מה הם שירותי הנוטריון

הסמכת נוטריון היא תהליך של מסמכים משפטיים מסוימים, כגון צוואות, חוזים, הצהרות נאמנות ותצהירים, חתומים על ידי עד חתום, בדרך כלל נוטריון מורשה על מנת לתת להם תוקף משפטי. מדובר בהליך רשמי להרתעת הונאה שמבטיח לכל הצדדים בעסקה שהמסמך אותנטי ואמין. ככזה, ערך הליבה של ההסמכה טמון באישור משוחד על ידי הנוטריון לזהותם ונכונותם ותודעתם של החותמים.

נוטריון

הוא אדם המוסמך על ידי המחוז או המדינה לוודא שהאנשים החותמים על ניירות הם מה שהם מתיימרים להיות, שהחותמים יודעים על תוכן הניירות וכי הם לא חותמים כנגד רָצוֹן. אימות נוטריוני, חסר פניות, של זהות החתום, מוכנותו ותודעתו יכול לאתר ולהרתיע את הונאות המסמכים ולהגן על זכויותיהם האישיות והרכוש של אזרחים פרטיים כנגד הזייפנים, גנבי הזהות והמנצלים הפגיעים ביותר. חתימות שאושרו על ידי נוטריון מאומתות כאשר החותם מופיע בפני נוטריון בנוכחותו הפיזית וכאשר הציבור והנוטריון אישרו את המסמך.

חוקי המדינה קובעים את העמלות הגבוהות ביותר המותרות, אך נוטריונים יכולים לגבות כל סכום שמעליו. נוטריונים ממונים על ידי פקיד לאימות אמיתות המסמכים, אך משמשים גם כעדים חסרי פניות בעת חתימתם על מסמכי בית משפט.

על מנת לאמת את האותנטיות של מסמך נדרש נוטריון לזהות את החותם על המסמך

לזהות רמאים ולהבטיח שכל הצדדים למסמך הגיעו להסכמה. חותמות נדרשות ונוטריונים מחויבים לנהל רישום של המעשה הנוטריוני, תוך ציון שם האדם, כתובתו, סוג המסמך שיש לאשר וזיהוי הסוג המשמש לאישור האדם, כדי שיידעו כי הנוטריון יש את החתימה שלהם. הפרוטוקול הוא המסמך היחיד עליו נוטריונים חייבים לכתוב תעודה משלהם.
למידע נוסף אודות מה הם שירותי הנוטריון מומלץ לבקר ב- rehovot-notary.com

הוא אדם שנמצא בתפקיד כוח המופקד על אימות אמיתותם של מסמכים משפטיים חשובים, רשמיות ועסקאות. לנוטריונים הסמכות לשבועות הנדרשות או המוסמכות על ידי המדינה, להצהיר ולאשר הצהרות לשימוש בבית המשפט או במדינה, לקבל ולאשר מסמכים, משכנתאות, שעבודים, פרוקסי כוח וכלים אחרים בכתב ולקבל רשומות אלקטרוניות ו להגיש ולהקליט התנגדויות נוטריוניות.

הוא פקיד נגד הונאה שמונה על ידי ממשלת המדינה. המשימה העיקרית שלהם היא לפקח על חתימה על פורמליות ומסמכים משפטיים חשובים ולוודא כי החותמים אומרים שהם עשו את מה שחתמו, שהם חתמו, מה עליהם לעשות ושהם עליהם להיות. יש אנשים הסבורים כי אין להורות לנוטריונים לתת ייעוץ משפטי מכיוון שהם פחות כשירים.

נוטריון

נוטריון הוא אדם בעל רישיון שהונפק על ידי המדינה לפעול כעד חסר פניות בחתימת מסמכים חשובים. נוטריונים מאמתים את זהות האנשים שחותמים על מסמכים רשמיים ומוודאים שהם חותמים ללא לחץ או הפחדה. הם מאשרים את הזהות, מאמתים מסמכים ומוודאים כי החותם מבין את תוכן המסמך עליו הוא חותם.

אם אתה מחפש עד רשמי למגוון מסמכים הדורשים שירות זה

תזדקק לנוטריון. נוטריון (נקרא גם נוטריון ציבורי או נוטריון) הוא אדם הפועל כעד רשמי וללא משוא פנים ונדרש לפקח על חתימתם של מסמכים משפטיים חשובים. חובתם לאמת את חתימתם של מסמכים חשובים כגון תעודות בעלות, צוואות וסמכויות על זהותם האמיתית, נכונותם לחתום ללא כפייה או הפחדה, ומודעותם לתוכן המסמך או העסקה.

על הנוטריון מוטלת החובה לאמת את זהותו האמיתית של החותם

את נכונותם לחתום ללא איום או הפחדה ואת ידיעתם על תוכן המסמך. נוטריונים הם פקידי יושר שמונו על ידי ממשלות המדינה או מזכירי המדינה לשמש כעדים חסרי פניות לציבור ולבצע מגוון פעולות רשמיות למניעת הונאה בקשר לחתימה על מסמכים חשובים. ציבור נוטריונים הוא לרוב השלב האחרון במתן ייפוי כוח, סגירת בית או פתיחת חשבון פנסיוני.

הם ממונים על ידי ממשלת המדינה ובאחריותם לפעול כעד חסר פניות בעת חתימה על מסמכים קריטיים

הם עוזרים לשופטים ולחותמים לאמת את זהותם ולוודא שהם לא חותמים על מידע חשוב בכפייה. נוטריונים ממונים כפקידים בשרים, מה שאומר שהם צפויים לעמוד בכללים בכתב אך בעלי שיקול דעת אישי ניכר, כפי שקורה לגבי פקידי שיפוט.

נוטריונים צפויים להישאר ללא משוא פנים

מה שאומר שהם פועלים כצדדים שלישיים ניטרליים ומתעלמים מסוגיות הקשורות לגזע, מגדר, דת או גורמים לא חשובים אחרים. הם ממלאים את חובותיהם למדינה בה הם גרים ועובדים, ולמען העסק או המחוז בו מונה הנוטריון.

דמי נוטריון הם עמלות המשולמות לנוטריון בגין כל מסמך נוטריוני

חלק מהמסמכים שיש לאשר נוטריון הם מסמכים נפוצים, כולל תצהירים, הסכמי נאמנות, חוזי שכירות, העתקי אישורים, שמות מוטבים, חשבונות פנסיה, שטר חוב, חוזי מכירת רכב וכדומה. מסמכים משפטיים כגון שטרות, מסמכי הלוואה וייפוי כוח (POA) הם מסמכים משפטיים המעניקים לעורך הדין המוסמך או הנציג המשפטי סמכות לפעול בשם הלקוח.

האישור הנוטריוני כולל את כל סוגי המסמכים המשפטיים

כולל מכתבי שיפוי. הבנקים מעבדים מסמכים רבים הניתנים לאישור נוטריוני, ומקובל שעובדי הבנק הם נוטריונים, וחלק מהבנקים מציעים ללקוחות הבנקים שירותי נוטריון בחינם. אם אתה צריך לרשום מסמך, פתרון פשוט וחינמי הוא למצוא את הסניף הקרוב ביותר של הבנק שלך.

 

Categories:

דילוג לתוכן