מלון עם ספא

פלמגו ספא צפון גאה להציג 

מלונות רבים ואתרי בריאות מציעים מגוון טיפולים על בסיס מינרלים כגון עיסויים, טיפולי פנים, טיפולי עיסוי ואפילו טיפולי עיסוי.

סוויטות קאנטרי אין במלון פלמנגו ספא הן ללא תחרות בעלות ערך

עם אמבט עיסוי לשני אנשים וספא בשירות מלא. סוויטת ארט דקו כוללת ספא חי עם שתי בריכות פרטיות, ספא פרטי ובריכה חיצונית. חליפות בריסטול המרווחות בשתי מפלסים מציעות ג'קוזי ואמבטיות לשני אנשים, אך רק אחד משני הסילונים באמבטיה מספיק גדול עבור 2 אנשים. הפוך את דבנפורט שלך להישאר אולטרה רומנטי על ידי בחירת הספא 2 ב -1 במלון שלנו עם ספא תמורת 2,000 דולר ללילה.
כדי לקרוא עוד אודות ספא בצפון ומלון עם ספא מומלץ לבדוק כאן: flamingospa.co.il

הטיפול בן 60 הדקות כולל גם גישה לספא בשירות מלא, לבריכה פרטית, לאמבטיה פרטית ולסאונה פרטית.

שהייה באתר נופש עם ספא

היא התמצית של מותרות ויכולה לעזור לך להשיג את המטרות שלך למו"פ מועט. התאוששות ורגיעה יכולה להיות מושגת על ידי פינוק עם המיטב משני העולמות: מנוחה , חוויה מרגיעה ומרגיעה וספא בשירות מלא. הספא באתר הנופש ריברסייד מציע טכניקות מרגיעות או ממריצות שיעזרו לכם להמשיך את השנה. תוכלו להירגע ולהירגע תוך כדי ליהנות מגישה לבריכה פרטית, לאמבטיה פרטית ולסאונה, כמו גם מטיפול ספא מלא.

ספא אקווה מציע גם עיסויים, כולל טיפולים מיוחדים לזוגות ואמהות לעתיד. הם מציעים חבילות בריאות לגברים, נשים וזוגות, כולל טיפולי פנים, אמבטיות גוף ועיסויים.

הספא של מלון פלמנגו ספא בחיפה מציע רשימה ארוכה של שירותים ואפשרויות פינוק להנאה עוד יותר

מרכז הבריאות מציע דירוג מספר 1 לשירותי ספא, עיסויים, טיפולי פנים, אמבטיות גוף ועיסויים, כך שלעולם לא תצטרך ללכת שוב. עם חוויה מרגיעה, מלון פלמנגו יכול להציע לכם את המיטב משני העולמות: מלון נהדר עם ספא וחווית ספא נהדרת.

המלון ההיסטורי מציע רשימה ארוכה של טיפולי ספא בסוויטות הנושא המעוצבות באופן ייחודי

המבקרים במלון פלמגו ספא חיפה יכולים לבקר במרחץ פוטוסה שבקומה התחתונה של המלון, שם מוצעים עיסויים, טיפולי פנים, אמבטיות גוף ועיסויים ועיסויים.

אם הרגיעה עם טיפול ספא ממריץ לא נשמעת מושלמת מספיק

תוכלו להירגע בחדר מלון מפואר. בדוק את מלונות הספא המצוינים האלה בחיפה כדי למצוא מיקום נחמד ושקט ליהנות ממלון על קו החוף החיפאי. יקיריכם יחוו רגיעה מוחלטת בספא זה – אושר שיגרום לכם לחוש שכל דאגותיכם נעלמות כאשר אתם נהנים מעיסויים, טיפולי פנים, אמבטיות גוף וטיפולי עיסוי באחת הסוויטות המפוארות של המלון.

פנינה זו באדירונדקס מציעה טיפולי ספא שגורמים לך להרגיש ולראות במיטבך

מלון ספא פלמנגו נמצא  בחיפה היפה, ומציע ספא מפואר עם טיפולי ספא באחת הסוויטות המפוארות של המלון. אתר הנופש  ספא בשירות מלא, חדרי ספא ושירותי ספא, שיגרום לכם להרגיש בבית במהלך שהותכם.

ספא נופש מודרני זה הוא הבריחה האולטימטיבית לבריאות ורגיעה. הוא מציע עשרות טיפולי ספא מרגיעים, כולל טיפולי פנים מרגיעים, עיסויים, טיפולי עיסוי וטיפולי עיסוי.

 

Categories:

דילוג לתוכן