נוטריון באנגלית תרגום מסמכים

מצד שני, כשיש מצב חירום, כמו קרוב משפחה חולה קשה או הלוויה בינלאומית הקרובה, הממשלה יכולה לאפשר גרסה סרוקה תקנית מוסמכת של החומר המתורגם.

אם המסמך שלך נמצא בשפה שאינה אנגלית

משרד החוץ דורש תרגום נוטריוני מסוכנות תרגום רשמית. על מועמדים לוויזה לעלייה ולאי עלייה לספק תרגומים מאושרים של תעודות זהות כגון תעודות לידה, תעודות נישואין, תעודות גירושין, מסמכים אקדמיים ותעודות פטירה. שירותי אזרחות והגירה של ארצות הברית: שירותי ההגירה והאזרחות של ארצות הברית מחייבים תרגום מסמכים לאנגלית בשפות זרות.

אנו מציעים תרגומים נוטריוניים של מסמכים המסתמכים על מתרגמים מקצועיים או על מתרגמים דוברי שפת אם

בעלי תעודת ATA, ומצרפים לחתימתם סעיף לגליזציה המאשר את דיוק ומלאות המקור. במקרים רבים, תרגומים מאושרים על ידי אישור נוטריוני של שירותי תרגום מוכרים. אנו מתחייבים לקבל את תרגום ההגירה שלך אם אנו מאשרים את הדיוק הנוטריוני של תרגומינו ללא תשלום.

במצבים הכוללים מסמכים ממשלתיים

הנוטריון משמש כנציג כדי לאשר את המסמך לפני התרגום. מסמכים רשמיים הדורשים התכתבויות רשמיות או עסקאות עם סוכנות ממשלתית דורשים הסמכה נוטריונית בכדי להיות תקפים. מסמך ההסמכה של המתרגם מחייב ביצוע על ידי נוטריון לפני שניתן לאשר את המסמך.
לפרטים מורחבים בתחום של נוטריון באנגלית תרגום מסמכים מומלץ להעיף מבט ב- mkr-law.co.il

כאשר המתרגם משלים את העותק וחותם על נכונותו

הנוטריון חותם על זהות המתרגם. לאחר מכן המתרגם חותם על תצהיר המאשר את דיוק התרגום ונחתם על ידי הנוטריונים. החותם החתום מכיל שבועה (תצהיר) מהמתרגם המאשר כי ניתן לקבל את התרגום על ידי ארגונים רשמיים שונים.

תרגום מוסמך

הוא תצהיר המאשר כי המתרגמים מסוגלים לתרגם מסמך לבקשת ההגירה שלך משפת המקור לאנגלית. הסמכה פירושה תרגום של מסמך זר מרוסית לאנגלית על ידי מתרגם מקצועי ומנוסה בעל תואר אוניברסיטאי בבלשנות או תעודת איגוד המתרגמים האמריקאי, מה שמבטיח שלמתרגם יכולת לתרגם את המסמך ברוסית ובאנגלית ו שהתרגום הוא רפרודוקציה מדויקת ומלאה של הטקסט המקורי. מסמך זה מכונה תצהיר על דיוק התרגום ומשמש כהצהרה על כך שהמתרגם שולט בשתי השפות וכי מדובר בגרסה אמיתית, מדויקת ומלאה של המקור אם הוא מתווסף לתרגום.

עליך לחתום על תצהיר מהמתרגם או מספק שירותי התרגום

כדי להיות זכאי. תרגום מוסמך הוא מסמך חתום על ידי ארגון תרגום המאשר כי התרגום שהוגש נכון ונכון. אם המסמך מכיל שפה זרה והוא מוגש ל- USCIS יחד עם תרגום מלא לאנגלית, יש להסמיך את המתרגם כמתרגם מלא ונכון (אישור שהוא מסוגל לתרגם את השפה הזרה לאנגלית). פירושו של תרגום מוסמך כי מתרגם ה- LSP הצהיר חתום כי התרגום הוא תרגום אמיתי ומדויק למקור. אם אתה זקוק למסמך מתורגם תתבקש לספק הוכחה לכך שהשתמשת בשירות מוסמך.

תרגומים מוסמכים נדרשים למסמכים משפטיים כגון רישומי בית משפט

תרגום נוטריון לאנגלית חוזים עסקיים, מסמכי הגירה, חוזי אימוץ, תעודות לידה, פטירה ונישואין. חוק ההגירה הנוכחי מאפשר לך, לקרובי משפחתך או למתרגם משלך לקבל אישור שאתה כשיר למסמכים בשפת המקור כגון מנדרינית או ספרדית באנגלית, אך ההחלטה לקבל או לאשר תרגום לאנגלית נתונה לשיקול העליה. קצין שבודק את המסמכים שלך.

אם ברשותך תעודת לידה

תעודת נישואין או מסמך אחר שאינו באנגלית, עליך להציגו בפני מישהו השולט באנגלית או בכל שפה אחרת ויכול לתרגם את המסמך ומספק את התרגום המקורי של מסמך או עותק של המסמך לצורכי הגירה. כאשר תתבקש להגיש מסמכים שאינם כתובים באנגלית, לעתים קרובות תתבקש להראות כי השתמשת בשירות תרגום מקצועי ומוסמך לתרגום המסמכים.

אם אתה נוטריון הדובר יותר משפה אחת, יתכן שהתבקשת על ידי הלקוחות לתרגם מסמכים או אישור שהם תורגמו. לפעמים אנשים מתבלבלים כשמתבקשים לייצר תרגום מוסמך או תרגום נוטריוני.

בנוסף, הסמכת התרגום מחייבת את המתרגם לחתום על הצהרה כי התרגום נכון וכי החתימה אושרה כדין. גם אם הנוטריון מאומן בשפה הזרה שבה משתמשים במסמך, הוא אינו יכול לאשר תרגום.

כאשר נוטריון מתרגם מסמך זר, יש להביא את המסמך לנוטריון על מנת שהוא יהיה מאושר. ברוב המדינות נאסר על נוטריונים לאמת חתימות על מסמכים שתרגמו. עם זאת, הם עשויים לאמת את חתימות המתרגם על מנת לאשר את דיוק התרגום.

תרגום נוטריוני

הוא מסמך עליו חתם המתרגם בפני נוטריון המכיל חותמת מורשה ממשלתית החותמת על התרגום. אם המסמך מכיל את החותם הרשמי וחתימתו של הנוטריון, הוא נהיה תקף. יש בתי ספר שדורשים אישור נוטריוני של מסמכים לפני הגשת מסמכים כגון תעודות זרות והעתקות של בתי ספר תיכוניים.

לפני שמתחזה למתרגם, חשוב לבדוק את הפניות של המתרגם. תהליך אישור התרגום מתחיל כאשר המתרגם לוקח את תרגומו לנוטריון. המתרגם נשבע שבועת נכונות וחותם על תצהיר בפני הנוטריון.

חותמת השעווה נראית רשמית, והיא נעשית כדי להוכיח שמי שהגיע למשרד כדי לחתום ולתרגם את המסמך הוא עורך דין או נוטריון.

 

Categories:

דילוג לתוכן