פעילויות לילדים ונוער

האתר מתמקד בנושאים החשובים לילדים, כמו שימוש באומנות, אמנות, מוסיקה, ספורט ופעילויות אחרות לילדים ולמבוגרים צעירים. הקמנו אתר המוקדש ליותר מ -250 רעיונות יצירתיים שניתן לנסות ללא בידוד חברתי. ערכו רשימה של פעילויות בחיק הטבע הנחוצות לכם אחרי הכנסייה או במהלך היום.

פרויקטים לילדים ולצעירים נועדו לקדם את התפתחות הגיל הרך על ידי הכשרת כישורי ההורים

חיזוק יכולתם של הצעירים להתמודד עם מצבים קשים, בניית חברות ועידוד צעירים לעסוק בקהילתם. בקש מחברי הכיתה שלך סיעור מוחות כיצד לעסוק בילדים או בני נוער שהם מכירים מההיסטוריה המשפחתית שלהם. כדאי לחשוב על החוויות והפעילויות שמטרתן לתמוך בהתפתחותם ולתמוך בתוכניות שלהם.

הפעילויות כוללות משחקי גן שעשועים מסורתיים, ריקודים למוסיקה או עבודה יצירתית (למשל בניית מסלול מכשולים, משחק עם בלונים או כדורעף, הכנת סרט פעולה, לימוד להטוטנות).

השילוב של פעילות גופנית ולמידה מהנה במיוחד לילדים צעירים ויש לו יתרונות קוגניטיביים

הנוירוכימיה המוח מביא לילדך או לבני הנוער שלך לנוע באינטרסים שלהם, כך שהם נוטים יותר ללמוד וליהנות ממה שהם עושים. ח לילדך או אפילו נסה להכניס ילד לבית הספר, אך יש לך תמיכה חיצונית בכל הנוגע ללמידה. הלמידה מתקיימת בדרכים רבות ושונות, בין אם באמצעות פעילויות גופניות, עבודה יצירתית, אינטראקציה חברתית או צורות תקשורת אחרות.

תוכניות מסוימות מציעות תוכניות המסייעות לך לבנות את יכולת המודל לחיקוי של ילדך, כגון מרכז המשאבים לבריאות הנפש לילדים באוניברסיטת קליפורניה, ברקלי.

אם יש לך קבוצת גיל מעורב בכנסיית הילדים

זו דרך מושלמת לבנות מערכות יחסים וכיף באמצעות תוכניות כאלה. ילדים מפעוטות ועד כיתות ו 'מוזמנים לחוות כיצד סיפורי המקרא מתעוררים לחיים באמצעות משחק ופולחן יצירתי. השבוע של כיף בקיץ יתקיים ביום ראשון ה -4 ביולי בין השעות 10: 00-12: 00 בכנסיית סנט ג'ון האפיסקופלית בסן פרנסיסקו, קליפורניה.

אתה יכול גם לנסות לגרום לילדיך להשתתף באירועים בהם הם יכולים לראות כיצד צעירים אחרים מעורבים בפעילויות ונושאים קהילתיים רחבים יותר. עודד את ילדך להצטרף לקבוצת צעירים, כגון קבוצת נוער, קבוצת בית ספר או קבוצת קהילה.

ועדת השותפויות לבניית ALSC לשעבר פיתחה רשימה של ארגונים לאומיים המשרתים ילדים וצעירים עם יעדים דומים ל- ALSC

תוכלו למצוא קישורים לארגונים לאומיים אלה ואולי לחלק מקומי שיכול לעזור לכם בעבודת ילדכם או בני הנוער באזורכם. עצות אלה עוזרות לילדים לעשות את מה שהם צריכים לעשות כדי להישאר בכושר ובריא, כמו פעילות גופנית, אכילה בריאה, פעילות גופנית ופעילות גופנית.

ארגן הפעלות אימון לילדים ולמבוגרים צעירים בגילאי שש עד שתים עשרה לפחות פעם בשבוע. ארגן פעילויות גופניות מאורגנות ונמדדות באופן אובייקטיבי לילדים בגיל בית הספר ובגילאי בית הספר.

השווה את הציונים לפעילות גופנית של ילדים ומבוגרים צעירים בגילאי שש עד שתים עשרה. השווה את הציונים לילדים, מתבגרים ומבוגרים בגילאי 6 עד 12.

ילדים ובני נוער לא פעילים בהשוואה לילדים פעילים

מתבגרים ומבוגרים צעירים בגילאי 6 עד 12. 3 מחקרים מדווחים על השפעות הפעילות הגופנית על ביצועי בית הספר ועל ההצלחה בלימודים בהשוואה לילדים או מתבגרים שאינם פעילים. מהייעוץ שהתפתח נאמר: "מה שהייעוץ הראה הוא שילדים צעירים בדרך כלל רוצים ששירותי בית הספר יהיו מקום בו הם יכולים לאכול ארוחה חמה, לשחק עם הצעצועים שלהם ולהפוך למדים. קבוצות נוער לא יכולות לעשות עבודות שליחות או משחקים כל הזמן, החברים צריכים להיות עסוקים או שהם משתעממים. מי שרגיל לספורט מאורגן ימצא את הנורמלי החדש: הם מוגבלים לבית.

עודדו ילדים וצעירים לעבור במדרגות ולא במדרגות נעות בדרכם לבית הספר.

סוכנות הבריאות האמריקאית CDC ערכה מחקר מקיף על ילדים בגיל בית הספר. כמה מומלץ לבצע פעילות גופנית הרבה מעבר למידת הפעילות הגופנית שילדים ומתבגרים צריכים לעשות.

ילדים ומתבגרים המפתחים עניין בהיסטוריה המשפחתית נוטים יותר להשתתף בה לאורך כל חייהם

ההיסטוריה המשפחתית גם מספקת לילדים ולצעירים הזדמנות נהדרת ליצור קשר עם הוריהם, סבא וסבתא ובני משפחה אחרים. להלן מספר רעיונות שיעזרו לך להתחיל: הפוך חלק מהנה מקבוצת הנוער של הכנסייה שלך או התנדב במוזיאון מקומי או בספריה.

Categories:

דילוג לתוכן