איך להגדיל את המכירות באמזון

בצע אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך כדי להגדיל את המכירות שלך באמזון, עליך לשפר את תמונות המוצר שלך. על ידי השקעה בצילום מוצרים פנטסטי, אתה יכול להגדיל את המכירות שלך תוך הפחתת התשואות שלך. ההנחיות של תמונת המוצר של אמזון אומרות שהתמונות צריכות להיות גדולות מספיק כדי לאפשר את תכונת הזום של אמזון, שלדברי החברה מגבירה את המכירות.

אם אתה רוצה להגדיל את המכירות באמזון

עליך להבדיל את המותג שלך מהמתחרים, להגביר את מודעות המוצר ולפנות ללקוחות היעד שלך. עלות הפרסום באמזון עלתה, אך היא נשארת אחת מטיפי המכירות המובילים שלנו באמזון מכיוון שזו דרך מהירה ליצור רשימת מוצרים חדשה. ללא מכירות קודמות וסקירות של לקוחות, זה יכול להיות קשה לדירוג באמזון.

שימוש במותג המוצר שלך ובניית נוכחות באינטרנט ומדיה חברתית

כדי להגביר את התנועה לדפי אמזון שלך היא דרך מצוינת להגדיל את המכירות. קונים באמזון אוהבים לראות הרבה כוכבים וביקורות חיוביות ויש סיכוי גבוה יותר שהם יעשו המרה כאשר הם יקבלו את מה שיש להם, מה שמגדיל את היקף המכירות עבורם. תנועה חיצונית לאמזון ממקורות כמו מודעות פייסבוק ורשימות דוא"ל יכולה לתת דחיפה נוספת למכירות ולדירוג מילות המפתח.

לקבל הרבה ביקורות טובות מהלקוחות שלך ולהפוך אותם לגלויים בפני קונים פוטנציאליים

היא דרך מצוינת לבנות אמון במותג שלך ולהגדיל את המכירות באמזון. ישנן אינספור דרכים להגדיל את התעבורה לרשימות אמזון, כך שיותר אנשים בוחרים את המוצר שלך ויותר אנשים לוחצים על כפתור הקנייה.

מאמר זה מציע 10 דרכים להגדיל את מכירות אמזון מהתוכניות הסודיות של אמזון לשיטות מכירה נפוצות המבוססות על הניסיון שלנו כחברת שיווק דיגיטלי שמקדמת עסקים של מסחר אלקטרוני שמוכרים באמזון

שבעה טיפים להגברת המכירות של אמזון בשנת 2021: ייעול רישומי מוצרים, קבלת המון ביקורות, זכיית קופסאות רכישה, השקעה בפרסום, שימוש ברישומי מותגים, זכיית תחרויות ושילוב ניהול מלאי עם שאר הפונקציות העסקיות שלך.

לא משנה מה טיפים של ספק אמזון שתוציא לפועל

כדי להביא יותר תנועה ומכירות לרישומי אמזון שלך, עליך להיות מסוגל לרכז, לייעל, להפיץ, לנתח ולפזר מידע על המוצר כדי לשמור על רישומים מדויקים וליצור כמה שיותר. הכנסה ככל האפשר. אתה רוצה לוודא שאתה מבין היטב את היסודות כדי להגדיל את המכירות של אמזון ולמקסם את ההשפעה של פרסום מוצרים.

שיפור המכירות של אמזון תלוי לא רק באופטימיזציה של כותרות המוצרים

התיאורים ומילות המפתח שלך, אלא גם בהוספת מילות מפתח לקבוצות לרשימות המוצרים שלך. אמזון מצביעה על מילות המפתח האחוריות שלך כדי לעזור לך למקם את רשימת המוצרים שלך בחיפושים רלוונטיים, מה שמוביל ליותר מכירות. השימוש בכלי מילות מפתח לאיתור אפשרויות מילות מפתח נוספות בזנב ארוך כגון Jungle Scout, Helium10 ו- Zonguru יכול לסייע לך לפתות יותר לקוחות לאמזון, מה שיכול להוביל להגדלת המכירות הכוללות שלך.

