מתקני טיפוס בגני שעשועים

ציוד גן משחקים ומערכות משחקים להרפתקאות אמורות לעודד ילדים לטפס ולהקל על השעמום. קירות הטיפוס שהרכיב סטרלינג ווסט מציעים לילדים פלטפורמה בטוחה ושובה לב לחקור מעולם לא. בין אם עמודי חבלים או אחיזה מפלסטיק, יש מגוון של קירות טיפוס למשחקים ואלמנטים מטפסים לכל אזור משחק והעדפה גדולה לטיפוס.

כאשר בוחנים את סוגי הציוד השונים

יצירת מבני טיפוס למשחקים לילדים צריכה להיות בראש סדר העדיפויות. על ידי פיתוח מיומנויות מוטוריות ובניית כוח, ילדים יכולים לחצות מטפסי גן משחקים מרשימים למטרות משחק. לאחר שילדים שולטים בטיפוס מסוג זה, הם יכולים להגיע למבני משחק מחוספסים כמו אלה שאנו מציעים למכירה.

מבני טיפוס למשחקים מציעים לילדים דרך בטוחה לחקור את סביבתם ולשפר את תיאום העין

העוצמה והאיזון. מבני טיפוס לילדים הם אופציה טובה אם אתם מתכננים מגרש משחקים לילדים בכל הגילאים. ישנם סוגים שונים של מטפסי שעשועים, כך שכאשר מחליטים אילו מטפסים לבחור עבור מגרש המשחקים שלכם, קחו בחשבון את גיל הילדים המשחקים בגן המשחקים, כמו גם דברים כמו עיצוב כולל של מגרש המשחקים.

כאשר בוחנים מטפסי גן משחקים שונים זה עוזר לפקוח עין על העיצוב הכולל של מגרש המשחקים כמו גם על גיל הילדים שישתמשו במבנה הטיפוס החיצוני החדש שלכם

מגרש משחקים מעוצב כולל אלמנטים מטפסים הכוללים מסלולים הנעים בין קשקושים לילדים קטנים ועד בעיות תלייה מתקדמות למבוגרים. אין מקום טוב יותר לחקור אותו ממגוון קירות הטיפוס במגרש משחקים חדש.

לילדים יש רצון מולד לטפס

ומרכיבי משחקים כגון טיפוס על קירות וסולמות היו חלק בלתי נפרד ממגרשי המשחקים במשך עשרות שנים. מגרשי המשחקים של היום מציעים סוגים רבים של מבני טיפוס כולל קירות סלע מובנים, אחיזות טיפוס מפוליאוריטן לילדים לטפס ולהרים מבט, סלעים וארגזים טבעיים לטיפוס. אך כמו רוב ציוד המשחקים, לא רק ילדים נהנים לטפס.
למידע מורחב בתחום של מתקני טיפוס בגני שעשועים ניתן לבקר באתר elo-nit.co.il

בתי הספר מעשירים את ההפסקה על ידי מתן מגוון ציוד טיפוס כגון מטפסי כיפות גיאומטריות

נדנדות, קירות טיפוס, מטפסי צלחות ומטפסים תקורה. ככל שטיפוס הופך להיות יותר ויותר פופולרי כתחביב, מכשירים אלה הופכים פופולריים יותר ויותר בקרב ילדים המבקרים במגרש המשחקים שלך. אתה יכול לשלב כל אחד מארבעת הסוגים העיקריים של ציוד טיפוס מסחרי בעיצוב מגרש המשחקים החלומי שלך ולהוסיף אותם כמרכיבים עצמאים אם אתה חושב שאתה צריך תכונות נוספות.

ל- WillyGoats יש מגוון של קירות טיפוס לגני שעשועים ואלמנטים מטפסים המתאימים לכל אזור משחק-בין אם אתה מנסה להציע לפעוט שלך חלופה לטיפוס על מדף ספרים או לעזור לילדך הגדול לשרוף עודף אנרגיה

אנו מאמינים שילדים זקוקים לריגוש קטן בחייהם, ולכן פיתחנו מטפסי שעשועים מסחריים לאורך זמן, המעניקים להם השראה לשחק. בנוסף לציוד טיפוס, אנו מציעים גם מגוון מוצרים אחרים כמו נדנדות וציוד איזון, כך שתוכל לקבל את כל מה שאתה צריך במקום אחד.

