שוקולד ממותג – מי צריך את זה?

ההתמקדות שלנו היא בשוקולטיירים המייצרים חטיפי שוקולד, כמהין וממתקי שוקולד אחרים. הלכתי לחמישה סופרמרקטים כדי לקנות שוקולד מריר ומצאתי טווח קקאו של 70-85% עבור 17 מותגים בסך הכל.

ראינו את מיטב מותגי השוקולד שנהנו מכל העולם בגלל הטעם והטוב שלהם

זו הייתה עבודה קשה, אבל מצאנו את מותגי השוקולד הפופולריים ביותר, טעמנו אותם ודרגנו אותם כדי לעזור לך למצוא את הדרך הטובה ביותר לספק את התשוקה הבאה שלך לשוקולד. בעוד שמותגי שוקולד אחרים פופולריים יותר, כמו הבלגי הטוב ביותר או הגרמני המדהים ביותר, מותגים אלה מצאו אהבה בכל מקום.

עם מבחר מבוסס אינטרנט של מוצרי שוקולד, קנה את מה שאתה צריך כשאתה צריך את זה. בהתחשב בפופולריות של שוקולדים, ישנם הרבה מותגים שונים בשוק. כאן ב- We Chocolat אנו יוצרים שוקולדים בהתאמה אישית ללקוחות החברה שלנו.

שוקולדים מותאמים אישית כוללים קופסאות מותאמות אישית

סרטים, צורות, טעמים, תוויות תלויות ועוד מגוון משתנים. בעוד שררדלי מכין מגוון תערובות אפייה וקקאו חם, המוצרים שלהם הם המתנות הפופולריות ביותר לחגים בקרב מותגי השוקולד הפופולריים.

לשוקולד הגרמני יש סוגים שונים של שוקולד חלב קוטל

G & B הוא עוד מותג שוקולד מהודר, ואם תנסו אחד מהם, ברור שאתם מדגמים שוקולד איכותי ועשיר בקקאו. כמו אחיהם השוקולדיים, רשימות המרכיבים של השוקולד מכילות לרוב וניל, מרכיב נפוץ לתת לשוקולד מריר תערובת אנרגיית ממתקים נוספת.

למרות שאנו אוהבים את המחויבות שלנו למאכלי סחר הוגן ולמרכיבים אורגניים, הטעם הזה של חטיפי שוקולד לא היה הטעם האהוב עלינו. השוקולד הזה הוא הבר העגול היחיד בים של מלבנים, וזה לא מה שרצו בודקי הטעם שלנו.

רובנו מכירים את ביצי השוקולד והארנבים של החברה

אך הם מייצרים עשרות מוצרי שוקולד שונים, מה שהופך אותם לאחד ממותגי השוקולד המוכרים ביותר בכל שנה. הם מייצרים שוקולדים כהים, חלביים ולבנים וגם מייצרים מוצרים הכוללים קרמל, אגוזים ופירות. מותג שוקולד חדש, Taza, מייצר את השוקולד שלו מפולי קקאו טחונים, ומעניק לו טעם ועקביות ייחודיים.

שוקולד לבן עשוי סוכר

חלב, חמאת קקאו ומוצקי קקאו. שוקולד מריר, המכונה גם שוקולד מריר, מיוצר עם חלק גבוה יותר של שומן קקאו ולא מחלב שמקורו בחמאת קקאו, ובמקרים רבים הוא שוקולד היברידי. שוקולד כהה בתחתיתו, חלב באמצע ולבן בחלקו העליון, עם מגוון ממסי קקאו התורמים לצבע החום.

כל אחד מכיל לפחות 35% קקאו, ומותגים רבים מדפיסים את תכולת הקקאו בשוקולד על האריזה. פולי קקאו הם המוצר שממנו מכינים שוקולד, וידועים בשמות שונים במקומות שונים בעולם.

הממשלה הקצתה מגוון שוקולדים מוצק לכל שוקולד

מגוון, מוצא ומדינת הקקאו בכל חבילה משתנים בעוצמתם ובמספר הצבעים והכל החל מחטיפי שוקולד מריר (70-72 אחוז) ועד חטיפי שוקולד חלב מריר, קטגוריה חדשה עם תכולת קקאו מעל 60 אחוז. מוצרים שמשתמשים בשוקולד חלב או בשוקולד חלב מטופלים באותו אופן כמו שוקולד כמעט שוקולד.

'פררו הוא מותג השוקולד הפופולרי ביותר. ״זה מותג השוקולד הנמכר ביותר בעולם, מיליוני אנשים ברחבי העולם קונים שוקולד מדי שנה. זהו ללא ספק מותג השוקולד הטוב ביותר בעולם ואנשים ברחבי העולם מרגישים את היתרונות שיש בו כל הזמן.

המשימה של טוני היא להכין שוקולד 100% ללא עבדים, עליו תוכלו לקרוא עוד כאן. משימתם היא לחפש קשר משותף עם הנשמות המעורבות בהפקה ולעודד אותן לגלות חמלה והשראה מהאנשים השונים שהשקיעו את ליבם בייצור שוקולד האביב של תיוס.

המותג העשיר והאלגנטי הזה מחזיק באחד ממפעלי השוקולד הגדולים בעולם ומשתמש בחלב כמרכיב גרגירי. בנוסף לכמהין הם מוכרים גם חטיפי שוקולד, גלידה וליקרים.
לעוד מידע בתחום של שוקולד ממותג ושוקולד ממותג – מי צריך את זה? יש לבדוק כאן: sweetlogo.co.il

אין זה אומר שכמהין לינדור הן הסוג הפופולרי ביותר של שוקולד עשיר ואלגנטי בשוק

כמהין היא יצירת מופת של שתי ביסים המועברת בקערת שוקולד דקה ומלבנית. כמהין מסורתית משלימה מעטפת שוקולד פשוטה עם ציפוי של אבקת קקאו, אגוזים וקוקוס.

לכמהין טובה צריך להיות חיצוני מבריק מצופה באבקת קקאו וללא כתמים ופרחים לבנים

סימן לכך שהשוקולד לא טופל בייצור או אחסון. השוקולד הלבן נשאר יציב בטמפרטורת החדר, מכיוון שזו נקודת ההיתוך של חמאת הקקאו. ציפוי עבה של שוקולד יכול להיסדק ולהישבר כאשר מלית הגנאש נוגסת בו.

מותגי שוקולד מובילים עושים אקסטזה מושלמת על ידי ערבוב חלב טרי עם קקאו

המותג שלנו, קקאו הל, חצב נישה בארצות הברית עם היצע שוקולדים ייחודיים שאוצרו בקפידה, שוקולד מלאכותי בעבודת יד עם טעמים ייחודיים ותבלינים קלויים בתוך הבית כגון ג'ינג'ר, הל וקינמון, כולם מציעים יתרונות בריאותיים מיוחדים. וטעמים מדהימים. אם נועדו כמתנה מתוקה לעצמכם, או קופסה או שתיים של שוקולדים לחגוג את עצמכם, שוקולד הוא חלק בולט בחגים.

שוקולד המינים בסכנת הכחדה מוקדש לא רק לתמיכה בשיטות חקלאות בת קיימא עם מרכיבים נקיים מחוות Fairtrade הניתנות למעקב במערב אפריקה, אלא גם לקידום מאמצי שימור.

דילוג לתוכן