צמידי טניס בשנת 2021

אנו ממליצים לבדוק את צמידי הטניס השונים כדי לראות איזה סגנון ותפאורה אטרקטיביים ביותר עבורך, בין אם זה צמיד טניס זהב לבן 14 קראט או צמיד עם שתי שורות יהלומים במקום אחד.

יהלומים עגולים נוצצים ותכשיטים מדגישים את סגנון האופנה שלך. יהלומים ואבנים הופכים את הצמיד שלך לאופנתי ומוסיפים תלבושת נוחה וצבעונית. בחר שעון פנטסטי להשלמת הצמיד לתחושה אופנתית מושלמת.

אם אתה מחפש משהו אופנתי לאירוע מיוחד

התכשיט הנוצץ הזה עם יהלומים עגולים ייתן לך בדיוק את מה שאתה צריך. זהו תכשיט מהמם המוסיף צבע ואלגנטיות לתלבושת שלך. הצמידים הטובים ביותר לאירועים מיוחדים יבלטו אותך וגימור הזהב הלבן ישפר את יופייך.

צמיד הטניס המהמם הזה עשוי זהב לבן וצהוב 14 קראט המופק מיהלומים ללא קונפליקט וכולל מסגרת חדה כתער וערכת אבנים הנוצצות בזרם רציף על פרק כף היד.

משלוח מזורז חינם והחזרה חינם צמיד טניס יהלום מהמם זהב צהוב 14 קראט כולל 25 עד 80 קראט יהלומים עם טוהר ממוצע של צבע H

בין אם אתם מחפשים את צמידי הטניס היהלומים הטובים ביותר בזהב לבן או צהוב, יהיה לכם הרבה מה לבחור – אבל זה בולט אם אתם מתעניינים ביהלומים אתיים. צמיד הטניס Triple Row הכחול האהוב עלינו ברשימה, שכן הוא משלב שלושה צמידי טניס יפים המכילים יהלומים עגולים בשווי 17 גרם כולם בצבע לבן, צהוב וזהב ורוד.

צמיד טניס

הידוע גם בשם צמיד קו, מתייחס לתכשיט איכותי המורכב מקבוצת יהלומים או אבנים יקרות שמחזיקות רצף של שרשראות מתכת של זהב, פלטינה או כסף סטרלינג. צמיד ליניארי מורכב מאבנים יקרות ויהלומים קטנים המחוברים באמצעות שרשרת מתכת דקה.

בעוד שרוב עיצובי צמידי הטניס הקלאסיים של פעם כללו יותר אבנים מונוכרום

יש כיום מגוון גדול יותר של צבעים, והאבנים בהן משתמשים אינם מוגבלים ליהלומים מונוכרום. ברוב צמידי הטניס משתמשים ביהלומים בחיתוך עגול, אך סגנונות מסוימים כוללים צמידי פלטינה ברקת, צמידי חיתוך נסיכה וצמידי זהב לבן 18 קראט. העיצוב המודרני של צמיד טניס יכול להיות כרוך בשינויים עדינים בהם מוחלפים סוג או סט של אבנים וחתכים שונים של יהלומים המשמשים את הצמיד כיום, וכן בגדלים שונים.

הם אורזים מספיק ניצוץ

כדי לעמוד בעצמם, אבל הם גם לבישים מספיק כדי להעשיר את ערימת התכשיטים היומית שלך על ידי שכבת סוגים שונים של צמידי יהלומים שיתאימו לרמה הנוצצת שלך לכל אירוע. צמידים בהתאמה אישית מוסיפים נגיעה עכשווית ומעודנת לאאוטפיט הכולל, עם יהלומים מסנוורים ואבני חן צבעוניות למראה עשיר.

חלק מהנשים בוחרות עם צמידים למראה מלוטש ומתוחכם ומעצבות אותן לאירועים מיוחדים או למראה יומיומי

אתה יכול לעצב צמידים מאבן טבעית שחורה או מאט במגוון דרכים, החל מגוונים בהירים יותר למראה מונוכרום, כדי לשבור את הצבע עם אביזרים מינימליים לתלבושות רשמיות.

צמיד בגוון חם מבטיח שהוא מחזיק לאורך שנים ומהווה דרך מצוינת לאדם להביע את אישיותו בעזרת תכשיט אלגנטי.

להאיר את היום שלך על ידי הוספת צמיד נופך לאחד התלבושות שלך וזה יהיה התגלמות של סגנון ושלמות מלוטשת. צמידי טניס נחשבים לתכשיט נוסטלגי, ומי שרוצה לנסות משהו אחר ישמח לדעת שהם מסוגננים ולא נראים לא במקום כשאתה מטלטל אותם.

צמידי טניס יהלומים הם תכשיטים יפים שניתן לתת לימי הולדת, חגים ואבני דרך מיוחדות. לא סביר שתכשיט כמו צמיד יכול לצאת מהאופנה. אפקט הנוסטלגיה הוא הסיבה שהם כל כך קלים ללבישה בעידן המודרני.

מה שאנו יכולים לומר בוודאות

הוא כי שנת 2021 תהיה שנתם של יהלומי גידול מעבדה. במגמות התכשיטים היפים בשנת 2021 יהיו פריטים המתמקדים ביהלומים ויהיו פופולריים. מה שלא סביר הוא שמגמה זו תהיה הבזק בתבנית, שכן את הופעתה במספר צמידים ניתן לייחס לאוספים מהשנה שעברה.

אם יש סוג של תכשיטים חסין במידה סבירה לסוג טבעת זו

מדובר בתכשיטים במיוחד חפצי השקעה כגון עגילים יהלומים, חישוקים, טבעות אבן לידה, תליונים, שרשראות וכו '. אם התקציב שלך קטן, יהלום חתיך יכול להרשות לעצמו דולר נוצץ בסגנון תכשיטים.

המלכה אליזבת השנייה החזיקה בצמיד יהלום בעל ארבעה עלים, שניתנה לה על ידי אמה. עשור לאחר מכן, באליפות ארה"ב הפתוחה 1987, הצופים, הטניסאים והציבור קיבלו השראה לענוד צמידי יהלומים בעצמם.

כריס אברט

המכונה "עלמה הקרח", היא בחירה יוצאת דופן לצמיד היהלומים שלה. אברט, טניסאית ברמה עולמית, הייתה בעיצומו של משחק תחרותי כאשר חבל יהלום נפל מפרק ידה, מה שגרם לה לקחת הפסקה מהמשחק כדי שתוכל להסתכל על התכשיטים. אברט, טניסאית שאיבדה את צמיד היהלום שלה במהלך משחק טניס, עצרה את המשחק לאחר שנפלה במהלך המשחק והתעקשה לחפש אותו עד שמצאה אותו.

ג'יימס אלן הוא מוכר תכשיטים מקוון שמוכר יהלומים רופפים, טבעות אירוסין, צמידים ועוד. צמיד אמטיסט סגול אלגנטי ויפהפה זה ידוע כמייעל את ביצועי האדם ומשפר את המיקוד תוך כדי פעילות גופנית.

Categories:

דילוג לתוכן