טיפים לעיצוב חדרי ילדים

אמנם אולי אתם מכירים את העיצוב של חדר שינה, אך תגלו כי עיצוב חדר השינה של ילדיכם הוא עניין אחר לגמרי. ריכזנו עבורכם רשימת טיפים כיצד לגרום לחדר שינה קטן להראות גדול, אך לפני שאתם מרכיבים את חדר הילדים, חשוב להקדיש זמן לחשוב כיצד מתוכנן החדר ואילו כללי יסוד חלים על החדר. לדוגמא, אם אין ארון בגדים בחדרכם, חלקו את חדרכם לשניים כך שלילדכם יהיה מספיק מקום לכל חפציו.

למרות שזה תמיד נהדר לשמור על העומס למינימום

זו דרך קלה ומשתלמת לאפשר לילד לבחור כמה פטמות שיוצגו בחדרו או להרגיש מעורב בתהליך העיצוב. בעוד שהחדר עדיין נראה כמו חדר ילדים, אתה יכול לכסות את השאר באביזרים והצעצועים המועדפים עליך. אפשרויות הקישוט כוללות את בחירת ילדיכם וכן מגוון אפשרויות נוספות לחדר הילדים שלכם.

כשתסיים

היכנס לפורום Pinterest שלנו עם המון רעיונות מעוררי השראה להעתקה והדבקה. מקישוט לדקורטיבי, לוח זה יעזור לכם לסיים סוף סוף את הבלגן המעצבן. תוכלו למצוא עוד מהממצאים המועדפים עלינו לתינוקות ופעוטות במדריך שלנו לעיצוב חדרי תינוקות ופעוטות ובמדריך קישוט לחדרי תינוקות.

אם אתה זקוק למידע נוסף בכדי לבחור את החדר הנכון עבור חדר הילדים שלך

קרא את המדריך שלנו לבחירת שטיחים. ראה את מיטות התינוק והמיטות הטובות ביותר במדריך הקונים שלנו ולמד עוד במדריך זה לעיצוב חדר ילדים. השתמש בגוונים שבחרנו עבורך כדי לקבל טיפים כיצד לבחור את הצבע המתאים לחדר.

בדוק את מבחר המנורות הטובות ביותר לחדרי השינה לילדים וברר כיצד ליצור אור חדר שינה טוב במדריך זה

כאן תלמד כיצד לקשט חדר קטן, לסדר את הרהיטים ולהשתמש באביזרי נוי. קרא את המדריך שלנו להשלמת עיצוב מחדש של חדר השינה כדי למצוא פתרונות שעובדים עבור חדר השינה שלך.

אם אתם מחפשים השראה לעיצוב קוביות ומדפים או לבניית קוביות מעצבים

חורים או מדפים מאפס, ל- Houzz יש מבחר רחב של עיצובי מדפים לילדים, כולל רצפות עץ האומנות מסיוטל המאוחדת. השתמש במדפים הפתוחים במטבח שלך עם המדריך שלנו לרעיונות הטובים ביותר לעיצוב חדרי ילדים. משתלה זו מראה כיצד להשתמש בפתרון ריהוט משולב אפילו לחדר שינה קטן מאוד עם משתלה. ישנם רעיונות נהדרים לחדרי ילדים, כמו כאן בתמונה, שאף נבנו – על מדפים.

אחד הדברים שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר ילדיך

הוא בחירת וילונות לחדר שינה, תריסים ותריסים. אם אתה רוצה להכניס וילון רך לחדר או להביא מגע של צבע ודוגמה לחדר הילדים שלך, הווילונות הם מושלמים. דלתות ארון מראות הן השימוש הנפוץ ביותר, אך הן לא תמיד חלק מחדרי שינה קטנים.

עם טיפים אלה בחשבון

חשוב למצוא את החלקים הנכונים כדי ליצור עבודה טובה לילדך. אמנם משתלות אינן דורשות בהכרח נושא, אך קלטו של מעצב מקצועי הוא טיפ לחדרים פונקציונליים מרובי מיטות. עיצוב פשוט עם צבעים ודוגמאות מתואמים גורם לחדר שינה או לחדר קטן להראות גדולים ומושכים יותר מבחינה ויזואלית.

כוננית מסוג זה

היא דרך נהדרת לאחסון פריטים בסלון, אך איך יוצרים כוננית עשה זאת בעצמך עם מדפים זוויתיים המושלמת לחדר הילדים? מדף קיר ייחודי ורב-תכליתי שייראה נהדר בחדר ילדים או במשתלה עם קיר משלו. בחר מבין מגוון האפשרויות להשלמת המשתלה והמשתלה שלך בעזרת מעצב מקצועי או כוננית או עיצוב מדפים.

אם אתה מחפש מיטה שלא תופס מקום

נסו ערסל באמצע החדר. מיטה עם מעט מיטה שקועה ומדפים למצעים וחדר קטן לצעצועים זה רעיון נהדר לחדר שינה קטן, אבל כדאי בהחלט להיפטר ממזרן המיטה הגבוה הזה ולהתרחק ממיטות לופט עם תקרות גבוהות, קירות גבוהים ותקרות נמוכות.

מיטות קומותיים מסוג B הן חיסכון גדול בשטח

מכיוון שהן משתמשות בשטח אנכי ומשאירות יותר שטח רצפה פתוח. לעזור לך לתכנן בית זעיר משלך ולהראות שמיטות קומותיים מהנות לילדים, אספתי חלק מהפאו שלי טקס רעיונות לבתים זעירים ולמיקרו-דירות שבניתי והסבתי זה עתה.

אם אתם קצת תולעי ספרים ומחפשים את המרחב המושלם לעודד את ילדכם לקרוא

התבוננו בארון הספרים העשוי הזה עם מדפים זוויתיים, מושלם לקריאה בפינה. איך יוצרים פינת קריאה מושלמת לילדכם בבית זעיר או מיקרו-דירה? על ידי חשיפת רגלי הרהיטים תוכלו ליצור אשליה של מרחב ולגרום לחדר השינה שלכם להיראות גדול יותר. אני מציע אלה כדי לרומם אותך כך שתוכל לייצר שפע מקיף של רעיונות לעיצוב ולעיצוב.

Categories:

דילוג לתוכן