חנות עציצים מומלצת

מציאת סידור הפרחים המושלם אינו קל כמו קטיף ורדים או הידראנגאה. אף אחד לא יכול לעמוד בפני סידור פרחים אומנותי, ושירותי משלוחי הפרחים הטובים ביותר יעזרו לכם למצוא את הזרים היפים והחלומיים ביותר לכל רגע מיוחד (או, אתם יודעים, סתם). בעוד שאמזון לא מתמחה בפרחים, אמזון כן מציעה מספר אפשרויות לזרי פרחים הזכאים למשלוח חינם והוא שירות משלוחי הפרחים הטוב ביותר עבור אנשים שצריכים לבצע הזמנה ברגע האחרון ואין להם זמן לחפש עבור אפשרויות רבות.

קוסטקו שולחת פרחי קוסטקו דרך ספקים שונים

בהתאם למיקומך, ולפעמים מציעה משלוח למחרת עבור זרי פרחים מסוימים. אנא שים לב ש-Costco לא מספקת פרחים משבת עד שני, מה שאומר שזה לא השירות הטוב ביותר עבור משלוח פרחים ברגע האחרון או בסוף השבוע. כללנו שירותים המציעים משלוח באותו יום כך שעדיין תוכל לתת זר פרחים. חלק מהשירותים הללו מציעים משלוח באותו יום, בעוד שאחרים מציעים אפשרויות לאסוף את הזרים שלך מחנויות פרחים מקומיות בקרבת מקום כדי להבטיח סידור פרחים טרי במיוחד.

שורשים חנות פרחים ומקום מעולה לעשות בו קניית עציצים בעפולה

רוב זרי ProFlowers מקורם בחנויות פרחים מקומיות

מה שמקל על סידור משלוח באותו יום ולהבטיח שהפרחים שלך טריים. פרחים Transworld Delivery (או FTD) מספקים פרחים בקופסאות או מחנות פרחים: אתה יכול לסנן את האפשרות שאתה רוצה. FTD מציעה מאות פרחים, מתנות וצמחים למשלוח לכל 50 המדינות ו-150 המחוזות, עם אפשרויות משלוח רבות באותו יום. ההזמנה מטלפלורה פשוטה, עם יכולת סינון לפי אירוע, צבע, משלוח באותו יום או סוג פרח.

משמעות השימוש היא שעקביות יכולה להשתנות בין ערים, אבל זה גם אומר שטלפלורה יכולה לספק באופן עקבי כמויות גדולות של פרחים באותו היום שבו הם מוזמנים.

האתר שלנו קל לניווט

כך שתוכל לבחור את הזר המתאים ביותר לצרכים שלך לפי צבע, דוגמה או אירוע. פשוט קנה את הפרחים המוזלים שלנו כדי לראות כמה מהמחירים הטובים ביותר שיש לנו בהצעה. אם אתה חדש במתנות פרחים, עיין במדריך הפרחים המקצועי שלנו, Florapedia, כדי ללמוד עוד על סוגי הפרחים השונים, עצות פרחים וצמחים ועוד.

בין אם אתם מזמינים פרחים ליום הולדת או פרחי תנחומים

יש לנו זרי פרחים טריים לאירוע. אנחנו מדברים על גבעולים עונתיים וסידורים ידידותיים לאינסטגרם, בין אם אתם מחפשים מתנה זר מדהים למישהו שחסר לכם עכשיו, או מתכוננים לשלוח פרחים כל שבוע. קבל לעצמך זר יפה או שלח פרחים לאדם אהוב. סידורי פרחי ההתנצלות הטובים ביותר כוללים ורדים (ורדים אדומים לבן הזוג או ורדים צהובים לחבר), סחלבים וצבעונים (פרחים לבנים מסמלים התחלות חדשות), חמניות (הפרח הכי ידידותי) ויקינתונים (כחול יכול לסמל שלום, כמו זמנים מה שאתה צריך עכשיו).

