אטרקציות לבת מצווה

יום ההולדת ה -13 של בתי מתקרב, וההכנות לבת מצווה שלה יחלו בסתיו הבא. חשבתי שאזמין קומץ מהם לחלוק פינוקים מעולים על בר מצווה בירושלים או במקומות אחרים בישראל.

NY Party Works פועלת בכדי לספק את מסיבות הבר והבת מצווה הטובות ביותר ומספקת שירות תכנון אירועים מלא תוך מתן בידור מדהים. אנו עוזרים לך לעצב תפריט מותאם אישית עם בר, גריל, אנימציה וקייטרינג.

אם אתם שוקלים לערוך בר או מסיבת בת מצווה לילדכם או למשפחתכם

אנא התקשרו אלינו תחילה בטלפון 1-888-77-ISRAEL. עמותות ישראליות התמקדו בחינוך, בריאות, חינוך לעניים, צדק חברתי וזכויות אדם. אנו נבדוק גם אם יש לכם פרויקטים קבוצתיים אחרים שהמצווה של הבר ו / או העטלף שלכם ירצו לתמוך בהם.
כדי לקרוא עוד בנושא של אטרקציות לבת מצווה יש לבקר באתר idans.co.il

אם ברצונך ללמוד עוד על הזמנת בר או בת מצווה בהתאמה אישית לבנך או לבתך

אנא לחץ כאן וחקור את האפשרויות שלך. אם אתם מחפשים אירוע חד פעמי – או אירוע ידידותי – לעצמכם, לבניכם או לבנותיכם, או למתקן בר או בת מצווה, היכנסו לדף הפייסבוק שלנו. אנו יכולים לספק לך את כל המידע והמשאבים הנחוצים לך בכדי להבהיר את בר הילד ו / או בתמיץ בו. בואו לעזור לנו עם מצוות הבר / עטלף והבת שלך, מסיבות בר ואירועים מיוחדים אחרים.

לבת מצווה

אוטובוס הוא הדרך האידיאלית לילדים להגיע לקבלת הפנים בבית הכנסת, או שתוכלו להכין אותו בלימוזינה. ניתן להזמין טיול מסוג זה עם מדריך טיולים מוסמך שיוכל לארגן סיור פרטי במתקן הבר / בת מצווה וביקור באחד המתקנים שלנו. הסלים כוללים בר, בת וארוחת בת-מיץ-ווה, כמו גם בקבוק יין או בירה לכל ילד.

אם אתם מתכננים בר מצווה או טיול משפחתי בישראל, חשוב לזכור כי בני הנוער שלכם עשויים לחפש כיף והרפתקאות, ולמרבה המזל לישראל לא חסרות אטרקציות כאלה.

לדוגמא

אתר משרד התיירות הישראלי מפרט בתי כנסת ברחבי הארץ בהם מתקיימים טקסי בר-ובת מצווה למבקרים. אתה יכול לעבוד עם מתכנן מסיבות נאות קדומין לעיצוב קבלת פנים מתחת לעץ זית, או להסתמך על התייחסויות תנ"כיות לטבע. מלבד הרעיונות שנדונו לעיל, ישנם מקומות היסטוריים רבים אחרים באזור.

מזוזה

היא קופסה קטנה הממוקמת באמצע טקס בר – ו – בת מצווה, או כזו שילדכם רוצה לצרף עם בר ובת מצווה. תוכלו ליצור תא צילום משקל אפס כוח משיכה שלכם הקרוב ככל האפשר לחדר הילדים ועושה הרבה תמונות מהנות. יש אפילו אפשרות להכין מארז טלפון נייד או טבעת מפתח למשך הלילה, עם תמונה של הילד ותצלום שלך ושל משפחתך.

זו כנראה הבר והבת מצווה היחידה שכל האורחים, אפילו מבוגרים, רשאים ללבוש על עורם.

מדיסון וינטר במחוז באקס, פנסילבניה, היא גם בת מצווה בבית כנסת היסטורי, והחגיגה בקריביים כוללת בר ובת מזמה על ספינת התענוגות Norwegian Epic, שמתחילה בשעה 14:00 ביום שבת, 22 ביולי. , בנמל פילדלפיה.

גלה כמה קל לשלב חופשה משפחתית עם אירוע חיים מרכזי והתכונן לגלות כמה החברים והמשפחה שלך באמת יודעים על ילדך. סיפקנו רשימה של אירועי בת מצווה ומידע על האירועים החשובים ביותר בחיי משפחתך.

דילוג לתוכן