טיול להולנד עם ילדים

אם הטיול בהולנד כולל הולנד עם ילדים ואתם בהולנד, ריכזנו עבורכם ועבור ילדיכם רשימה של דברים לראות ולעשות. מדריך זה מכסה כמה מהאטרקציות הטובות ביותר לילדים בהולנד והדברים שתוכלו לעשות בהם, משטחי בוץ בפיטרבורן ועד טיולים בהרי הולנד. אנו נשתף אתכם בכמה אטרקציות טובות עם ילדי הולנד, כמו גם כמה טיפים וטריקים.

אם יש לך ילדים קטנים

אתה לא צריך לפספס את הרעיון מה אתה יכול לעשות עם ילדיך באמסטרדם. דרך נהדרת לראות ולחוות את התעלות בלי ללכת, דבר שמושך את כל הגילאים, בין אם אתם בני גיל חוקי ובין אם לא. טיילת התעלה, דבר נהדר לחוות ולראות את אמסטרדם לילדים, עם הנופים היפים שלה של העיר והתעלה עצמה.

בדוק את ההמלצות הנהדרות האלה ואז גלה מתי אתה ומשפחתך יכולים לבקר בהולנד. ראה כמה מפעילויות הקיץ האהובות עלינו בהולנד עם ילדיך. לעתיד, אלו כמה טיפים שתוכלו לחסוך בזמן שתכננו את הטיול בהולנד לקיץ עם הילדים!

אם אתה רוצה לקחת את הילדים לטיול יום באמסטרדם

רשימה זו צריכה להיות גם ברשימה שלך. לקבלת דברים מעולים נוספים בהולנד, עיין ברשימת המלונות הטובים ביותר באמסטרדם, אמסטרדם ובבריסל, או נסע לבריסל לבד. מצא סיורי קונטיקי ברחבי אירופה, אכסניות באמסטרדם, לונדון ופריז ועוד.

זו גם הזדמנות נהדרת לראות איך נראו החיים בהולנד לפני מאות שנים ולראות צד אחר לגמרי בה שלא תמצאו באף אחת מהערים

הצטרף לסיור המשפחות DNA באמסטרדם כדי ללמוד על ההיסטוריה של אמסטרדם תוך פחות משעה ולטייל בבתים שזה עתה נבנו של כמה מהאנשים החשובים בתולדות אמסטרדם. בקרו במוזיאון אמסטרדם, שם ילדיכם יעברו דרך הדלתות והמסדרונות הנסתרים וילמדו הכל אודותיו. מוזיאון זה, המתאים ביותר לילדים מגיל 8 ומעלה, מספר לכם יותר על הולנדים שהצטרפו להתנגדות נגד השלטון הנאצי.

זהו גם יעד נהדר לילדים גדולים יותר

כך שאם אתם נוסעים לאמסטרדם עם בני הנוער שלכם, עליכם לבקר במוזיאון הילדים של אמסטרדם, במוזיאון הילדים והנוער ובמוזיאון לאמנות ילדים. הכניסה לחווה היא בחינם, אך יש גם פעילויות נהדרות לביקור פעוטות באמסטרדם, כמו מגרש משחקים, מגרש משחקים ומוזיאון. עשו משהו עם ילדים, אנו ממליצים על מאדאם טוסו, המושלמת לילדים ביום גשום באמסטרדם. רשימה זו של 10 הפעילויות הטובות ביותר לילדים באמסטרדם וסביבתה תנחה אתכם דרכם, כמו גם כמה טיפים וטריקים להורים.

זהו פארק יפה שתוכלו לבקר בו כדי לראות את הצבעונים ופרחים אחרים, כמו גם לשחק במיטות הפארק ובאזורי הפיקניק.

הולנד היא מדינה קטנה ואתה יכול להגיע לכל מקום ברכב או ברכבת, כך שקל לחקור את הולנד עם ילדים.

כדי לפתות אותך קצת יותר, Little Clogs בחרה 7 מהילדים האהובים עלינו – חופשות ידידותיות לצפייה. אנו מציעים חופשה ידידותית לילדים בהולנד המגיעה למקום אחר וחושפת את הסודות הנסתרים של יעד נופש ייחודי זה. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות עם ילדיך בזמן שאתה משאיר את שנות התינוק מאחור. וואליבי הולנד הוא ביתם של למעלה מ- 35 רוכב ואטרקציות החל מהנה ומרגש וכלה ברצינות ורציניות, כמו רכבות הרים, רכבות הרים וטיולי מים.

עבור מדינה כל כך קטנה להולנד יש באמת הרבה מה להציע

רק חשבו על כל החופים היפים שלה ועל הונבדן במחוז דרנטה. באמסטרדם בצפון הולנד יש מספר עיירות קטנות שכדאי לבקר בהן, כולל הארלם, עיר יפהפייה עם מאחוריה סיפורים רבים וביתם של כמה מהמוזיאונים והמוזיאונים לילדים המפורסמים בעולם.

הולנד מלאה בפעילויות למשפחות

בין אם אתה רק רוצה לקחת הפסקה באמסטרדם, העיר עצמה, או לגלות בעצמך עוד מהולנד. זהו חופשה ידידותית לילדים בהולנד, אשר קשורה רבות גם לאחים גדולים, וישנם פארקים, פארקים וגני שעשועים רבים ברחבי הארץ המציעים מגוון פעילויות מהנות לילדים בכל הגילאים. בין אם אתם אוהבים את ערי הולנד או סתם טיול יום היסטורי, תוכלו לחקור את כולם עם ילדיכם ויש לכם את הדברים הטובים ביותר במדינות שיעשו את כולם מאושרים.

כגולה אמריקנית המתגוררת בהולנד

למשפחתי הייתה הזדמנות לחוות כאן אטרקציות רבות לילדים. הקוקנהוף הוא ללא ספק אחד הדברים המומלצים ביותר לעשות עם ילדיכם באמסטרדם, וסיור טבעת התעלה פופולרי מאוד. שמעתי את אותו דבר מגולים רבים אחרים ממדינות אחרות, כמו ארצות הברית וקנדה, כך שזה אכן מקום מיוחד מאוד. זה אמור להיות ברשימת הדברים שאתה עושה עם ילדים בהולנד, אבל זה בהחלט שווה ביקור.

דילוג לתוכן