בין אם אתה הולך גדול עם זר שנבחר בקפידה

או נוקט במסלול הדיסקרטי יותר עם זר פרחים בודד, אתה באמת לא יכול לטעות עם אפשרות המתנה הזו – המחשבה היא שחשובה, אחרי הכל . הסיבה לכך היא שבמקום להציע טונות של צבעים וסידורים שונים, Fresh Sends מציעה רק זר אחד – The Send Bouquet – הכולל 15 עד 27 גבעולים בהתאם לגודל שתבחר ומה טרי ועונתי.
עבור מידע בתחום של חנות עציצים מומלצת עליך לבדוק ב- rootshopping.com

לא רק ש-ProFlowers מציעים מבחר אצור של פרחים לפי צבע

סוג ואירוע, הם מציעים גם מתנות גורמה, סלסלות מתנות לספא ועציצים שמחזיקות מעמד זמן רב יותר מאשר זרי פרחים רגילים. 1-800-פרחים מתמחה בעציצים ייחודיים שעלי הכותרת שלהם נשארים יפים וריחניים למשך שנה ויותר. פרחי Farmgirl ידועה בפרחים האתיים שלה ובזרים העטופים ביוטה, כולם מושלמים לאינסטגרם או לפינטרסט, המלאים בפרחים. ביצ'ים בנוסף לשמה המהנה, שירות משלוחי פרחים מקוון זה מציע מגוון מרשים של סידורי פרחים, צמחים ופרחים יפים אחרים, כמו גם עיצובי פרחים מדהימים ליום האם, ליום האהבה או לכל אירוע מיוחד אחר.

Bouqs מספקת ל-Boqs פרחים וצמחים מחוות בנות קיימא ומציעה משלוח באותו היום וביום המחרת במידת הצורך

שירות משלוחי הפרחים Floom ידוע בעיקר בזכות הסידורים היפים שלו של ורדים, אדמוניות, דליות וסחלבים, אבל מוכר הכל, החל מזרי אקליפטוס מעוצבים ועד לצמחי נחשים ולפילודנדרונים.

רשימת משלוחי הפרחים הטובה ביותר שלנו כוללת מבחר של זרי פרחים יפים ומתנות מיוחדות

וכל השירותים הרשומים מציעים משלוח ביום המחרת ובמקרים מסוימים באותו היום, כך שאם תעזוב ברגע האחרון, אנו נבטיח עבור אתה. בין אם אתה מעיין בפרחים ליום האם, מזמין זר פרחים ליום ההולדת שלך, או סתם מביע את הדאגה שלך, יש הרבה מוכרי פרחים מקוונים לבחירה, אז לקחנו בחשבון כמה גורמים בעת יצירת החוויה הטובה ביותר. רשימת רשימות, כגון עלות, בחירת פרחים ומתנות ואפשרויות משלוח. מבחר אתרי משלוחי הפרחים שלנו כולל 1-800-Flowers ו-ProFlowers בארה"ב, כמו גם מוכרי פרחים פופולריים כמו Eflorist בבריטניה, ענקיות קמעונאיות כמו אמזון, ושירותים מתפתחים כמו סטארט-אפים אמריקאים Bouqs ו-United United Bloom & Wild . מצד אחד, שירותי משלוח פרחים מקוונים מאפשרים לכם להזמין ולתכנן הכל באינטרנט לפני מועד המשלוח, והאפשרויות שלכם לקניית זרי פרחים באינטרנט, כמו גם עציצים וסידורי פרחים אחרים כמעט אינסופיות.

יש כיום עשרות שירותי משלוחים מקוונים עם מגוון עצום של אפשרויות

זרי פרחים טריים, צמחים חיים, סידורים מיובשים או שימורים, מנויים ועוד – הכל במחירים שונים. לאחר שבחרתם את הפרח הטוב ביותר עבורכם (או המתנה שלכם), הצעות רבות מאפשרות לכם לבחור לקבל פרחים במגוון עציצים או בלעדיהם. לא רק שאנו מציעים סידורי פרחים יפים באינטרנט ומגוון רחב של מתנות לכל אירוע, אלא אנו גם דואגים שהפרחים שלכם יגיעו במהירות האפשרית.

 

Categories:

דילוג לתוכן