איך משקיעים ב NFT?

שוק ה-NFT הוא המרכז של כל NFT שצריך לסחור, למכור או לקנות. פלטפורמה זו יוזמת את כל חילופי ה-NFT באמצעות הבלוקצ'יין ומאבטחת כל פרט בעסקה הקשורה לבורסה. ברגע שהוא יימכר, השוק יעבד את העברת ה-NFT מהמוכר לקונה, וכן יעביר את כספי הקריפטו לארנק שלך בניכוי עמלת הרישום ודמי עיבוד בלוקצ'יין אחרים.

על מנת למכור נכס דיגיטלי שבבעלותך

יש להעלות אותו לשוק לפי בחירתך, כל עוד השוק תומך בבלוקצ'יין עליו נבנה ה-NFT. על מנת להמר על נכסים דיגיטליים אלה, עליך לפתוח ולממן ארנק קריפטו בשוק ה-NFT. ראשית, תצטרכו להשיג ארנק דיגיטלי שיאפשר לכם לאחסן NFTs ומטבעות קריפטוגרפיים.

הצעד הבא שלך הוא לממן את הארנק הדיגיטלי שלך בכסף פיאט כמו דולר אמריקאי כדי לקנות את המטבע הקריפטוגרפי הדרוש ל-NFT. ברגע שתשקו אותו, תוכלו להצטרף לשוק ולהשקיע.

אתה צריך שיהיה לך ארנק דיגיטלי שעובד עם שוק ה-NFT שאתה רוצה להשקיע בו (לדוגמה

Open Sea עובד עם Ethereum). כדי לאחסן NFTs, תזדקק לארנק דיגיטלי נפרד, ככל הנראה כזה שמקבל את Ethereum. לפני רכישת NFT, עליך לחבר את הארנק הדיגיטלי שלך לשוק שמפרט את ה-NFT.

כדי לקנות NFTs, אתה צריך להחליף את הכסף שלך למטבע דיגיטלי כמו ביטקוין או אתר. בעוד ששווקי ה-NFT הגדולים משתמשים בדרך כלל ב-Ether, ייתכן שה-NFT המסוים שאתה מחפש זמין רק במטבע דיגיטלי אחר. סביר להניח שתצטרך לרכוש מטבע קריפטוגרפי כלשהו, ​​כגון Ether, בהתאם למטבעות שספק ה-NFT שלך מקבל. שווקי NFT רבים פועלים על Ethereum, כך שככל הנראה תצטרך לקנות כמה לפני שתוכל לקנות ולמכור NFTs.

צור חשבון NFT Market ישנם מקומות שוק רבים לקנייה ומכירה של NFTs

אמנם כל אחד יכול ליצור NFTs, אבל זה לא אומר שאתה יכול להרוויח כסף ממכירת NFTs. יצירה ומכירה של NFTs אינה בחינם, והעמלות עשויות להיות גבוהות מהמחיר של משתמשים אחרים במחיר השוק עבור NFTs. NFTs יקרים יכולים להיות שווים מיליונים, אבל אתה לא צריך להיות מיליונר כדי להחזיק NFT.

עם זאת, כשמדובר בקניית NFTs עבור ערכם האספנית, הם השקעה ספקולטיבית. בשלב זה של המשחק, נראה כי NFTs הם ספקולציות ולא השקעות אמיתיות. כמו כל פריט אספנות, הערכים הללו הם ספקולטיביים ביותר, והספקולציות יכולות להשתולל כשהשוק חם.

לכן אל תשקיע יותר כסף ב-NFT ממה שאתה יכול להרשות לעצמך להפסיד

אם אתה מבין את הסיכונים, מרגיש בנוח לשמור על תיק הנכסים הדיגיטליים שלך ויכול להרשות לעצמך להסתכן בהפסד של כל ההשקעה שלך, כדאי לשקול השקעה ב-NFT. לעולם אל תשקיע ב-NFTs בעצת אנשים אקראיים מבלי לעשות מחקר משלך. כל זה ברור, אז אתה צריך לשקול לקנות NFTs לאחר ביצוע המחקר המתאים, בדיוק כמו שאתה עושה כל צורה אחרת של השקעה.
למידע נוסף בתחום של איך משקיעים ב NFT? עליך לבדוק כאן: nftisraeli.co.il

זכור כי מטבעות קריפטוגרפיים המשמשים לרכישת NFT עשויים להיות חייבים במס אם הם עלו בערכם מאז שהם נרכשו

כלומר, ייתכן שתרצה להתייעץ עם איש מקצוע בתחום המס כאשר אתה שוקל להוסיף NFTs לארנק שלך. מכיוון שאתה מוציא מטבעות קריפטוגרפיים כדי לקנות NFTS, גם קנייה וגם מכירה יכולים ליצור מס רווחי הון.