אם אתה רוצה להגדיל את המכירות באמזון, עליך לייעל את רישומי המוצרים שלך למילות מפתח בזנב ארוך. שינויים קטנים בתיאורי המוצרים יכולים להשפיע רבות על מספר הקונים שאתה ממיר ללקוחות ולהגדיל את המכירות שלך באמזון.

הדרך הטובה ביותר להגביר את המכירות באמזון

היא להבין כיצד למכור ולהכפיל את המוצר שלך. יש כאן כל כך הרבה מה לפרוק עד שנדרש ספר כדי לשתף אותו, אך התמקדות ברבי מכר בדפי קטגוריות המוצרים של אמזון תעזור לך לדעת בדיוק כיצד מתומחר הפריט שלך כדי לייצר מכירות ורווחים. על מנת להגדיל את המכירות באתר, המותגים צריכים למלא כל חלק בתיאור המוצר שלהם במידע מקיף וברור.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של ניהול חנות באמזון עליך לגלוש לאתר rpgecom.com

פרמטרים של קמפיין כגון הגדרת הצעות מחיר למילות מפתח

גודל התקציב היומי שלך ומודעות חיפוש בכותרות המופיעות בחלק העליון של תוצאות החיפוש הן דרכים רבות עוצמה לביצועי מוצרים דומים לתחרות בריאה, להניע את הקונים למודעות שלך ולהגדיל את המכירות. קידומי מוצרים בחסות הם דרך מצוינת לקדם את המוצרים שלך באמזון להוספת חשיפה ומכירות גבוהות יותר. אתה יכול גם להשתמש בחלונות מותג בחנות אמזון כדי להציג את המוצרים שלך ו- Amazon Live היא דרך מצוינת ליצור קשר עם מעריצים ולהגדיל את מכירות אמזון על ידי קניות בשידור חי.

אם אתה רוצה לזכות בקופסת הקנייה

להגדיל את המכירות שלך בתוצאות החיפוש ולדרג גבוה יותר באמזון, עליך לשמור על מחיר תחרותי עבור המוצרים שלך. הדרך הטובה ביותר לייצר הכנסות נוספות באמזון היא להשתמש בכלי תיעוד כמו Price Floor או Limit, אך כמובן שהמאבק על קופסאות רכישה רחוק מלהיות מנצח.

עם בסיס לקוחות עצום

מותגים שמשתמשים באסטרטגיות ובטקטיקות הטובות ביותר כדי לשפר את מכירות אמזון יכולים להרוויח רווחים עצומים. PPC היא דרך מוכחת ויעילה להגדיל את סך המכירות שלך באמזון מבלי להזרים כסף לקידום המוצרים שלך כדי להשיג תוצאות אורגניות. מדד הביצועים הטוב ביותר לעסק שלך הוא להגדיל את הנראות המקוונת שלו בתוצאות החיפוש, למשוך את המוצרים שלו באמצעות קופסאות קנייה וליצור יותר הכנסות.

תדרים נמוכים של קופסאות קנייה יכולים להקשות עליך להגדיל את המכירות אם אינך מציג מודעות או מנצח קופסאות קנייה

לכן חשוב שתקדם את הדופק שלך על מצב המוצר שלך. אם אתה רוצה להגדיל את המכירות שלך באמזון, אתה צריך שירות לקוחות מהשורה הראשונה.

הקופסה המבוקשת ביותר של אמזון קנייה

היא התיבה בצד ימין של דף פרטי המוצר שלקוחות לוחצים עליה כדי להוסיף פריט לעגלת הקניות שלהם. מספר רב של קמעונאים מתחרים על תשומת הלב של הלקוח ומתחרים על קופסת הקנייה, מה שמוביל למכירות הגבוהות ביותר באמזון.

דילוג לתוכן