שמיכת פוך זוגית לחורף

כמו רוב שמיכות הפוך, הודות למילוי הסיבים הספירליים שלה, הוא אמור לקפוץ מעלה ומטה במהירות הבזק, וזה מזל של מזל כדי שהמיטה תיראה מסודרת גם כשהיא לא בשימוש וכדי למנוע את הסיכון להצטננות שטוחה. נקודה במהלך השינה. עם 135 TOG, שמיכת פוך זו תחמם אתכם בחורף. אם לא הצלחת להחליף את שמיכת הקיץ לשמיכת החורף שלך למשך לילה הרחק מהבית המוארך בגודל קינג סייז, זו האפשרות עבורך.

תוכלו לשלב שתי שמיכות TOG שונות אם אתם זקוקים לחום נוסף

או להשתמש בהן בנפרד אם אתם רוצים שמיכת פוך בהירה יותר. בקיץ, אולי כדאי לך להשקיע במצעים שמתפצחים כשאתה בחוץ, אך השמיכה שלך תלויה אם אתה ישן חם או קר. שמיכה בכל ימות השנה יכולה להיות דרך נוחה לוודא שיש לכם את הטמפרטורה הנכונה במיטה כל השנה.

שמיכת כל קיץ זו

היא פיתרון טוב וחסכוני מכיוון שהיא מורכבת משתי שמיכות פוך: שמיכת פוך של 45 טוג ושמיכת פוך של 9 טוג אשר נפגשים ונותנים לכם אפשרות לבחור טמפרטורות שונות לכל עונה. . השמיכה 25 Tog to 45 TOG אידיאלית ללילות קיץ חמים כשאתם ישנים חמים. ל- Togeduvet 13.5 יש את הדירוג הטוב ביותר אם אתה מקבל מיטה קרה בחורף, ו- 9 הגרר אם אתה רוצה שמיכת טמפרטורה בינונית, או את 4.5 Tog אם אתה הולך לישון חם.

דירוג טוג נמוך

הוא אידיאלי למזג אוויר חם, ואילו שמיכת טוג גבוהה מחממת אתכם בלילות חורף קרים. השמיכות הנמוכות שלנו הן קלות יותר וקרירות יותר מ -30 טוג, אבל אנחנו חמים ונעימים יותר מ -135 טוג. מערכת הטוג המובנית החדשה שלנו תעזור לכם לבנות את החום המושלם בין אם אתם משתמשים בשמיכת פוך 3, 4.5, 9, 10.5 או 135 טוג.

שמיכת הטוג 105 עשויה 100% כותנה טהורה ומלאה בסיב חלול משיי להגנה מפני אבק וקרדית. זה אומר שהוא מרגיש קל יותר במיטה ומהותי יותר בלילות קרירים יותר. שמיכת הכותנה שלנו מרגישה דקה ושטוחה, מה שהופך אותה לאידיאלית למזג אוויר חם.

קצת מוקדם לומר אם שמיכת הכפולה הכפולה 105 טוג תסייע לסובלים מאלרגיות (חלקן נראות מרחרחות) אבל זה מחיר סביר וכדאי לנסות אם אתם סובלים מאלרגיות או אם אתם בשוק שמיכת פוך חדשה

אם אתה חולק מיטה עם תנור אנושי וקרח, קשה להסכים ששמיכת פוך אחת יכולה לספק את שניהם. שמיכת טוג 165 טוג סופר שמנמנה, מושלמת לאלה שחשים צמרמורת מחום הקיץ, ומציעה רמה מדהימה של נוחות, ואפילו לא חייבים להפעיל את החימום המרכזי בזמן שהיא עוטפת אתכם.

אם אתם מחפשים שמיכת צמר איכותית ולא רוצים לבזבז את האדמה

אין מקום אחר מלבד Woolroom, ושמיכות הצמר הבריטיות הטבעיות, היפואלרגניות, המווסתות טמפרטורה, הן קנייה נהדרת . ערכת שמיכות ברווז זו אידיאלית לכל עונה. שמיכת השמים Nanu Hot or Not הינה חדשנית ורעיון מתנה מושלם לזוג בחורף זה.

