חנויות מזרנים מובילות בישראל

בדקנו את המזרנים הטובים ביותר באינטרנט כדי שנוכל לספק לך בהירות ומידע על איזו מיטת ארגז עשויה להתאים לך. שימו לב שכל המחירים הם עבור מזרני קווין סייז. כל מזרני Loom & Leaf מדורגים לשינה של 120 לילות ומגיעים עם 15 שנות אחריות. המזרן Puffy מציע אחריות לכל החיים כמו גם 101 לילות הוכחה לשינה.

Nectar Sleep מציעה אחריות לנצח על כל המזרנים שלה וגם נותנת לך שנה שלמה לבחון אותם

אם החלטתם לקנות מזרון למיטה, לפחות השקיעו את כספכם במזרן מיטה המציע אחריות תחזוקה של לפחות 10 שנים. זה לא סוד שאם אתם רוצים מזרון מיטה איכותי, זה לא זול. מדובר בהשקעה כספית אדירה, ולכן בעת הקנייה חשוב למצוא מזרון שבהחלט יחזיק מעמד לאורך זמן. במשך שנים. חשוב מאוד למצוא מזרון שתוכנן להחזיק מעמד לאורך זמן.

בהתחשב בעובדה שמזרן איכותי יכול לעלות רק 1,000$ וצפוי להחזיק מעמד עשור או יותר

זו השקעה שבהחלט תרצו לעשות. בהחלט כדאי להשקיע יותר, כי מזרון טוב הוא הבסיס לשינה טובה. כמובן שתמיד אפשר לקנות מזויף, אבל מכיוון שמזרן מזויף איכותי הוא גם די יקר, בדרך כלל כדאי לשלם מעט תוספת על קניית המקור.

אם אתה מחפש את המזרן הטוב ביותר שיש, אתה לא יכול להשתבש עם אף אחד מהמותגים הבאים. להלן תמצאו את 10 המזרונים המובילים לשנת 2020.

בחנות שלנו תוכלו לקנות מזרונים אורטופדיים מיצרנים ישראלים ידועים ומפעלים פולניים

בין הספקים הנוספים שלנו ניתן למנות את מזרני Simmons, הנחשבים לטובים בעולם, וכן את המותג היפני הידוע בעולם Hirohito, שניתן להשיג ב"עולם המזרחים", שהיה למעשה החנות הראשונה בישראל שמכרה אותם. בדקנו גם את המזרן הנמכר ביותר של אמזון ושפרנו אותו עם אביזרי השינה החלומיים שלנו.
למידע מורחב בנושא של חנויות מזרנים מובילות בישראל וחנות מזרונים מומלצת כדאי לבדוק כאן: vertex-il.co.il

לצערי

אני לא מכיר את השוק הישראלי, אז אני לא יכול לעזור לקמעונאי או יצרן ספציפי שאני מכיר, אבל התהליך והשלבים הכרוכים בבחירת המזרן האיכותי/מחיר הטוב ביותר יהיו אותו. בישראל (או בכל מדינה אחרת), כמו בצפון אמריקה. השירותים שתציע החנות, בשם OLYMPIA ART, יכללו תפירת מיטות, שתאפשר עיצוב מיטות, לא רק מזרונים, לפי מפרט הקונה ו/או האדריכל. בחנות יקבלו הלקוחות ייעוץ מקיף לשינה נוחה וארגונומית, בחירת המזרון, הכריות והמצעים הנכונים, כולל ייעוץ איזו אווירה באזור השינה היא הטובה ביותר לשינה רגועה.

בדוק תמיד את המזרן (ואת בסיס הדק אם אתה קונה אחד) עבור כתמים או נזקים אחרים לפני קבלת המשלוח

ודאו שלמזרון שאתם שוקלים אין חומרים באיכות נמוכה או נקודות תורפה בהשוואה לטווח המשקל שלכם שעלולות לפגוע בעמידות ובאורך החיים של המזרון. שאל אם החנות מציעה החזר או זיכוי עבור מזרון או מוצר אחר.

