מה זה חזיית שאיבה?

היו לנו 17 אמהות מניקות לנסות עשרות חזיות הנקה שונות בשוק, והמנצחים בסך הכל היו חזיית השאיבה ללא חתימה מבחינת נוחות, התאמה, קלות שימוש ומשאלות פשוטות. השתמשנו בהצעות של סילבסטר מה לחפש בחזיית הנקה ומשאבה והשווינו אותן למה ציפו חברי החזייה מהקהילה ולמה עורכינו התלהבו.

החזייה החזה הזו

הזמינה בשני גדלים (XS, M ו- XL plus) מאפשרת לך לעשות דברים אחרים בזמן שאיבת החלב היקר וכמו המשאלות הפשוטות, ניתן להתאים אותה בדיוק כמו חזיית הנקה לשינוי שלך גודל החזה והגוף, כמו גם התאמה לאחר הלידה. החזייה החזה שתוכל לקנות ממדלה מיועדת לשימוש עם משאבת השד החשמלית של מדלה ומגן דו -חלקי. Easy Expression Bustier היא חזייה בסגנון חזה.

חזיית השאיבה הקלאסית Rumina הקלה ביותר ההתאמה הקנה עכשיו קנה עכשיו בשבילנו האמהות והאמהות לעתיד

Rumina Classic היא חזיית שאיבה קלאסית המאפשרת לך להניק ולשאוב ללא ידיים. חזיית יד Lansinoh Simple Wishes R לשאיבה זמינה במידות קטנות וגדולות במיוחד כמו גם במידות גדולות ופלוס. ה- Simple Wishing R היא חזיית משאבה שנועדה לאפשר לאמהות לשאוב בחופשיות, עם מערכת תמיכה של 4 שכבות, יניקה משאבה משופרת וגב מתכוונן להתאמה מושלמת.

לפני שנמשיך, אם אתה רוצה חזיית משאבה עם חוט תחתון, אתה יכול לבחור זוג חזיות הנקה גדולות ששומרות על האוגן במקום בזמן השאיבה. אתה יכול גם לנסות חזייה או לחתוך חור בחזייה שאתה לא רוצה להשתמש בה לאחר השאיבה.

אם אתה מחפש חזיית משאבה לשדיים גדולים יותר, בחר אחת עם סגירה מתכווננת, כגון Pumpease Bustier (PS29.99, amazon.co.uk). אולי תתפתה לקנות חזייה רגילה למידה גדולה יותר, אך לצורך טיפוח, חזיית משאבה שווה את הכסף.

רוב האמהות מגלות שהשילוב בין הנקה וחזיות לשאיבה עדיף אם אינך רוצה להחליף את החזייה שלך בכל פעם שאתה רוצה לשאוב

ישנם שלושה סוגים של חזיות משאבה: חזיות מחוך, חזיות משאבה המשולבות בחזיית הנקה שלך וחזיות ללא יד. ההבדל העיקרי, כמובן, הוא שחזיות הטיפוח מאפשרות טיפוח קל יותר, בעוד הן נשאבות לאורך כל הדרך בעזרת סגירת הצמד ותקע משיכה קדמי בצורת V.

אם אתה בוחר ללבוש את חזיית ההנקה והשאיבה שלך בכל עת

אינך צריך להחליף את החזייה מספר פעמים ביום אם אתה רוצה משהו נוח מספיק כדי לבלות בו את כל היום. רוב החזיות של המשאבה. דומים לתחבושת הדוקה עם חריצים לפטמות אליהן אתם מכניסים את משאבת החזה, אך כאשר אתם קונים חזייה להמרה, עליכם לעבור בין השניים. למרות שלחזיות משאבה אין את הסגנון של רייצ'ל מקאדמס שלך, הן מספקות נוחות ומשחררות את ידיך לדברים אחרים כמו הקלדת טקסט או תמונות סלפי עם הקטנה שלך.

לא לכל הורה יש את היכולת להניק אדם זעיר מסביב לשעון

כך שחזיית משאבה היא פתרון מצוין לאמהות מניקות שאוהבות להחזיק קצת יותר חלב אם על הסיפון. כאשר הגיע הזמן לשאוב, בין אם בבית ובין אם בעבודה, תרצה חזייה המתחברת למשאבת החזה שלך כך שתשאיר את הידיים פנויות. הצבת החזה המשתנה שלך בחזיית הנקה תומכת ונוחה יכולה לעזור להבטיח גישה נוחה, לתפוס דליפות בחלב אם ולעזור לך להרגיש יותר כמוך.

חזיות משאבה שונות מחזיות הנקה בכך שהן נועדו להחזיק את המשאבות עצמן

המוחדרות דרך דש שניתן למקם אותו בכדי לשמור על משאבת הידיים, אומר האץ '. חזיות המאפשרות שאיבה ללא ידיים נהדרות אם אתה מעדיף תה או חטיף בזמן השאיבה מאשר להשלים את רשימת המטלות שלך.

מחזיק משאבה מחזיק את אוגן משאבת השד במקומו בזמן שאמא קוראת טקסטים

אוכלת, כותבת מיילים, מטפלת בתינוק ומרגיעה תוך שאיבה ידיה בחופשיות. קנה עכשיו ללבוש היום הטוב ביותר לופאנטה חזיית שאיבת חזה ללא ידיים קנה עכשיו את חזיית השאיבה לניקוד רך ונוחות לנשימה לכל היום.

בשילוב עם חזיית שאיבה כך שניתן להשתמש בה הן להנקה והן לשאיבה

חזיית הנקה ושאיבה ללא ידיים היא הבחירה הראשונה לאמהות מודרניות, בין אם את בהריון או מניקה. אם כבר רכשת זוג חזיות הנקה לתינוק שאתה נותן לילד מבוגר יותר ואינך בשוק לסוגים אחרים של חזיות משאבה הניתנות לשילוב בחזיית ההנקה שלך, זו לא האפשרות הטובה ביותר. אתה צריך להשקיע ב-2-3 חזיות טיפוח חדשות כדי להפוך את השאיבה ללא כל ידיים, וחזייה בסגנון מחוך עם רצועות משאבה קל מדי לבקש משהו טוב יותר.

הרשימה שלנו כוללת מספר סגנונות ותכונות All-in-One לטיפוח וחזיות משאבה

אך אם בכוונתך לרכוש חזיית משאבה במיוחד לשאיבה, אנו מציעים לרכוש שניים, אחד לשטיפה (אם יש לך כזו עבור כביסה) המשרד ואחד לבית). ניתן ללבוש כמה תחתונים גם כשחובשים חזייה לבד.

עם סוג זה של חזייה ביד חופשית, אתה מכניס מנהרה לחלק החזה שלך המגן על החור שבין הפטמות שלך מפני שאיבה ושומר על חלק המשאבה שלך בפנים.

ניסיתי כמה מחזיות הטיפוח הפופולריות ביותר וזו היא שהכי עבדה בשבילי. חזיית השאיבה הקודמת שלי עבדה היטב עם התמיכה והריפוד שגרמו לי להיראות חזה שטוח, אבל הציפורניים שלי הופיעו.

Categories:

דילוג לתוכן