דיאטה מהירה 5 קילו בשבוע

התפיסה הבסיסית של אכילה מהירה, שפותחה על ידי מייקל מוסלי, MD ומימי ספנסר, היא לאכול כרגיל 5 ימים בשבוע ולצרוך מעט מאוד קלוריות ביומיים האחרים. מה אתה יכול ומה אסור לאכול 5 ימים בשבוע ולצום ביומיים האחרים. על פי כלל צום זה, יש לאכול יום אחד כרגיל ולאחר מכן לצום למחרת.

ימי צום מתחלפים

כלומר תאכל פחות מ-500 קלוריות כל יומיים, ותאכל כמה שיותר קלוריות בשאר השבוע. דיאטה זו, שמקורה בבריטניה, מקצצת בקלוריות בצורה כל כך דרסטית יומיים בשבוע שאתה כמעט רעב. המשמעות היא לאכול רק ארוחה אחת בשני ימים לא רצופים בשבוע. לכן, כדי לרדת חצי קילו בשבוע, אתה צריך לשרוף 500 יותר קלוריות ממה שאתה אוכל ביום (500 קלוריות x 7 ימים = 3500 קלוריות).

אתה מבין

לקילוגרם אחד של שומן יש 3,500 קלוריות (12.8), אז כדי להוריד 5 קילו של שומן, אתה צריך לשרוף 17,500 קלוריות בשבוע, מה שמשתווה ל-2,500 קלוריות ליום, וזו בעיה בגלל שני דברים. זה אומר שהשריר שורף יותר קלוריות במנוחה מאשר שומן (בערך 7 עד 10 קלוריות לכל קילוגרם של רקמת שריר ליום לעומת 2 עד 3 קלוריות לכל קילוגרם שומן ליום, אומר רבולד). לעומת זאת, ירידה מהירה במשקל מורידה את רמות האינסולין ומסלקת פחמימות מאוחסנות הנקראות גליקוגן, שהן בערך פי שלושה ממשקלן במים.

זו לא בעיה

אבל זה אולי לא מורגש על ידי כולם וסביר פחות עבור אלה שכבר בדיאטה דלת פחמימות. ייתכן שתראה גם עלייה במשקל במהלך תקופה זו עקב אכילת יתר מפצה. מדידת משקל בשלב זה אינה מומלצת, אך אנשים רבים אינם יכולים להתאפק, אז אל תצפו לרדת. ירידה מוקדמת של כמה קילוגרמים עשויה להיות קשורה בעיקר למים בהתחלה, אז אם אתה רואה ירידה ראשונית גדולה, אל תצפה לאותו שיעור בשבועות שלאחר מכן.

כל עוד אכפת לך מהתזונה שלך ותפסיק אחרי שבוע או מאט אותה ל-1.5-2 פאונד המומלץ לשבוע

זה בר ביצוע. זה חשוב כי גם אם אתה מתכוון להתמיד בתוכנית ההרזיה המסוימת הזו כדי לרדת 5 קילו בשבוע ואז להפסיק או להאט את זה, אתה לא רוצה להסתכן בפגיעה בגוף שלך. אז במקום לחפש תוכנית ארוחות כדי "להוריד 5 קילו בשבוע", אתה צריך לשאול אם קצב הירידה הזה במשקל בטוח.

כפי שמוצג לעיל

ירידה של 5 קילו בתוכנית ארוחה שבועית יכולה להיות מסוכנת אם אתה רוצה תוצאות בריאות ובעלות קיימא. יחד עם זאת, תזונה מאוזנת ואורח חיים פעיל יותר יעזרו לך לרדת במשקל בהתמדה ובהדרגה – תוכל להגיע ל-1-2 פאונד (0.5-1 ק"ג) בשבוע. הקפדה על עצה זו עשויה לעזור לך להוריד מעט שומן, אך כתוכנית לירידה במשקל לטווח ארוך, ירידה של 5 קילו בשבוע אינה בטוחה ואינה אפשרית.

