מה זה Time Doctor

טיים דוקטור, שהושק על ידי Staff.com בשנת 2012, הוא תוכנת ניהול זמן ומעקב זמן המאפשרת לבעלי עסקים לצוות לעבוד בכל מקום ובכל זמן. מאמר זה דן בתוכנות לניטור זמן ובשימוש בו בעולם העסקים ובאופן פעולתו.
למידע נוסף בתחום של מה זה Time Doctor נא לבדוק כאן: fillva.com

Time Doctor מאפשר למשתמשים שלו ליצור מערכות מבוססות לקוח המאפשרות ללקוחות לעקוב אחר פרויקטים

דוחות פרויקטים וצילומי מסך. ניתן להגדיר את Time Doctor לצלם צילומי מסך של צגי משתמשים במרווחים מוגדרים מראש של 3 – 30 דקות, והוא יכול להגדיר זאת לרווח קבוע מראש של 30 – 60 דקות עבור חברות שמנהלות עובדים מרוחקים. זה יכול להיות מועיל לא רק לחברות עם עובד מרוחק, אלא גם לצילומי מסך ממסך המשתמש במרווחים קבועים מראש של עד 3-30 דקות או בכל שעה ביום.

בנוסף

Time Doctor עוקב אחר אתרים בהם אתה מבקר תוך כדי עבודה ועוקב אחר האתרים הלא פרודוקטיביים שאתה מבקר בהם מסביב לשעון. לדוגמה, כשאתה פותח מסמך של גוגל, הוא מסנכרן את השעות ושמות הקבצים שעוקבים אחר הפורטל ומציג לך את כל האתרים והדפים שבהם ביקרת. כשאתה מחליט להשתמש ב- Time Doctor כדי לעקוב אחר זמן העובדים שלך, חשוב להעריך ולזכות ברכישת עובדים – כדי שהעובדים יבינו מדוע מעקב צמוד כל כך אחר פעילויותיהם. כאשר עובדים מקבלים גם שימוש זמן משלהם מדווחים, הם יכולים להשתמש בנתונים שלהם כדי לפתוח בשיחה על פרודוקטיביות במשרד ולעודד תיקון עצמי והתבוננות על אופן ההוצאה של זמן העבודה שלך. בכך שהוא מאפשר למעסיקים לעקוב אחר פעילויות העובדים שלך, הבוס שלך יכול להבטיח שלא לבזבז את זמן החברה.

לדיווח

Time Doctor כולל אפליקציית שולחן עבודה המשמשת בעיקר למעקב אחר זמן, אך מספקת לניהול גם דיווחי דוא"ל מקוונים שונים המספקים מידע מפורט על אופן בילוי הזמן של העובדים. זה יכול להיות שימושי אם החברה שלך מחויב לפי שעות ועליו לענות על שאלות לגבי אופן ההוצאה של זמן בתוך החברה. ניתן לשלב את TimeDoctor גם בשירותים כמו לוח השנה של גוגל, כך שתוכל להוסיף כפתור "Time Doctor" כדי לעקוב אחר הזמן שלך במעקב הזמן של Google אפליקציות ופעילויות אחרות כגון עבודה, פגישות ופעילויות עסקיות אחרות.

המשתמשים בוחרים אילו משימות הם עובדים עליהם

ו- Time Doctor עוקב אחר הזמן המושקע בכל משימה. TimeDoctor עוקב אחר הזמן המושקע ומציג מידע אודות האפליקציות והאתרים העובדים משתמשים והזמן שהם השקיעו בהם. יש אפילו דוח על "שימוש בזמן גרוע" שמתעד כמה זמן עובדים משקיעים במשימות שנחשבות בלתי נגישות.

כדי לעקוב אחר זמן המשתמש הורד אפליקציית שולחן עבודה של Time Doctor העוקבת אחר כמה זמן הם השקיעו בעבודה על פרויקט מסוים. ישנן דרכים לחסום אתרים ויישומים שמסיחים את תשומת לבך המשתמשים בתוכנה זו, ו- TimeDoctor יכול לתת לך רשימה של אתרי האינטרנט או האפליקציות הצורכים הכי הרבה זמן. Zeitdoctor גם מזכיר למשתמשים להפסיק לעקוב אחר זמנם על ידי ביקור באתרים שאולי אינם קשורים לעבודה.

בסך הכל

Time Doctor הוא תוכנת זמן ונוכחות מעוגלת המסייעת לאנשים פרטיים ועסקים לנהל את זמנם ביעילות ולשפר את הפרודוקטיביות בכל הקופות. אף על פי ש- TSheets לא קיבלה הצבעה של עורך הבחירה כפתרון למעקב אחר זמן, היא נבדקה על ידי חברות המעוניינות לפקח על התנהגות העובדים כדי לעקוב אחר זמן ולהגיע אליהן. טיים דוקטור עושה עבודה נהדרת בשילוב ההיבטים הבסיסיים של תוכנת ניהול פרויקטים עם ההיבטים המתקדמים ביותר במעקב אחר זמן, ומציע דרך אמצע שמחה שמשתמשים רבים צריכים לאהוב.
למידע על מנשה בטיטו ומה זה Time Doctor ניתן לגשת לאתר menashe.org.il

בנוסף להקלטת שעות העבודה

ל- Time Doctor יש כמה כלים נהדרים שיעזרו לך לעקוב אחר העובדים המרוחקים שלך. האפליקציה הניידת TimeDoctor מאפשרת לך לרשום את המיקום שלך ולעקוב אחר הזמן שבילית באתרי בנייה שונים כדי לשמור תיעוד של הזמן שאתה מבלה באתרי בנייה שונים. בנוסף למעקב אחר זמן העבודה של אתר הבנייה – גישה לעובדים – הוא ממשיך לעקוב אחר מקומות עבודה גם כשהמכשיר כבוי. זה מפסיק לפקח על שעות העבודה אם לא הייתה פעילות במקלדת או בעכבר במשך זמן מה, אך אז זה יכול לתת למשתמשים את היכולת לציין אם הם עובדים באותה תקופה או לא.

Time Doctor יכול גם להיות שימושי כשאתה מגלה כמה זמן השקעת במשימה בסך הכל. אתה יכול למדוד את זמן העובדים שלך באתרי בנייה שונים ולאסוף נתונים על מיקומם כדי לספק אומדן מדויק ומדויק יותר של הזמן הכולל שלהם באתר.

ל- Time Doctor יש כמה שיטות לאשר את הזמן שאתה עוקב אחריו

היא עבודה אמיתית. שיטות אלה כוללות צילום תמונות מעת לעת ושימוש באתר היישום. Time Doctor מסוגל לתת למשתמשים את היכולת לעקוב אחר הפעילויות שלהם, לעקוב אחר הנושאים שהם מבקרים בהם, ולעקוב אחר הנושאים שהם משתמשים בעבודה באפליקציה. מוסיף דוח ציר זמן המפרט את זמני ההתחלה והסיום, כמו גם את האתרים והיישומים שבהם אתה משתמש.

Categories:

דילוג לתוכן