איך תוכלו להגן על האופניים שלכם מפני גניבה

בחירת מנעול האופניים הטוב ביותר וללמוד כיצד להשתמש בו נכון הוא הצעד החשוב ביותר בהגנה על האופניים שלך מפני גניבה. למרבה הצער, בין אם אתה נעול במתקן חיצוני, מנעול אבטחה או מוסך, אין דרך חסינת תקלות לחלוטין למנוע גניבת אופניים. עם זאת, ישנם צעדים רבים שתוכל לנקוט כדי להפוך גניבת אופניים למלחיץ יותר מאשר גנב פוטנציאלי. נעילת האופניים שלך במוסך אולי נראית הגיוני מדי, אבל זה לוקח רק כמה שניות כדי למנוע את הגניבות הנפוצות ביותר.

למרות שזה עשוי להיראות כמו מוגזם

אבטחת האופניים שלך עם מנעולים היא חלק מביטוח גניבת אופניים. זכור כי יש מנעול טוב על אופניים לא אומר שהם לא ייגנבו. האמצעי הטוב ביותר שתוכל לנקוט כדי למנוע את גניבת האופניים שלך הוא להשתמש במנעול אופניים איכותי. זכור שמבטחים רבים יכסו אופניים רק אם הם נגנבים מהבית שלך או מהמוסך הנעול.

אם יש לך מנעול אופניים באיכות טובה ולרוכבים אחרים יש אבטחה נמוכה יותר, האופניים שלהם יותקפו אחרונים. אם הפריצה אינה אפשרית, סביר שגנבים יתעסקו במנעול אופניים פחות חזק כאשר יש עיניים רבות עליהם ואנשים עוברים לעתים קרובות.

מנעול אופניים

ודא שאתה שומר אותו נעול בסככה או במוסך שלך ולאחר מכן צפה בו בבטחה מחוץ לבניין עם מכשיר מאובטח

אם באמת אין לכם אפשרות לקחת את האופניים שלכם לבית, הקפידו לנעול אותם, גם אם אתם מאחסנים אותם במרפסת מקורה או במוסך. כשאתה נועל את שלדת האופניים שלך עם מנעול אופניים איכותי, הקפד לחבר אותה למשהו המחובר לרצפה.

אם אתה משתמש במנעול אופניים U, עדיף לנעול את האופניים שלך לתושבת התחתונה או לצינור המושב ולא לצינור העליון הנגיש בקלות לגנבים. קנה מנעולי U קטנים יותר מכיוון שהם נותנים לגנב פחות מקום לפעול כמנוף לשחרור האופניים.

ודא שמקום העגינה אליו אתה קושר את האופניים

הוא לולאה סגורה כך שגנב לא יוכל להרים את האופניים ולהשתמש בכל דבר שביר או שהגנב ינתק אותו במקום המנעול. למרות שאתה עשוי להרגיש בנוח להשתמש במנעול תליה אחד בלבד, זכור שכאשר מדובר באבטחת האופניים שלך, יותר עדיף. אם האופניים שלכם עומדים להינעל באזור הידוע כמקום לגניבת אופניים, שקול מנעול שני לחיבור הגלגלים למסגרת ומנעול ראשי לחיבור המסגרת (ואולי את הגלגל האחורי) למתלה. אם יש לך קצת יותר מקום, הפעלת המנעול דרך או מסביב לכל הרכיבים כמו גלגלים ומסגרת או ריהוט חוץ תפחית תנועה מיותרת, ותהפוך את האופניים שלך לבטוחים יותר בתהליך. אין טעם לחבר את המסגרת למתלה האופניים אם ניתן להסיר את הגלגלים. חשוב לוודא שהאופניים מאובטחים למתקן גג מאובטח ולא לעמוד או לתמרור שניתן להסיר בקלות. בטיחות האופניים שלכם תלויה במה שהם מחוברים אליו, לכן הקפידו לבחור תמיד במשהו בלתי מזיז שלא יישבר.

 

Categories:

דילוג לתוכן