איך לפרוץ מנעול בלי נזקים

הקדמה: למה אתה צריך לבחור מנעול מבלי לפגוע בו?

בחירת מנעול היא מיומנות שנלמדת בדרך כלל בבתי ספר לאבטחה. הוא משמש גם את אנשי אכיפת החוק ואנשי הצבא.

ניתן להשתמש במיומנות זו כדי להיכנס למקומות מאובטחים כאשר הדלת או החלון נעולים. ישנן מספר דרכים שונות לבחירת מנעולים, אך הדרך הנפוצה ביותר לעשות זאת היא עם סט של מנעולים ומפתחי מתח.

הרעיון מאחורי איסוף מנעולים מבלי לפגוע בהם הוא לא להפעיל יותר מדי כוח על הכוסות, מה שעלול לגרום להם להתנתק בתוך המנעול. זה יקשה עליך לפתוח את המנעול בעתיד, אם אי פעם תצטרך לעשות זאת שוב.

לא קל לבחור מנעול מבלי לפגוע בו. עם זאת, ככל שאתה מתאמן יותר, אתה משתפר בבחירת מנעול מבלי לפגוע בו. ישנן טכניקות רבות שבהן אתה יכול להשתמש כדי לבחור מנעול מבלי לפגוע בו.

אתה יכול להשתמש בטכניקות אלה כדי לבחור מנעולים בבית או במשרד שלך וזה יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך.

איסוף מנעולים היא אומנות בפני עצמה ואין טכניקה אחת שתתאים לכל סוגי המנעולים. הדרך הטובה ביותר ללמוד כיצד לבחור מנעולים היא על ידי תרגול על סוגים שונים של מנעולים וללמוד מה הכי מתאים להם.

איך אתה יודע אם המנעול שלך צריך לבחור?

בחירת מנעול היא לא רק פתיחת הדלת. מדובר בפתיחת הדלת מבלי לגרום נזק למנעול.

להלן כמה דרכים לדעת אם המנעול שלך צריך לבחור:

-אם יש לך מפתח ועדיין אינך יכול לפתוח את הדלת, אז אולי הגיע הזמן לבחור את המנעול.

-אם איבדת את המפתחות שלך ואתה יודע שאין סיכוי שמישהו יכול היה לקחת אותם, אז אולי הגיע הזמן להרים את המנעול.

-אם איבדת את המפתחות שלך ונראה שמישהו יכול היה לקחת אותם, אז אולי הגיע הזמן להרים את המנעול.

מדוע חשוב לבחור בכלי המתאים?

בחירת המנעול המתאים היא מיומנות חיונית לכל מנעולן. זה גם רעיון טוב לדעת איך לבחור מנעולים מבלי לפגוע בהם. מאמר זה יכסה כמה מכלי איסוף מנעולים הפופולריים ביותר ומדוע חשוב שיהיו להם בערכת הכלים שלך.

הסוג הנפוץ ביותר של כלי איסוף מנעולים הוא סט של מרים ומפתחי מתיחה. אלה משמשים על ידי הכנסת הפיק לתוך חור המנעול, ולאחר מכן שימוש במפתח מתח אחד או יותר כדי להפעיל מומנט נגדו עד לפתיחת המנעול.

ישנם סוגים רבים ושונים של מרים שניתן להשתמש בהם בשילוב עם סוגים שונים של מפתחות מתיחה, בהתאם לסוג המנעול שאתה רוצה לפתוח.

סט מפתחות קו גזירה/מתח מהסוג הנפוץ הבא מורכב ממוט מתכת קצר עם שיניים משוננות בקצה האחד ורצועת מתכת עם שיניים משוננות בקצה השני העוטפת אותו, מה שמספק אחיזה בעת הפנייתו נגד לחץ מבפנים. חוֹר הַמַנעוּל.

אילו חומרים אתה צריך כדי לבחור את המנעול?

בחירת מנעולים היא מיומנות שקיימת כבר מאות שנים. זוהי מיומנות שלא קשה מדי ללמידה וניתן לאסוף אותה כל אחד עם החומרים הנכונים.

הצעד הראשון לבחירת מנעול מבלי לפגוע בו הוא למצוא את הכלים הנכונים. הכלי החשוב ביותר שתזדקק לו הוא ערכת בחירת המנעול. סט של מנעולים צריך להגיע עם שלושה סטים של פינים בגדלים שונים ושני מוטות מתח, המשמשים לתמרן את הפינים כדי לפתוח את המנעול. תזדקק גם לחומר סיכה, כגון WD-40 או אבקת גרפיט, שיעזור לך להחליק את הפינים למקומם בעת הרמתם. לבסוף, תזדקק למקור אור כלשהו כדי שתוכל לראות מה אתה עושה בתוך המנעול.

השלב השני בבחירת מנעול ללא נזק הוא לדעת איך מנעולים עובדים וכיצד הם נפתחים. הבנה בסיסית של אופן הפעולה של מנעולים יכולה לעשות את כל ההבדל בפתיחתם בהצלחה מבלי לפגוע בהם או לאבדם

איך אתה יודע איפה למקם את הכלי כדי לפתוח את המנעול?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מנעול. הראשון הוא סוג המנעול והשני הוא סוג הכלי שבו אתה משתמש. הגורם השלישי הוא האם אתה רוצה לפגוע במנעול או לא להשאיר אותו במצב שניתן לנעול מחדש עם מפתח.
למידע מורחב על איך לפרוץ מנעול בלי נזקים ניתן לבדוק כאן: manolan1.co.il

השלב הראשון בבחירת מנעול הוא זיהוי איזה סוג מנעול מדובר ובאילו כלים יש לך להשתמש בו. ישנם ארבעה סוגים של מנעולים: מנעולי סיכות, רקיק, מנוף ומנעולי דיסק.

מנעולי סיכות נמצאים בדרך כלל על דלתות, חלונות ומנעולי תליה. סוג זה של מנעול בעל פינים קטנים הפועלים כמנופים בתוך הצילינדר. אם יש לך סוג זה של מנעול, הכלי שלך יצטרך להיות ארוך מספיק כדי להגיע לתוך הצילינדר כדי שתוכל לדחוף או למשוך את הפינים משני הצדדים.

מנעולי רקיק נמצאים כמעט אך ורק על ארונות תיוק וציוד משרדי אחר

דילוג לתוכן