חתונה בקפריסין איך לעשות זאת?

לאחר הברקזיט (31 בדצמבר 2020), כל המסמכים (למעט דרכונים) יצטרכו להחתים ולסמן אותם על ידי הרשויות הרלוונטיות. בתיעוד נדרש תרגום המקור לאנגלית על ידי הרשויות.

יש להגיש את המסמכים הבאים לחתן ולכלה

כדי להגיש בקשה להיתר נישואין בקפריסין. יש להגיש את הצעת הנישואין שלך באופן אישי לקצין הנישואין של העירייה על פי בחירתך. יש לקחת את המסמכים לקפריסין ולהגיש אותם לקצין לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה. לאחר שתחליט על מיקום החתונה שלך, עליך לפנות למשרד הרישום של העירייה על פי בחירתך. עליכם ליצור קשר עם קצין הנישואין של הקהילה ולהודיע לו כי אתם מתכננים להתחתן לפני החתונה ושאתם זקוקים לשני עדים לחתונה.

זוגות המתגוררים בקפריסין המעוניינים להתחתן חייבים לבקש היתר נישואין בעירייה או בעירייה שבה הם מתכוונים להתחתן

הדרישות החוקיות לנישואין בקפריסין הן פשוטות ומורידות ממך לחץ, אך מומלץ לעבוד עם רכז חתונות או איש דת במקרה של טקס דתי. בקפריסין נהוג להתחתן על חוף הים, בוילה או במנזר.

הם יכולים לערוך טקס בהתאחדות אזרחית או בשותפות בקפריסין

שהוא חוקי גם בבריטניה. בני זוג אינם חייבים לערוך נישואין אזרחיים במדינת מולדתם כדי לבצע אותם בקפריסין כל עוד הנישואין שלהם מוכרים בארצם. ההליך הפשוט והפשוט והעובדה שמכירים חתונות אזרחיות בקפריסין ברחבי העולם הופכים אותו למושך מאוד.

עליך לבלות לפחות שלושה ימים בקפריסין לפני שתוכל לנהל נישואים אזרחיים או שותפות

ושני עדים חייבים להיות נוכחים. ניתן לארגן שותפויות אזרחיות ברפובליקה של קפריסין עבור זוגות חד מיניים או זוגות של מין שני שלא רוצים חתונה. הכללים בקפריסין הטורקית שונים מאלה של שותפות אזרחית, ונישואין חד מיניים אינם חוקיים בקפריסין הטורקית, אך עדיין ייתכן שזוג חד מיני יתחתן אם הם בריטים בקונסוליה הבריטית או בשגרירות.

ישראלים רבים אינם רוצים או אינם רוצים להתחתן על פי החוק הדתי מסיבות שונות. הם רוצים נישואים אזרחיים לזוגות מעורבים בעלי אמונות שונות שאינם יכולים להתחתן בישראל.

קפריסין

המתירה נישואין אזרחיים בשטחה, הפכה ליעד מועדף עבור זוגות ישראלים המעוניינים להתחתן בנישואין אזרחיים. קפריסין מושכת אלפי זוגות מדי שנה שרוצים להתחתן בטקס אזרחי כמדינה הקרובה ביותר לישראל להתיר נישואין אזרחיים.

להתחתן זו הזדמנות נהדרת לשלב את חתונה החלומית שלך עם חג יפה וירח דבש מיוחד. אנו ממליצים על מקומות חתונה ב קפריסין המציעים מקומות חתונה יפהפיים וחבילות חתונה כדי להפוך את היום שלך למיוחד. כהטבה נוספת ותוספת, תכנון החתונה איתנו בקפריסין הוא פשוט וללא מתח.

הזמנת אורחים לחתונה בקפריסין

עליכם לדעת על כך כמה דברים. הרוב המכריע של החתונות המקומיות בקפריסין מתקיימות בכנסיות הדבקות בדוגמה הנוצרית האורתודוכסית היוונית. על ידי הפיכת החתונה שלך כאן בקפריסין לפשוטה, תוכלו לפתור כמה כאבי ראש נעימים.

יש גם חתונות חוף

חתונות יאכטות, מלונות חתונה במקומות יפים וכמה מונומנטים עתיקים הם מקומות חתונה פופולריים. חתונות באנדרטה עתיקה מותרת במקומות מסוימים אם המחלקה הארכיאולוגית בקפריסין נותנת אישור. אם זוג מחליט לבקר, החתונה יכולה להיות נפלאה מכיוון שנוכל לפגוש אותם באופן אישי, לערוך להם סיור קטן במקום החתונה, לבקר באופן אישי במקום החתונה ולפגוש את הצלם, צלם הווידיאו והקוסמטיקאית שלהם. יועץ הנישואין שהוקצה לך יעזור לך להתוות את המסמכים הדרושים כדי להפוך את התהליך לחלק וללא מתח ככל האפשר. זוגות רומאיים עשויים להינשא עד שלושה חודשים לפני מועד החתונה על מנת להשלים את הפורמליות הנדרשת (תעודת טבילה, פרשה וחופש הנישואין). עם הגעתך לקפריסין, תיפגש עם יועץ הנישואין שלך, שיאשר את כל המסמכים והפורמליות וישלם את דמי המדינה.

שים לב שהמסמכים שאתה מבקש ישתנו בהתאם לאום ולנסיבות. היתר הנישואין והניירות שלך יונפקו באנגלית ותקפים במדינתך. אנו עשויים להזדקק לתיעוד נוסף החורג ממיקום החתונה, הקהילה והעדה של טקס החתונה שלך.

אם אתה רוצה להתחתן בשנת 2020 או 2021

לא מוקדם לקבוע סידורים, אך שים לב שיכולים להיות מכשולים מסמכים: כל מי שגילם יותר מ -3 חודשים ביום החתונה לא יכול לשאת כזה תְעוּדָה. ייתכן שפרטי הפורמליות שקיבלת בעירייה עבור תעודת הנישואין שלך אינם נכונים.

אם קיימת חתונה בכנסייה אנגליקנית

תעודת הודעה תונפק על ידי העירייה. עליך לקחת את האישור איתך לפגישתך לפני החתונה בכנסייה. אם לזוג יש סיבה מיוחדת להתחתן, הם מקיימים נוהל מיוחד ויכולים להינשא באותו יום בו הוגשה הבקשה, או פחות מחמישה עשר יום לאחר מכן.
לעוד פרטים נוספים בנושא של חתונה בקפריסין איך לעשות זאת? כדאי לבדוק כאן: free-wedding.info

על בני הזוג לחתום על הודעת נישואין ולהיות נשואים תוך 15 יום מיום הבקשה, או אם הבקשה לא הוגשה תוך שלושה חודשים. לקראת חגיגת הנישואין חייבים להיות נוכחים לפחות שני עדים ועל פקיד הנישואין לחתום על המסמך ועליהם לקבל תעודת נישואין מקורית.

בעת הגשת בקשתך, עליך להציג את המסמכים המקוריים המפורטים לעיל. אם החתונה שלך מתקיימת תוך שלושה חודשים מהמועד האחרון, לא תינתן ביטול.

 

Categories:

דילוג לתוכן