השמיכה הכפולה של ג'ון לואיס מלאה בכיסוי ברווז מכותנה 100% המספק שינה נוחה ונושמת בלילות חורף קרים

ערכת שמיכות הברווז מורכבת משמיכת פוך של 45 טוג, מושלמת לערב קיץ מיוזע, ושמיכת פוך של 105 טוג, וזה נהדר כאשר הטמפרטורות מתחילות לרדת. עם PS94 זה אולי נראה מחיר יקר, אבל בהתחשב במה שאתה מקבל עם שמיכות הקיץ והחורף, זה לא ערך רע.

זה נוטה להיות הרבה יותר קליל וקולע יותר מנוצות

מה שמעניק לשמיכה הכפולה הקלה הזו של ג'ון לואיס תחושה קלילה יותר מבלי להיות כבדה מדי. השמיכה תפורה כך שנוצרת קופסה מפוצלת, מה שאומר שיש לך פיזור אחיד של המילוי כך שבמקרה זה לא נמצא נקודה קרה. לשמיכת הברווז המפוארת הזו יש גם פונקציית מבלבל תפורה כדי למנוע מהמילוי לנוע סביב צרור בפינות.

אם אתם אלרגיים

תוכלו לארוז שמיכת פוך דומה עם דירוג TOG זהה ומילוי סינתטי מג'ון לואיס החל מ- £ 35. מכיוון שקיים סיכון של שקעים וכפור שצובט את בהונותיכם, תוכלו להילכד באחת השמיכות הטובות ביותר לכל מזג האוויר. ה- TOG של $ 135 מרגיש חם כשאתה בחוץ עם רדת החשכה ומציע שמיכת כל ימות השנה המורכבת משמיכת 45 טוג ושמיכת פוך ללא כפתור של 9 טוג כדי ליצור שמיכת פוך להתאמה אישית שתוכל להשתמש בה כל השנה.

דירוג הטוג של השמיכה מודד את היכולת של כיסוי השמיכה ללכוד אוויר פנימה

מרבית שמיכות השמיכות מגיעות במגוון תחבושות, כך שתוכלו למצוא את אחת שאהבתם אם היא נמצאת באותו אזור. שמיכת פוך עם 13.5 ומעלה (כמובן, זה תלוי עד כמה ישן חם או קריר, אז אם אתם מישהו שמתחמם יתר על המידה בלילה, אני מעדיף שיהיה ביחד 9-10.5 חם יותר באמצע החורף).

הם שומרים על שטח המילוי מתחת לשמיכה כדי למנוע כתמים קרים ואזורים גושים. שמיכות קופסאות מבולבלות נותנות למילוי יותר מקום להסתובב ולהתאוורר, מה שהופך אותו לכבד יותר ולכן שמיכת TOG גבוהה יותר.

אנשים רבים מוצאים כי שמיכות פוך ושפות שונות מותאמות טוב יותר לעונות השנה ולתנאי מזג האוויר

קנה עכשיו PS 120 ב- Eve HasItem השוואת מחירים פריט סוחר PS מחיר קנה עכשיו HasItem Slumberdown כל העונה – שמיכה $ 145 שמיכת פוך All Season היא דרך נהדרת לוודא שיש לך את השמיכה הנכונה בכל תנאי מזג האוויר מבלי שתצטרך להרוויח יותר כסף. תוכלו לישון בשמיכת פוך הולנדית עם שתי מיטות יחיד או במיטה זוגית.

בעזרת זה מקבלים שמיכת 45 אינץ 'לקיץ ושמיכת 105 אינץ' לאביב ולסתיו כך שתוכלו להתאים לשניהם בלילות חורף קרים

PS 24.39 ב- Amazon HasItems מחיר השוואה: HasItems | פריטים | סוחר | מחיר PS: קנה עכשיו | HasItems שמיכת שמיכה היברידית 105 תיקים שמיכת השמיכה ההיברידית של סימבה משוחררת בסבב השמיכות הקיצי הטוב ביותר שלנו.

Categories:

דילוג לתוכן