NFTs הם מאוד ייחודיים ומיוחדים

כפי שהוזכר לעיל, הם מייצרים רווחים מהעבודה, ויחד עם זאת הם לא עוצרים שם; NFTs מאוחסנים ב-blockchain והבעלות מוגנת, כך שבכל פעם ש-NFT שנמכר נסחר בחזרה, הבעלות המקורית תהיה מונעת. עם זאת, ניתן להשתמש ב-NFTs גם כדי להבטיח בעלות על כל הנכסים הפיזיים הייחודיים, החל מרכוש, פריטי אספנות ועד יצירות אמנות פיזיות. NFTs משמשים כדי להבטיח בעלות על נכסים ייחודיים, בדרך כלל נכסים דיגיטליים כגון יצירות אמנות, מוזיקה או חפצים במשחקי וידאו. NFTs, קיצור של Non-Fungible Tokens, הם נכסים דיגיטליים ייחודיים שנוצרו ומאובטחים באמצעות טכנולוגיית בלוקצ'יין.

NFTs משמשים גם להגנה על נכסים פיזיים

כגון יצירות אמנות פיזיות או נדל"ן פיזי. בעתיד, ניתן להשתמש ב-NFTs כדי לסמן כל נכס אמיתי, מה שהופך את הבעלות על הנכסים לשקופה ונקייה. הסיבה שמכשירי NFT זכו לכל כך הרבה תשומת לב היא משום שהם מאפשרים לך לעקוב ולהוכיח בעלות על נכסים דיגיטליים. בהתחשב ביתרונות של NFTs, השקעה באמנות דיגיטלית היא מהלך נהדר.

היכולת להגן על הבעלות

היא הסיבה העיקרית שהקהלים הדיגיטליים קונים ומוכרים יצירות אמנות דיגיטליות כגון NFTs. אם אנחנו לא מכירים אנשים שירצו לקנות NFT משובחים כאלה, אין טעם להשקיע בהם. ברוב השווקים יש מערכת מכירות פומביות לקניית NFTs; תצטרך להמר על ה-NFT שאתה רוצה. ללא קשר לשוק, יהיה צורך לפתוח ולממן ארנק קריפטו לפני רכישת NFTs.

מכיוון שלא כל הארנקים הדיגיטליים תואמים לכל מטבעות הקריפטו, רכישת ה-NFT הנבחר דורשת ארנק דיגיטלי התואם למטבע הקריפטו הרצוי.

ארנק קריפטו הוא כתובת דיגיטלית שבה אתה יכול לאחסן מטבעות קריפטוגרפיים. ארנק שונה מהחשבון שלך בכך שיש לו פלטפורמה שבה אתה יכול לקנות או להחליף מטבעות קריפטוגרפיים.

כדי לקנות את'ר (ETH), אתה צריך ארנק קריפטוגרפי שתומך בו. המטבע הקריפטוגרפי Ethereum (ETH) נמצא בשימוש נפוץ על ידי כמה משווקי ה-NFT הגדולים, כך שיצירת ארנק תואם Ethereum עשויה להיות צעד ראשון טוב.

אם אין לך אחד, אתה יכול לפתוח חשבון בבורסה כמו WazirX או Binance ולקנות אסימונים משם. מממן את חשבונך מכיוון שרוב ה-NFTs הם אסימונים מבוססי Ethereum, שווקים רבים עבור פריטי אספנות אלה מקבלים אסימוני Eth כתשלום.

מתחילים יכולים להשקיע ב-NFT באמצעות אחד משווקי ה-NFT המובילים וארנק קריפטו מבוסס תוכנה. רוב ה-NFTs נרכשים ונמכרים באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים, מה שנותן לחברות קריפטו כמו CleanSpark מקום ברוב רשימות המניות של NFT.

ארנק קריפטו, כגון ארנק דיגיטלי בפלטפורמת מסחר אלקטרוני, מאחסן את מטבעות הקריפטו הדרושים לקניית NFTs. השקעה ב-NFT פירושה בעלות על נכס דיגיטלי, ונכס זה חייב להיות ממוקם בארנק דיגיטלי על הבלוקצ'יין הבסיסי.

Categories:

דילוג לתוכן