמא

פילטר פחמן מצוין להסרת מגוון רחב של מזהמים, אך אינו יעיל לחלוטין להסרת מזהמים כגון פלואוריד, ומינרלים, עקבות של תרופות, למשל, עוברים דרך המסנן בקלות רבה מדי. מסנני פחמן, הנקראים גם פילטרי טעם וריח, הם חומרים אידיאליים לצמיחת חיידקים ויש להשתמש בהם רק אם אספקת המים שלך מחוטאת ברציפות ואתה יודע שהיא נקייה מחיידקים. ידוע כי מערכת פילטר פחם פעיל מסוגלת להסיר טפילים, כימיקלים ומתכות כבדות העשויים להיות במים. אין ספק שמרבית האחסון – פילטרים שנרכשו לא סופגים הרבה כאלה, אך לא פילטרים מפחמן.

אנו משתמשים בטכנולוגיית סינון פורצת דרך העשויה מחומרים איכותיים

חסכוניים וידידותיים לסביבה כגון נירוסטה. אנו מתחייבים שתוכלו לשמור את המסנן בקנה מידה מוגן עד 10 שנים מבלי לפגוע באספקת המים שלכם, ואנו משתמשים בו בכל מערכות המים הביתיות שלנו, אפילו באזורים המזוהמים ביותר בעולם. באמצעות מערכת סינון המים הביתית החדשנית, החדשנית והמשתלמת שלנו, תוכלו להשתמש בה גם במערכת המים שלכם.

אם אתם מחפשים מערכת סינון מים איכותית, סבירה וידידותית לסביבה לביתכם, זה המקום בשבילכם.

חדשנות, מערכת סינון המים הביתית הראשונה והיחידה עם מערכת איכותית, סבירה וידידותית לסביבה עבור ביתך.

אם אתה קונה כרגע בקבוקי מים

ייתכן שלא תבין את היתרונות שיש להתקין מסנן מים בביתך עד להתקנתו. אם למי השתייה יש טעם או ריח לא נעימים, הסר מיד את מסנני המים. לא משנה איזה סוג של מערכת סינון מים תבחרו, עיינו ברשימת היתרונות שתקבלו מסינון המים שלכם. ניתן להתקין מערכת סינון מים ביתית איכותית, משתלמת וידידותית לסביבה עבור ביתכם בעלות של 300 – 500 דולר.

מערכת טיפול משמשת לעתים קרובות כדי להגן על המסנן הראשי מפני הישארות בחלקיקים. פילטר מים עושה את אותו הדבר, אך לא מאפשר לכלום לעבור. לא תחפש מסנן מים שמונח ישירות במאגר, מלכודת גדולה עבור מסננים ומזהמים.

אם אינך משתמש במסנן במשך חמישה ימים או יותר, מי כלור צריכים לעבור דרכם ויש לשטוף את המזהמים ממי השתייה. אם אתה משתמש בפילטר הארוך יותר מחייו הנומינליים, הוא יגרום לבעיות לבריאותך וסביבתך.

מומלץ גם פילטר משטח עבודה, אותו ניתן לחבר בצינור מהברז ולחבר אותו ישירות לצינור המים. ישנן מערכות סניטריות המחוברות לצינורות מים קרים המסננים את המים בביתכם, אך עליכם להיות מסוגלים לחקור אותם ישירות לכיור ולסנן את המים.

ואז יש את פילטר הברזים

שמחובר לפתח טיפת המים, או יחידת פילטר מים עומדת, שמוצמדת עם צינור לקצה אחד של הברזים ויושבת ליד הכיור. מסנן זה מחובר לצינור קטן לכל אחת מהבארות שלך ומספק לכולם מים מסוננים, כולל כיור מי השתייה המיוחדים הנפרד על כל באר. הפילטר ממוקם על השיש לצד המטבח או כיור האמבטיה ומחובר לצינור המים הקרים ומסנן מים ישירות לכיור ללא צורך במסנן נפרד.

Categories:

דילוג לתוכן