המטרה של כל חברת מזרונים

היא לספק יכולת נשימה, לשמור על קור רוח ולספק חום היכן שאתה צריך את זה. מזרן המיטה של iSense תוכנן גם לפיזור חום טוב יותר ומדיניות טמפרטורה טובה יותר, בניגוד למזרני קצף זיכרון אחרים הנוטים לקבל טמפרטורה ולא להתיישב. למזרון האסלן יש טמפרטורה קצת יותר ניטרלית ממיטות דומות, בין השאר בשל עירוי PCM לשכבת הנוחות העליונה הספוג ג'ל.

שכבת הנוחות בצד הרך יותר של מזרון Saatva Classic מורכבת מ-3 אינץ' של קצף זיכרון ספוג נחושת (צפיפות של 3.5 ק"ג). השכבה העליונה של מזרן Nectar עשויה מקצף זיכרון ויסקו אלסטי מרופד.

מזרן המיטה הסגול עשוי מפולימר סופר נמתח

השונה ממזרני מיטה רבים אחרים העשויים בדרך כלל מקצף זיכרון. מזרון סגול זה מורכב משכבה עליונה של פולימר היפר-אלסטי מצופה 3 אינץ' לא רעיל, שכבה אמצעית קצף פוליאוריטן בגודל 1 אינץ' ושכבת בסיס קפיצי כיס בגודל 7.5 אינץ'.

לכרית Bear Pro יש 4 שכבות של קצף והיא רכה יותר למגע מכל מזרון אחר של Bears מזרן Aurora הוא מזרון היברידי, בהנחה שהוא מורכב משכבות מרובות של קצף ושכבה של קפיצי סליל.

למזרני קצף או אוויר מתכווננים, הקפיץ הוא קופסה גובה של כמה סנטימטרים. מזרן Saatva Classic ניתן להתאמה אישית מלאה, ניתן לבחור בין 3 רמות שונות של מוצקות, גובה וגודל, והוא עשוי מחומרים ברי קיימא באיכות גבוהה.

Sweetnight מציעה 5 דגמי מזרונים לבחירה

כולל קצף זיכרון ומזרנים היברידיים. IDLE Sleep משתמשת במזרני קצף היברידיים, מלאים ואוויר, כולל דגמים הפיכים עם שתי הגדרות מוצקות. Puffy מחויבת להפחית את חוסר השינה באמריקה על ידי מתן השינה הטובה ביותר האפשרית בפרק הזמן הקצר ביותר, וכן ה' זה אפשרי רק באמצעות השילוב הייחודי של קצף זיכרון Puffy ומזרנים היברידיים.

Puffy זכתה בפרסים ובשבחים רבים על העיצוב החדשני והביצועים המובחרים של המזרנים שלה

כולל מזרון הקצף השינה הטוב ביותר של Sleepopolis 2022. Puffy מתחייבת לספק לכם את מיטב המזרנים, המצעים וריהוט חדר השינה. מוכר כמזרן קצף זיכרון הטוב ביותר, Nectar Sleep היא אחת מחברות השינה הצומחות ביותר בעולם.

ההבדל בין יצרני מזרונים בטקסס הדאגה העיקרית של יצרני מזרני טקסס הייתה תמיד לספק לך את שנת הלילה הטובה ביותר

יש כל כך הרבה תנוחות שינה, סגנונות שינה וסוגי גוף – וכל כך הרבה תנוחות שינה שלוקחות בחשבון את סוג המזרון שיגרום לך להרגיש טוב. במקרה כזה, משטח מזרון רך ועבה יותר עשוי להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לקבל את הטוב משני העולמות: תמיכה בטוחה ותחושה רכה ונוחה במיטה.

Categories:

דילוג לתוכן