מדיניות פרסום בפייסבוק

מטרת אתר זה היא לעזור לך לפתח קמפיינים של מודעות Google העולים בקנה אחד עם מדיניות הפרסום של גוגל המפורטת להלן. מאמר זה מספק מידע למפרסמים אודות מדיניות הפרסום ומספק צעדים שתוכלו לנקוט כדי להגן על אנשים מפני טקטיקות ניצול במודעות שלכם. בבלוג זה אנו מתחילים לפרק את מדיניות המודעות השרירותית של פייסבוק, מכיוון שהם מתייחסים למודעות פוליטיות ומספקים מידע על מדיניות הפרסום של גוגל.

תוכל להשתמש בערוץ הפייסבוק שלך

כדי ליצור מודעות מיקוד דינמיות מחדש עבור הדפים הארגוניים שלך, חשבונות מדיה חברתית ורשתות חברתיות אחרות. אם כבר יש לך דף חברה של פייסבוק, עבור אל מנהל מודעות פייסבוק או מנהל עסקים לקבלת מידע נוסף על יצירת קמפיין מודעות בפייסבוק.

עליך גם להבין אילו סוגים של מודעות פייסבוק מתאימים ביותר ליעדי מסע הפרסום המתוארים לעיל

תוכל לראות אילו חלקים במודעה שלך לא אושרו על ידי התייחסות למדיניות המודעות של פייסבוק ולכללי המודעות הספציפיים. בעיקרון, עליכם לערוך את תוכן מודעת הפייסבוק, כמו גם את העותק והתמונות בדף הפייסבוק שלכם, בכדי להפוך אותם לתואמים.
כדי לקרוא עוד אודות מדיניות פרסום בפייסבוק יש לבקר באתר whitecollar.co.il

עליך לקבל דוא"ל מהכתובת המשויכת לחשבון הפרסום שלך ומסביר מדוע המודעה שלך נדחתה וכיצד

היא מפרה את מדיניות הפרסום של פייסבוק. כדי לברר מדוע המודעה נדחתה, עבור לרמת המודעות של מנהל המודעות ובדוק מדוע המודעות שלך נדחו. אם אתה סבור שהמודעה שלך עקבה אחר הנחיות הפרסום של פייסבוק ונדחתה שלא כהלכה, תוכל לערער על הדחייה באמצעות טופס זה. גם אם פייסבוק לא תאשר את המודעות שלך, עדיין יש סיכוי למלא אחר אחת מהנחיות הפרסום. אם אתה מכיר את מדיניות המודעות שלך בפייסבוק לפני שאתה יוצר מודעה, אתה יכול לחסוך לעצמך הרבה כאבי ראש בדרך.

השתמש במדריך המודעות של פייסבוק

כדי לקבוע אילו מגבלות וכללי פורמט אתה צריך להקפיד בעת הגדרת מסע פרסום. למרות שזה רעיון טוב להבין את ההנחיות היטב, משווקים שרוצים לפרסם מודעות בפייסבוק צריכים לבדוק את המודעות שלהם גם לגבי הנחיות. מדיניות זו מגדירה במפורש איזה סוג של תוכן מודעה פייסבוק מאפשר או לא מאפשר למודעות שלך, ואיזה תוכן מוגבל או אסור ישירות. ההנחיות של פייסבוק לאופן שבו אתה ממקם ומכוונת את המודעה שלך ספציפיות מאוד ומשפיעות על התוכן שאתה מגביל או אוסר באופן ישיר, כמו גם על סוג התוכן שאתה בוחר להשתמש בו.

פעל לפי הנחיות הפרסום המחמירות של פייסבוק כיצד לעצב את מודעות סוכנות הרכב שלך, למשל, עם הצגת סוכנויות.

מדיניות המודעות של פייסבוק היא בעצם רשימה של מדיניות שמספרת לך מה מותר במודעות שלך ומה לא. לדוגמה, מדיניות האינסטגרם של פייסבוק בנושא תוכן אסור באינסטגרם כוללת את 2 הבאים: ללא עירום, ללא תוכן מיני וללא תמונות של ילדים.

אם תסתכל מקרוב על קטע התוכן האסור של פייסבוק במדיניות הפרסום שלה

תמצא את הפרקטיקות המפלות שהוזכרו לעיל הקוראות תוכן שברור שאינו מותר במודעות בפלטפורמת פייסבוק. בפייסבוק יש קטע שלם בנושא "תוכן אסור" בקמפיין הפרסומי שלה, הכולל 30 סעיפים ואסר על כל דבר, החל בפורנוגרפיה בילדים ועד התעללות בילדים ועד הלוואות ליום המשכורת לתוכן מיני. כשמדובר במודעות בנושאים חברתיים כמו בחירות ופוליטיקה, פייסבוק אומרת שהיא יכולה להגביל מודעות, אך היא לא אומרת אילו מודעות יכולות להיות מוגבלות על ידי פייסבוק. כל מפרסם שמפרסם מודעה על נושא כלשהו, בין אם פייסבוק מזדהה כמפרסם חדשות ובין אם לאו, חייב, כפי שאמרה פייסבוק, להשלים תהליך אישור שמוכיח שהם נמצאים בארצות הברית. צוות מודעות יבדוק את המודעה על מנת לוודא שהיא תואמת במאת האחוזים למדיניות הפרסום של פייסבוק, ואם הוא מאמין שהיא תואמת איתם, הם יגישו אותה מחדש. המודעה מאושרת לרוב ומופעלת, או שהיא אינה מופעלת כלל, על פי דובר פייסבוק.

הצבת מודעת פייסבוק פירושה שבסופו של דבר תהיה לך מודעה שלא אושרה מסיבה זו או אחרת

אם אתה עובר באופן עקבי על כללים אלה או דוחה מודעות, אתה מסתכן בסגירת חשבון המודעות שלך בפייסבוק. כל מפרסם מסומן בגלל המדיניות שלו – ומדיניות הפרסום של פייסבוק אומרת שהיא תמשיך לעצור מודעות.

אם ברצונך שאישור המודעה שלך בפייסבוק יאושר וחשבונך יישאר במצב טוב

חשוב שתקפיד על הנחיות הפרסום של פייסבוק. אם דף הנחיתה שלך מפר את אחת ממדיניות הפרסום של פייסבוק לעיל, אין למודעה שלך שום סיכוי לאשר אותה. סביר להניח שהמודעה שלך תידחה אם התוכן בדפי הנחיתה אינו פועל במלואו, אינו תואם את כללי הפרסום או שאינו תואם למוצר או לשירות המודעה שלך.

Categories:

דילוג לתוכן