מבין שלושת מפתחות ההרזיה המומלצים על ידי ISSA

הראשון הוא לחסל או להפחית באופן דרסטי את כמות הפחמימות העמילניות שאתם אוכלים במהלך השבוע בו אתם מנסים לרדת 5 קילו. על פי המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס (MIT), אחת הדרכים להשיג ירידה מהירה יותר במשקל עם תוכנית חד פעמית של 5 פאונד לשבוע היא לאכול יותר חלבון רזה.

הגדל את צריכת הפירות והירקות

הפחת דגנים מלאים ופחמימות מורכבות, וודא שאתה מקבל חלבון רזה. כדי להרגיש שובע, היצמד למזונות עשירים בסיבים, כגון דגנים מלאים וירקות, במיוחד בימי צום. במהלך השבוע, עליך לשאוף לאכול בעיקר מזון מלא בעל מרכיב אחד.

אכלו מזונות מלאים והימנעו מרוב המזונות המעובדים הלא בריאים כאשר אתם מנסים לרדת במשקל מהר

דיאטה פשוטה של ​​מזון מלא יכולה לעזור. שורה תחתונה: כדי להגיע ליעד של 4.5 ק"ג, כדאי לנסות לאכול רק מזונות מלאים השבוע. ברגע שתגיע ליעדי הירידה במשקל, מומלץ לצום יום אחד בשבוע לצורך תחזוקה. אכילה מהירה מעודדת אותך לאכול חלבון רזה, ירקות ופירות בימי צום, בדרך כלל שתי ארוחות קטנות בתוספת כמה חטיפים.

אכל פחות פחמימות ויותר חלבון רזה אתה יכול להשיל כמה קילוגרמים על ידי שמירה על דיאטה דלת פחמימות במשך כמה ימים

התחל לאט לאט לסלק פחמימות מהתזונה שלך בשבועות שקדמו ל"קיצוץ" של חמישה ימים עד שאתה אוכל פחות מ-50 גרם ליום. לדוגמה, אם אתה שוקל 185 קילו ובדרך כלל צורכת 400 גרם פחמימות ליום, נסה לאכול 300 גרם ליום במשך שבוע אחד, ואז 200 גרם ליום בשבוע הבא, ואז 100 גרם בשבוע הבא, ולבסוף פחות מ-50 גרם בשבוע הבא. חמישה ימים.

עקוב אחר המשקל שלך על ידי שקילת עצמך פעם בשבוע ולא כל יום

מכיוון שהמשקל שלך יכול להשתנות מיום ליום. לדבריו, משקל הגוף שלך יכול להשתנות בצורה דרמטית מיום ליום, במיוחד בימים שאינם בצום. כדי לקבל מושג מדויק על כמה אתה מאבד משקל, היא אומרת, שקל את עצמך פעם בשבוע ולא כל יום.

ייתכן שתצטרך לעשות זאת באגרסיביות

כדי לרדת במשקל תוך שבוע אחד בלבד. לאחר תקופה ראשונית של שבועיים, אתה עובר לירידה במשקל המומלצת של קילוגרם עד שני קילו בשבוע, מה שנותן לך זמן לבצע את השינויים הדרושים באורח החיים, כגון אכילה בריאה ופעילות גופנית מוגברת, הדרושים לשמירה על הירידה במשקל לאורך זמן. כאשר אתה מחליט לראשונה לרדת 15, 20, או אפילו יותר מ-30 פאונד, שינויים באורח החיים, כגון החלפת מנת הקפאין הממותקת שלך בגרסה דלת קלוריות או הגדלת סך הצעדים היומי שלך מ-1,500 ל-10,000 (מומלץ), יכולים לעזור. אתה משיל את הקילוגרמים העודפים האלה.

היום הדיאטן ג'ואי בול אומר חמישה טיפים פשוטים לרדת עד 5 קילו בשבוע. בחר כמה מתוך 25 הטיפים האלה שאושרו על ידי מומחים כיצד להוריד 5 קילו ותגיע למשקל היעד שלך תוך זמן קצר.

למידע נוסף אודות דיאטה מהירה 5 קילו בשבוע ניתן לגלוש לאתר be-fit.co.il

Categories:

דילוג לתוכן