מוצרים שתינוקות אוהבים לקבל

הורים טריים יהיו אסירי תודה על הסקופ הזה, היא מוסיפה. תינוקת יכולה להשתמש בזה כשהיא קצת מבוגרת יותר אבל תחשוב על הצעצוע הנודד שקנתה האסטרטגיה והעורכת ג'סיקה סילבסטר לבנה בן 8 חודשים כדי לזחול אחרי שראתה ברשימת התינוקות של אווה חן.

תינוקות אולי לא מבינים שחג המולד ממש מעבר לפינה

אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לקנות להם מתנות – וזה מקסים לראות אותם קורעים מתנות עטופות. יש רשימה מעמיקה ומקיפה של צעצועים ומוצרים שילדים אוהבים, ללא קשר לאריזות שבהם הם נמצאים. מהר של מתנות לקטנה שלכם וכלום ברקע, אנחנו כאן כדי להפוך את עונת חג המולד בהירה עם שלנו המלצות.

ישנם אינספור מוצרי תינוקות

אוכל לילדים וגאדג'טים בשוק עבור אמא ואבא הפותרים בעיות הורות רבות בגלל מבוגרים שחושבים מחוץ לקופסה. בדקנו את ההמצאות האחרונות של אמא, מועדפות מיכלי כריש ועוד כדי להרכיב את רשימת החידושים האולטימטיבית ששווה להשקיע.

המצאה זו כוללת מנשא שהופך לשקית חיתולים. זו הדרך המושלמת לשאת יסודות ולחסוך מקום בדרכים. שקית החיתול שוקלת פחות מקילו ויכולה להכיל תינוקות ופעוטות עד 60 קילו.

המצאת מיכל הכריש מסיליקון מחזיקה את בקבוק התינוק בחוזקה כשאתה לא נמצא בקרבת מקום

זה מועיל במיוחד לאנשים בחיים שלך, כמו ילדים צעירים וסבים שזרועותיהם הופכות לג'לי בזמן שהם מחזיקים את הבקבוק. ה- Beebo מאפשר לך להאכיל תינוק ללא ידיים כדי לבדוק את פייסבוק בזמן שהתינוק מתמלא.

לתינוקות גדולים יותר הם חמודים וכיפיים

תינוקות אוהבים את ספרי הפליפ-אפ הקטנים האלה, וגרסת הבד מאפשרת להם להתעסק בחנות. כאשר תינוקות נכנסים לשלב בו הם אוהבים להרכיב דברים ולפרק אותם, במיוחד כאלה המשפיעים על האסלה שלך, לצעצועים אלו חיי מדף ארוכים.

המוצרים המפורטים כאן הם כולם בעלי הדירוג הגבוה ביותר ועברו את המבחנים המעשיים שלנו בצבעים מעולים והם מיוצרים על ידי מותגי בגדי התינוקות הטובים ביותר כמו Graco Summer Infant Halo

Britax, Fisher-Price Gerber Baby Jogger והשנה הראשונה מדלה מונצ'קין. המחירים נעים בין הצלמים הגדולים ביותר לכל מה שביניהם, כך שיש משהו לכל תקציב. רעיון נהדר נוסף למתנה לתינוקות במקלחת הוא לקנות את תיק החיתול של Baby Bath Signature ולמלא אותו בחומרים מצרכים קטנים לתינוק כמו קרמים, קרמים, צעצועי אמבטיה, חיתולים, קרם חיתולים ומוצרי טיפוח אישיים אחרים כגון סרטי גוף, כריות הנקה, וכו '

כאשר בן / בת הזוג שלך הם הורים ראשונים, ציוד לתינוק רב נועד להפעיל פרנויה ומוח לטאות. לדברי מומחים להתפתחות ילדים, צעצועים שאינם מהווים סכנת חנק או מעניינים לשונות זעירות הם המתנות הטובות ביותר לתינוקות, בנים ובנות כאחד.

