במה נוטריון יכול לעזור

כפי שתוקן, הרשות 238 (2003) עומדת בהוראות החוק הקובעות הגנה על זכויות אזרח, חירויות אזרחיות וזכות לפרטיות על פי התיקון הרביעי לחוקה.

 האישור הנוטריוני על פי החוק

האישור הנוטריוני על פי החוק מחייב עסקה בה על החותם לאשר את תוכן המסמך, והנוטריון יכול להמליץ על שימוש בשפה בה נכתבים המסמכים. המשמעות היא שאם נדרשת אישור נוטריון על חתימת העד, "הנוטריון" אחראי לאישור הפרוטוקולים, חתימות הבעלים ועדים אחרים לאישור הרישומים, חתימות הבעלים וחתימותיו של עד אחר.

חשוב לציין כי הדרישות להסמכה אינן משתנות על בסיס השיטה בה נעשה שימוש. מידע נוסף על תהליך הנוטריון ועל הנוהל יהיה זמין בהמשך המדריך.
לעוד פרטים אודות במה נוטריון יכול לעזור כדאי לבקר באתר notaryon-online.com

הנוטריון הסמכות לייעץ 

כשירות, זכות או זכות שאינה ניתנת על ידי משרד הנוטריון, כולל הסמכות לייעץ בענייני הגירה. לעולם אין זכות חוקית לסרב לבצע פעולה נוטריונית מטעם מעביד או אדם אחר ללא הסכמת מעבידו. לא נוטריונים ולא מעסיקים אחראים אם המעסיק מסכים להתנהגות פסולה רשמית או מודע לו במהלך פעולתו או אם המעסיק מסכים או מתיר זאת.

אם הנוטריון לא יעשה זאת

הוא או היא עשויים להיות נתון לתביעה אזרחית להחזרת נזקים כספיים שנגרמו עקב טעותו או מחדלו. ערבות הנוטריון (ערבותו) אחראית לנזקים שנגרם לאדם כתוצאה מהתנהגות שגויה של הנוטריון. נוטריונים והציבור אינם אחראים למעשיהם באותו אופן כמו מעסיקים או מעסיקים של עובדים.

לצורך הסמכה מרחוק

מחייבת נוטריונים להכין ולנהל יומן עם אלמנטים מסוימים של הסמכה מרחוק. עבור עט ונייר או אישור נוטריוני אלקטרוני, אין צורך שהנוטריון או הציבור ינהלו תיעוד של מעשיו, כגון תאריך, שעה ומקום. יש להכין את היומן לפחות 24 שעות לפני ביקור הנוטריון או באותו זמן בו מתקיימת "האישור הנוטריוני", כך שכל הפרטים יהיו טריים בזיכרון הנוטריון.

 על הנוטריון לשמור את תיקי הנוטריון לפחות חמש שנים לאחר עריכת המסמך

בין אם זה בעט, נייר או דואר אלקטרוני – נייר הנוטריון או כל רישום אחר. אם הוא מנהל יומן ותיעוד אחר, עליהם להישמר על ידי נציג אישי למשך הזמן הנדרש. ועדת הנוטריון תפוג אם השבועה שנשבעה על ידו או על ידי הציבור תושמע כדין. כדי להתפטר או לסגת מהוועדה עליו לפנות למזכיר המדינה או ליועץ המשפטי לממשלה ולמנהל התביעות הציבוריות.

נוטריונים צריכים לבדוק בתיקיות הזבל שלהם אם יש להם הודעות דוא"ל ולהגדיר מגבלה על מספר הדוא"ל שהם מקבלים מהסנט. ציבור נוטריונים (pa.gov. עליך להגדיר כתובת דואר אלקטרוני לקבלת דואר אלקטרוני מ- "ST-Notaries" או "pa.gov."

נוטריונים  מאשרים מסמכים 

נוטריון חייב להיות אזרח ישראלי  . אם הוא מונה מחוץ למחוז מסוים, לא ניתן יהיה "לאשר לו" נוטריון מחוץ למדינת מישיגן אלא אם כן הוא מונה באותו מחוז. הערה: מחוז משרד הנוטריון אחראי לקביעת הסמכות החוקית במקרה של הסמכה תערער בתיק בית משפט.

על המבקש גם לרשום את החתימה עם העירייה בה שוכנת משרד הנוטריון. ציבור הנוטריונים מחויב לספק העתקים של כל המסמכים על פי בקשת שר החוץ. תנאי מוקדם לקביעת הסמכות החוקית בה בוצע מסמך לפני השימוש בו או תיגר עליו 

אלא גם יעזור לך להימנע מלעשות טעויות עסקיות גדולות. התפקיד שלך עוזר לך לבנות עסק יותר הוליסטי ומשולב היטב, ואתה גדל למקצוען על ידי הפיכתך לחונך. כל שעליך לעשות הוא ליצור איתנו קשר כדי לארח אירוע וכדי שהמנחים העסקיים שלך יראו את הרשימה המלאה שלנו עם תוכניות ואירועים לליווי עסקי.

 

Categories:

דילוג לתוכן