מה היא פנימייה טיפולית

פנימיות טיפוליות (TBS) הן גישה ייחודית ליצירת סביבה בטוחה ותומכת לבני נוער המתקשים לעבור את שנות העשרה שלהם.

פנימייה טיפולית מסוגלת להציע תוכניות טיפול אינטנסיביות, ייעוץ והעצמה שנועדו לחזק את זהותו של נער ולהפוך התנהגויות הרסניות.

אין ספק כי פנימיות טיפוליות מספקות תמיכה טיפולית לצעירים תוך מתן השכלה במכללה. פנימיות טיפוליות מציעות את ההזדמנות לא רק לספק שיקום טיפולי והתנהגותי הכרחי, אלא גם לספק הזדמנויות חינוכיות לתלמידים עם בעיות נפשיות כמו שימוש בסמים, דיכאון, חרדה והפרעות התמכרות.

בני נוער המגיבים בצורה שלילית לסביבה האקדמית המסורתית או מתקשים ליצור קשר ולפתח מערכות יחסים יכולים להפיק תועלת רבה מסביבה לפנימייה טיפולית

פנימיות טיפוליות הן בחירה מתאימה לצעירים שאינם מצוידים היטב להצליח בפנימייה יום או בסביבת בית ספר מסורתית.

בני נוער שיש להם צרכים נפשיים, רגשיים או אחרים יכולים למצוא יותר תמיכה בפנימייה טיפולית. פנימיות טיפוליות לבני נוער בעייתיים יכולות להציע טיפול אינטנסיבי יותר ממה שנער יכול לקבל בבית. יש אפילו טיפול משפחתי כדי להבטיח טיפול בבעיות האישיות של נער מופרע והמתבגר לומד דרכים להתגבר על ההתנהגות הרעה הנובעת מכך.

אם אתה מעדיף את שירותיו של מתקן טיפולי, אתה יכול לעבוד עם אחד או יותר מהיועצים, המטפלים ואנשי מקצוע אחרים בתחום בריאות הנפש.
למידע נוסף בתחום של מה היא פנימייה טיפולית ניתן להעיף מבט ב- https://toparents.co.il/

כמו תוכניות מגורים אחרות, פנימיות טיפוליות נועדו לתמוך במיוחד בילדים בשהייה ארוכת טווח. ישנם כמה סוגים של פנימיות למגורים וטיפול. הסיבה לכך היא שיש להם תוכנית אינטנסיבית, אשר יכולות להיות מעט שונות זו מזו.

על ידי לימוד בפנימייה טיפולית, הצעירים מעורבים בטיפול היומיומי, והשכלתם בבית הספר וסביבת מגוריהם משלימים זה את זה. פנימיות טיפוליות יכולות לספק תמיכה נחוצה לצעירים עם בעיות נפשיות כמו דיכאון, חרדה ושימוש בסמים.

הם יכולים להיות אופציה מצוינת לצעירים הזקוקים לטיפול קל או לטיפול בבית אך עדיין זקוקים למבנה. פנימיות טיפוליות מציעות יתרונות רבים על פני חלופות אחרות שההורים צריכים לשקול כאשר בני הנוער שלהם זקוקים לעזרה.

התלמידים בדרך כלל רשומים לפנימייה טיפולית למשך שנה עד שנתיים

ובהתאם למיקום התלמיד בהשכלתו ובצרכים הטיפוליים שלו, חלקם עשויים לסיים את התיכון בפנימייה טיפולית ואז להמשיך ללימודים אקדמיים כלשהם. זה יהיה תלוי בצרכים שלהם ועשוי להתאים בצורה שונה לכל המשפחה.

המטרה בפנימייה טיפולית היא לרוב ליצור קשר בריא וחיובי בין התלמיד להוריו. בעזרת פנימיות טיפוליות, הילד יכול להבטיח שתהליך זה יהיה בריא וחיובי יותר וכי הוא משיג את יעדיו.

 

Categories:

דילוג לתוכן