תינוקות אוהבים את המראה והפנים של ספרים

מה שמאפשר להם לעמוד בלעיסה, בקריעה ובשוב אחר שהם גורמים. תינוקות ופעוטות אוהבים להרגיש מרקמים שונים, כך שצעצועי תגיות ושמיכות עם תגים שנתפרו עליהם הם מושלמים, אומר קונטי. תינוק יכול להשמיע קול כמו סימפוניה על ידי לחיצה על כמה כפתורים על הצעצוע.

המשמעות

היא שתוכלו להתאים את אורך החיתול המותאם אישית כך שיתאים לתינוקכם, מה שהופך אותו ליעיל במיוחד עבור תינוקות ארוכים יותר. העיצוב היחיד שמתאים לכולם אומר גם שהוא נמשך זמן רב יותר מחיתולים אחרים, כך שהתינוק שלך יכול לשאת אותו עד שהוא מתחיל להתגלגל או לעטוף את פלג גופו של התינוק מבלי להשאיר זרוע אחת מאחור. הישארו חיתולים יבשים האגיס סנאגלר קטן $ 24.99 Babylist קנה $ 24.99 יעד קבלו את החיתול הזה עם בטנה סופגת במיוחד שמנדפת לחות כדי לשמור על הנוח של הקטן, אך גם כדי להגן על עור תינוק רגיש מפני גירוי מפריחות חיתולים.

מיטב צעצועי התינוק והפעילויות Arc Do Deer The Arc

הוא לא רק מקסים ורך, אלא שהוא גם נייד ובעל גובה ורוחב מתכווננים להצבת צעצועים. ציוד השינה החדש ביותר לתינוק Evi Smart Bassinet Smart Technology Trubliss Play ויברט מוסיקה מתאים לתינוקות עד 18 ק"ג, מתנגב מכל משטח ותג המחיר נמוך מספיק כדי לרחרח. הגדל את המשפחה שלך עגלת מיטה וסדרת Upababy Vista V2 $ 99.99 Babylist קנה עכשיו ב- Nordstrom $ 96.99 פופולרי מאוד בקרב הורי ויסטה, חביב התינוקות הזה משתפר עם כל גיליון חדש.

בניגוד לרוב מרכזי הפעילות והקשתות שאינם נפרדים מהמחצלות שלהם

מרכז הפעילות החדש ביותר של צעצועי תינוקות הוא ככולו עומד וזז, גם אם במקרה התינוק שלך נמצא בקרבת מקום. האנשים ב- Done by Deer יודעים כמה דברים מעניינים על תינוקות, כמו מה לומר על קלטות, ויש הרבה מקומות להוסיף צעצועים וחפצים נוספים (כמובן, בזהירות). צעצוע שבמבט ראשון נראה כמו משהו מתוך סרט מלחמת הכוכבים, מעין פסל מופשט, מכונית התינוקות מיועדת למעשה לידיים קטנות לתפיסה, דחיפה ומשיכה.

תנו לילד החביב עליכם סט של ספרי לוח מאוניברסיטת בייבי וצפו במוחם מתרחב. גם אם הם לא ילמדו מדעים הם ייהנו מהאיורים הצבעוניים.
למידע מורחב בנושא של מתנות לידה ומוצרים שתינוקות אוהבים לקבל נא לבדוק כאן: klemantina.com

אתה יכול לחבר מכשיר שעוקב אחר צעדיך ושינה

כדי לפגוש את Project Nursery Parents Baby SmartBand, מכשיר נייד המיועד להורים. זה לא יכול רק לעקוב אחר צעדי האדם, לשרוף קלוריות, לחות, משקל, תזונה, פעילות גופנית ושינה, אלא גם הנקה, האכלה מבקבוקים, משאבות, ויטמינים ותרופות לפני הלידה ולאחריה, החלפת חיתולים, תנועות עוברים, משקל ותנומה. זה עוזר למאמנים אישיים ומטפלות, כולם מכורבלים במכשיר אחד לאמהות.

הפרויקט Nursery Parent – Baby SmartBand הוא מכשיר נייד שתוכנן במיוחד להורים ומסונכרן עם אפליקציות iOS ו- Android, מאפשר למשתמשים לקבל התראות על שעונים חכמים, זיהוי מתקשר, הודעות SMS והודעות אפליקציות.

דילוג לתוכן