איזה מתקן מומלץ להצגת תו נכה בשמשת הרכב?

הקדמה: מדריך להתקנים הטובים ביותר להצגת שלטים עבור השמשה הקדמית של המכונית שלך

ישנם מכשירים רבים שניתן להשתמש בהם כדי להציג שלט נכה על שמשת הרכב. מכשירים אלה משתנים במחיר ובתכונות. מכשירים אלה עשויים להיקרא גם שלטים ניידים, שלטי שמשות או שלטי רכב והם נועדו ליידע נהגים אחרים שיש לך מוגבלות וזקוקים לסיוע.

המכשיר הטוב ביותר להצגת שלט נכה על שמשת הרכב יהיה תלוי בצרכים שלך. אם יש לך מכונית יקרה או שאתה רוצה להציג הודעת חירום, אז אולי תרצה לרכוש דגם יקר יותר עם תכונות נוספות. אם אתה רק רוצה להציג הודעה בסיסית שאומרת "אני מושבת" אז כל אחד מהדגמים האלה יעבוד היטב למטרות שלך.

להלן רשימה של כמה מהמכשירים הטובים ביותר הקיימים כיום בשוק:

שלטים עם אורות:

– שלט האזהרה המהבהב לשעת חירום – שלט החירום של ה-LED – שלט האזהרה הניאון לתנועה – שלט האזהרה לתנועה ב-LED – באנר האזהרה הפסים המגנטי.

המכשיר הטוב ביותר להצגת שלט נכה על שמשת הרכב הוא זה שהכי נוח לך איתו. אתה יכול להשתמש בסמארטפון, טאבלט או מחשב נייד כדי להציג את השלטים שלך. חשוב לבחור את המכשיר שמתאים לצרכים שלכם ובעל חיי סוללה מספיקים שיספיקו לשעות בכל פעם.

מבוא: הבנת חוקי חניה לנכים בארצות הברית

ישנן מקומות חניה רבים עבור נהגים נכים בארצות הברית. החוק קובע כי אדם עם מוגבלות יכול לעצור בכל מקום חניה חוקי כל זמן שהוא צריך. הם לא צריכים להיות בצבע מסוים ולא צריכים להיות עליו שלט מיוחד.

תמרור נכים נדרש אם הנהג עומד להחנות במקום יותר מ-30 דקות בכל פעם, או אם הם חונים באזור המחייב היתרים, כגון מגרש מסחרי או שדה תעופה. כאשר זה קורה, על הנהג להניח את שלט הנכים שלו על לוח המחוונים של המכונית שלו כך שניתן יהיה לראות אותו מבחוץ לרכב.

המכשיר המומלץ להצגת שלט נכה על שמשת הרכב הוא שלט.

תו חניה לנכה, המכונה גם שלט, הוא הדרך הנפוצה ביותר להציג שלט נכה על שמשת הרכב.

חוקי החניה לנכים בארצות הברית משתנים לפי מדינה ועיר. מדינות מסוימות מאפשרות חניית נכים ללא כל סוג של אישור או זיהוי, בעוד שמדינות אחרות דורשות תעודת זהות או שלט שיוצגו מבפנים או על גבי הרכב.
למידע נוסף בנושא של מנשא לתו נכה לרכב כדאי לבקר באתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

הצעד הראשון בעמידה בחוקי החניה לנכים באזור מגוריכם הוא לברר מה הם וכיצד הם חלים עליכם.

כיצד לבחור את השלט הטוב ביותר עבור המכונית שלי?

חלק זה עוסק במכשירים שאנשים משתמשים בהם כדי להציג שלט נכה על השמשה הקדמית של המכונית שלהם. לאנשים נכים וצריכים לחנות במקום נכים יש לרוב שלט שהם מצמידים לרכבם. זה כדי להראות שיש להם את הזכות לחנות שם ואנשים אחרים לא צריכים לתפוס את השטח הזה. ישנם שני סוגים שונים של שלטים למכוניות: אלה שאתה יכול לקנות או לייצר, ואלה שאתה יכול לשכור ממשרד DMV המקומי שלך.

הסוג הראשון של שלט הוא כזה שאתה יכול לקנות או להכין בעצמך. שלטים אלו מיוצרים בדרך כלל עם קרטון וקצת סרט דביק, מה שמקל מאוד על הרכבתם. הסוג השני של השלט הוא אחד שאתה יכול לשכור ממשרד ה-DMV המקומי שלך. שלטים אלה עשויים בדרך כלל עם חומר מחזיר אור, כך שקל יותר לנהגים אחרים לראות אותם בלילה ובתנאי ראות נמוכה כמו ערפל או גשם.

בכל הנוגע לבחירה איזה מכשיר מומלץ להצגת שלט נכה על שמשת הרכב, ישנן כמה הגבלות.

השלט לא יכול להיות גבוה מ-12 אינץ' או רחב מ-18 אינץ'. זה גם לא יכול להיות כל חומר מחזיר אור עליו, כגון זכוכית או מתכת. אם השלט מוצב על השמשה הקדמית, עליו להיות לפחות 6 אינץ' מתחת לחלק העליון של השמשה הקדמית ולא יותר מ-4 אינצ'ים משני הצדדים של נוף הכביש של הנהג ולא יותר מ-4 אינץ' משני קצוות הנהג. מראה חיצונית.

Categories:

דילוג לתוכן