הערים המרכזיות בהולנד שצריך לראות בטיול

הארלם נמצאת כ -20 ק"מ דרומית לרוטרדם על גדות נהר ספאר והיא בירת צפון הולנד והעיר עם ריכוז המוזיאונים הגבוה ביותר בהולנד. כבירת הצדק בעולם, היא אחת הערים הגדולות והחשובות במדינה, אחרי רוטרדם ואפילו לפני העיר עצמה. העיר שוכנת כשעה דרומית לאמסטרדם, היא עיר יפה עם חזיתות לבנים ושפע של תעלות.

אחד מטיולי היום הטובים ביותר שתוכלו לעשות הוא מאמסטרדם להארלם אותו תוכלו לחקור ביום או יותר אם יש לכם קצת יותר זמן.

נסיעה קצרה של 2.5 שעות ברכבת מאמסטרדם היא העיר היפה מאסטריכט. לא התכוונו לעצור כאן, אבל ידידנו מליידן המליץ על כך ואנחנו שמחים שהקשבנו. זו עיירה קטנה עם הרבה דברים מהנים לעשות ויומיים שלמים לחקור.

אם יש משהו שאסור לכם לפספס בחופשה בהולנד

זה ביקור בעיר ההיסטורית מאסטריכט. זה נחשב לאחד המקומות הטובים ביותר במדינה וצריך להיות חובה לחוות את החבילה עוצרת הנשימה של האדריכלות מימי הביניים והאווירה המודרנית שיש לעיר זו להציע.

בזכות קשרי התחבורה הרבים לשאר חלקי הולנד

זהו טיול יום קל, אך ישנם יעדים הולנדיים רבים אחרים כמו שדות טוליפ, מיל קוקנהוף וקינדרדיק. אחד המקומות היפים בהולנד היא בירת אמסטרדם. במהלך שהותכם באמסטרדם, דאגו לבקר במוזיאון הרייקס, בו נמצאים כמה יצירות אומנות של רמברנדט, או ברובע יורדאן, שכונה אופנתית המאופיינת בתעלותיה הצרות ובמסעדות המוזרות.

טיול יום טוב לאמסטרדם מתחיל בטיול היום הפופולרי ביותר. טיול היום הפופולרי והמוכר ביותר בעיר אמסטרדם לוקח אתכם לכמה מהמקומות היפים בהולנד.

ממוקם בין העיר אמסטרדם לערים ההולנדיות המסורתיות, אמסטרדם פופולרית בקרב המקומיים והתיירים כאחד. תוכלו לבקר באחת או שתיים מערי הולנד ביום אחד, וישנן דרכים רבות ושונות לעשות זאת.

כפי שמסבירה ניקולה המקומית

לא תצטער על שהיית עוד כמה ימים וגילית את התרבות והקסם של אמסטרדם. יש הרבה סיבות טובות לבקר באמסטרדם, אבל הולנד היא הרבה יותר מסתם אמסטרדם. כאן תוכלו למצוא את אמצעי COVID 19 האחרונים והגבלות הנסיעה בהולנד.

אם אתה מבלה כמה ימים באמסטרדם ועורך טיולי יום רבים, זה יכול להיות רעיון לקבל תעודת זהות (Amsterdam City Card). הקפד לקרוא את המאמר שלנו על טיולי יום לאמסטרדם עם תעודה מזהה כדי לראות אם כדאי לבלות לפחות יום אחד בעיר.

שייט בגיטהורן

הוא אחת החוויות החביבות עלי ואחת הערים ההולנדיות הטובות ביותר לבקר בהולנד. ממוקם בשקט מוחלט ובטבע, זה בקלות המקום הטוב ביותר לראות את המדינה. אם שמעתם אי פעם הולנדי משתולל על היותה של אוטרכט אחת הערים ההולנדיות הטובות ביותר לביקור, אז אני מסכים שזה בהחלט אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם במהלך טיול ברפובליקה ההולנדית.

ליוורדן הוא אחד המקומות יוצאי הדופן בהולנד ויעד תיירותי מדהים המדורג בליגת המראות הטובים ביותר במדינה. הקרבה לאמסטרדם הופכת אותה לטיול יום אידיאלי לעיר.

כפר דייגים קטן

וולנדם, המושלם לטיול יום נהדר בביקור באמסטרדם השכנה, מלא במטעמים הולנדיים מסורתיים כמו בתי עץ, קבקבים ונופים ציוריים. זה גם די מספיק כדי להיות צבוע על ידי רנואר נהדר או פיקאסו, עם הנמל העדין שלו הנתמך על ידי בתי דיג ותעלות נוספות. מוזיאון סירות הבית, אחד המוזיאונים הקוויקי באמסטרדם, ממוקם גם על קו החוף של אחת התעלות היפות שלו.

עיר ביצור אטמוספרית בצורת כוכבים בהולנד נחשבת לאחת הערים ההולנדיות הטובות ביותר לחקור בזכות חומותיה

חפירי הים והבתים היפים שלה. זו נסיעה קלה ברכבת התחתית מאמסטרדם לעיר ותמצאו הרבה דברים לעשות באמסטרדם, אך תוכלו גם לחקור את העיר בקצב שלכם. בעיר יש הרבה עיירות ואזורים יפים לחקור, מה שאומר שתקבלו הצצה להיסטוריה ההולנדית, ויש בה אחת הכנסיות העתיקות ביותר במדינה, עוד בשנת 1572.

העיר רק 40 דקות נסיעה ברכבת מאמסטרדם

מה שהופך אותה לבחירה מושלמת לטיול יום. זו ללא ספק אחת הערים היפות בהולנד, ומכיוון שהיא ממוקמת בצפון הרחוק של המדינה, היא גם הכי קלה להשגה. עם התעלות והמחסנים המסורתיים, אוכלוסיית הסטודנטים הגדולה וההיצע התרבותי, ההיסטורי וחיי הלילה, זו אחת הערים הטובות במדינה.

אם אתם מתכננים לבקר באחת הערים הללו בהולנד, אינכם זקוקים לרכב. הדרך הקלה ביותר לצאת לטיול יום מאמסטרדם לכל אחת מהערים האחרות היא ברכבת.

במאמר זה פירטתי את הערים הטובות בהולנד

אך זה לא נכון שהן הטובות ביותר לבקר במדינה. בנוסף לטיולי היום האמורים שניתן לעשות מאמסטרדם, יש הרבה חוויות מדהימות שכדאי לקחת בחשבון ברחבי הארץ, במיוחד לאורך הגבול עם בלגיה. למרות שכדאי לראות את הערים שרשמתי, לא ניתן יהיה להכין רשימה מדויקת של כל הערים בהולנד מבלי לומר שחלקן טובות יותר מאחרות.

Categories:

דילוג לתוכן