טיפוס

הוא פעילות מהנה ומאתגרת לילדים, שניתן ליהנות ממנה על סלעים טבעיים או על קירות טיפוס מלאכותיים. קירות טיפוס נחשבים לעתים קרובות לדרך הטובה ביותר לילדים להתחיל לטפס, מכיוון שהם מספקים סביבה בטוחה ללמוד את טכניקות הטיפוס לפני שיוצאים לטיפוס הרים מאתגר עם משפחותיהם. פארק Scioto Audubon בקולומבוס, אוהיו כולל קשת חיצונית מטפסת חיצונית המגיעה לגובה 35 רגל ופארק מגי דיילי בשיקגו מציע שיעורי בולדינג, הדרכה, רתמה וטיפוס תיל גבוה למתחילים, כמו גם פני סלע הפוכים בגובה של עד 40 רגל.

למשל

אנשים מטפסים התקינו חיפויי גומי במגרש המשחקים פלאיה ויסטה בלוס אנג'לס, פארק מגי דאלי בשיקגו וגוריקס מפל הרכבת כדי לשפר את חווית הטיפוס. ניתן לשלב חיפויי גומי עם אביזרים כגון צעדים, כדורים וחצאים לחצרות בית ספר קטנות ופארקים שכונתיים כדי ליצור מרחב טיפוס דמוי פארקור שניתן לחקור אותו בצורה יצירתית. מעצבים יכולים גם להתקין מבני טיפוס פיסוליים העומדים בפני עצמם לשימוש בחללים קטנים ולשפר ויזואלית מגרשי משחקים.

רוב העיריות בוחרות בקנה מידה של קירות סלע בגובה של עד 10 רגל

מה שאומר שהם כפופים לאותם תקני בנייה בינלאומיים של ASTM כמו ציוד משחקים אחר בכל הנוגע לאזורי נפילה וחומרי משטח בולמי זעזועים. טיפוס על מבנים כאלה, שיכולים להיות מסוכנים לא פחות מכל ציוד משחקים אחר, קשור לתחושת סיכון מוגברת. קירות טיפוס בניצב עצמאי (אני מתכוון לעמידה חופשית, מכיוון שאנו יוצרים קירות טיפוס לסוללות שתוכלו לראות מהחנות) כמו אלה הם אחד מרכיבי המשחק והלמידה החשובים ביותר במגרש המשחקים הטבעי שלכם.

טיפוס

הוא פעילות נהדרת לילדים ולמבוגרים, אומר ג'ייסון סטולנוורק, מנכ"ל קירות טיפוס Entre Prises, Bend Ore Climbing Wall. קירות הטיפוס של המשחקים העומדים בפנינו מאפשרים טיפוס מכל עבר ולכן הם מושלמים למשחקיות, חצרות בית ספר וחצרות אחוריות. עיצוב קירות הסלע במגרש המשחקים שלנו הופך אותם ליצירות המאתגרות מטפסים בכל הגילאים.

סלעים וקירות טיפוס סלעים הם נופי משחק יצירתיים המספקים לילדים

מתבגרים ומבוגרים חווית טיפוס מרגשת בסביבה בטוחה ומבוקרת. מעצבי משחקים יוצרים פסלים אקספרסיביים המשלבים את היתרונות הבריאותיים של טיפוס עם מקום למשחק דמיוני. כשהספורט הופך בטוח יותר, ילדים צעירים מתוודעים לטפס על ידי הוריהם, מה שהופך אותו לספורט שמספר דורות יכולים ליהנות ממנו.

רוב הילדים מוצאים שטיפוס על פני סלע מרגש ושואף להגיע לנקודה הגבוהה ביותר

מטפסים נטו בנויים מחבלי ליבת פלדה הנעים במטריצת רשתות הנעים ומגיבים כאשר הילד מטפס, עם אווירת משחק סולו משולבת. זה מונע מילדים ליפול ממסגרות טיפוס גבוהות ומציע תחושת הישג שהולכת יד ביד עם הגעה לגבהים גבוהים.

Categories:

דילוג לתוכן