דוכני מזון לאירועי חברה

משאיות אוכל בארץ עוברות מעיירות קטנות לערים גדולות ומגישות אוכל טעים לסועדים באירועי משאיות אוכל ברחבי המדינה. אוכל נועד לחשוף יותר אנשים ל – FOOD TRUCK נוספות בסביבה חברתית מהנה. משאיות מזון התפתחו ממגמה של היפנות לחובה – הן מבוססות היטב באירועים רבים ונהנות מפופולריות הולכת וגוברת. בקיצור, אירועי חברה בולטים מאירועים דומים אחרים על ידי אספקת חטיפים ומשקאות. אפשר אפילו לא לדאוג לזמינות המזון והשתייה באירוע חברתי. למעשה, אנשים בכל הגילאים נוסעים לאירועים אלה, בהם פסטיבלי אוכל משלבים את המיטב משני העולמות – משאיות אוכל וסביבה חברתית משעשעת ומשעשעת.

לעוד פרטים בנושא של דוכני מזון לאירועים כדאי לבקר באתר https://caramboolla.co.il/

בקש ממשרד המבקרים המקומי שלך מידע נוסף על המתרחש ולראות אילו משאיות אוכל פתוחות

אם יש לכם קבוצה בפסטיבל אמנות באופן קבוע, עליכם לבדוק אם הם מוכנים להקים משאית אוכל בגבולות הפסטיבל. ישנן חנויות מקומיות רבות שנפתחות מאוחר לאירועים מיוחדים, לכן יש לבדוק עם משרד המבקרים המקומי לפני שאתם פונים לחנות המכולת. ואם המשאית שלך חונה מחוץ לאירוע ציבורי, שקול להציע שירותי קייטרינג בגיוס תרומות.

 

קצין המזון יכול לבדוק את חנויות המזון לפני האירוע ולאחריו

כדי לוודא שהם עומדים בהוראות אלה. אם מפעלים מספקים מזון על בסיס קבוע, ייתכן שיהיה עליהם להירשם בסוכנות לאיכות הסביבה. חברות מזון חייבות לעמוד בתקנים לבטיחות המזון, בין אם הן מנהלות מסעדה או דוכן עוגות.

ספורט

כולל אך לא רק מצעדים, פסטיבלים ושווקי חקלאים, ולמעלה מ -10 אנשים שאינם מצייתים לכלל זה ימשיכו להיות מודרים מהמקום. על המכולת להחזיק בהיתר, אך המארגנים יכולים לבחור בהיתר שטוח כדי לכסות את כל הספקים באירוע. אם מתוכנן אירוע שאינו שוק איכרים עם יותר מ -10 ספקי מזון, המארגנים מוזמנים להגיש את הבקשה הנדרשת לאירוע. חשוב למארגן לנקוט צעדים מיידיים כדי למנוע שימוש בדוכני אוכל באירועים חברתיים ובאירועים ציבוריים אחרים כגון קונצרטים ופסטיבלים.

ניתן להנפיק רישיונות מזון לאירועים זמניים לאירועי ספורט כמו תהלוכות, פסטיבלים ושווקי איכרים, כמו גם קונצרטים ואירועים ציבוריים אחרים.

לאירועים בהם אוכל אינו מוצע אלא מופץ בחינם בתשלום למשתתפים או לצופים

על חנויות להגיש אוכל ולעמוד בדרישות קוד המזון של DC. חנויות מכולת מסחריות חייבות להיות רשומות כעסק מזון ויש להן פעילות של שנה אחת לפחות במחוז קולומביה לפני שמוכרות אוכל לצדקה או עמותות אחרות. עמותות יכולות להגיש בקשה לפטור אם הן מרכזות אירוע קהילתי ומקבלות 100% מכל המזון (כולל משקאות) ממתקן מזון ללא כוונת רווח המניב הכנסות שנתיות של פחות מ 100,000 דולר ממכירות מזון. הכללים פועלים על פי אותם כללים עבור ארגוני צדקה וארגונים שהם חברות מזון רשומות.

הכנה והגשה: יש להגיש ארוחות המוגשות באירועי חוץ בתוך 30 דקות מתחילתן וסיומן של כל אחת מהן. אירוע. באירועים של יום אחד, ספקי המזון צריכים להביא כלים נוספים ואוכל להחלפה במידת הצורך.

אם יש צורך בחמש משאיות לאירוע

האיזון הנכון בין מזונות שונים הוא קריטי להצלחת האירוע. למארגנים יהיה מושג טוב כיצד לעצב מכולת ניידת, אך אם לא, משאיות מזון לא יתקיימו באירועים מוצלחים והמשתתפים עשויים שלא לחוות את החוויה הטובה ביותר.

חשוב לקחת בחשבון בדיוק איזה אוכל מוגשים על ידי משאיות מזון וכמה משאיות צריכות להשתתף באירוע

מכולת ניידת ממליצה לעיתים קרובות על משאית אוכל המונה 200 עד 300 משתתפים, אך אם לא מדובר בעיקר באירוע אוכל או אם האירוע מכוון למזון, יש יותר סיכוי שהיחס יהיה משאית אוכל.

אין התחייבות שכמה משאיות מזון ייסעו בכל אירוע

אך מספר ספקי מזון חייבים להגיע. באירועים רבים של משאיות אוכל משתתפים גם מגוון קמעונאי מזון ומשקאות אחרים כמו מסעדות וברים, ולעתים קרובות ישנם פתרונות טובים לאירועים קטנים יותר. משאיות מזון מצפות שישגיחו על ידי המארגן באירועים, אז דברו איתם על עלות אבטחת משאית מזון. השאלון לבקשה לאירועים מיוחדים נתמך על ידי איגוד משאיות המזון של אמריקה, איגוד סחר לאומי בתעשיית המזון.

Categories:

דילוג לתוכן