פתרונות בטיחות למניעת נפילות

נפילות מכל הסוגים תורמות באופן משמעותי למוות ולפציעות הקשורות לפציעות, המהוות כ -27% מסוגי ההרוגים הללו.

ניתן למנוע נפילות באמצעות פתרונות בטיחות, אלו כוללים:

1) חסמים שמונעים נפילות,

2) מחצלות בטיחות המשמשות מכשול לאנשים שמתחילים ליפול,

3) רשתות בטיחות המשמשות מחסום בין הקרקע לאדם הנופל, ו

4) אזעקות המתריעות כאשר מישהו נפל.

  נפילות הן הגורם המוביל למוות הקשור לפציעה בארה"ב

עבור קשישים, נפילות הן אחד הסיכונים העיקריים לבריאותם ולרווחתם, כאשר אחד מכל שלושה מעל גיל 65 נופל לפחות פעם בשנה, ו -15% חווים נפילה הדורשת טיפול רפואי. לאנשים קשישים יש סיכון מוגבר לפגיעה מנפילות כתוצאה משבריריות ושינויים הקשורים לגיל באיזון, חדות הראייה, כוח, קוגניציה ותחושה. קשישים רבים מתקשים גם לעלות במדרגות או לקום מהכיסא ללא סיוע בגלל חולשת שרירים או כאבים מדלקת פרקים או מצבים אחרים.

מלבד פציעות כגון עצמות שבורות וזעזועים שעלולים לנבוע מנפילה, מבוגרים גם מתמודדים עם השפעות נפשיות לא מבוטלות כמו דיכאון וחרדה אם הם סובלים מפציעות חמורות כגון שברים בירך.

נפילות הן הגורם העיקרי לפציעה בקרב מבוגרים בני 65 ומעלה. חלק מהנפילות נובעות מתנאים לא בטוחים בבית, אך נפילות רבות קורות בדרך לפעילות או ממנה. נפילות אלו עלולות להיות הרסניות הן לאדם והן למשפחתו. נפילות עלולות לגרום לפציעות חמורות, כגון שברים בירך, עצמות שבורות, פגיעות מוח ואפילו מוות.

ישנם סוגים שונים של פתרונות בטיחות נפילות שחברות מציעות, כולל:

– ציוד בטיחות כמו מעקות בטיחות לקשישים המתגוררים לבד או מחצלות בטיחות בחדרי אמבטיה.

– אזעקות בטיחות אישיות

– מערכות גילוי נפילות

– מערכות התרעה מוקדמות

פתרונות בטיחות שונים למניעת נפילות ניתן למצוא ברשת הגנה – בטיחות מירבית למניעת נפילות.

מניעת נפילות היא נושא חשוב בתעשיית הבריאות. נפילות הן הגורם המוביל למוות הקשור לפציעה בקרב בני 65 ומעלה.

אחת הדרכים למנוע נפילות היא באמצעות ציוד בטיחות כגון מחצלות בטיחות ומערכות גילוי נפילות. מכשירים אלה מתריעים על מטפלים כאשר מטופל נופל וזקוקים לעזרה. בנוסף, הם מאפשרים למטפלים להיות מודעים למיקום המטופל במתקן. ניתן להשיג זאת באמצעות מכשיר לביש או מערכת מעקב המשתמשת ב- Wi-Fi, Bluetooth או זיהוי תדר רדיו (RFID).

פתרון בטיחות נוסף נקרא סרט סימון לרצפה אשר יכול לשמש כמדריך לחולים המתקשים לעקוב אחר הנחיות עקב דמנציה או מחלת האלצהיימר. הוא גם מספק אינדיקציה עבור

ישנם מגוון רחב של פתרונות בשוק המסייעים במניעת נפילות. אחד הפופולריים ביותר הוא רתמת בטיחות הניתנת לחיבור לנקודה קבועה ויציבה.

אך מהי הדרך הטובה ביותר למנוע נפילות? אתה צריך לחשוב על המצב הספציפי שלך ולקחת קצת זמן כדי ליצור תוכנית שתעבוד עבורך.

נפילות הן אחת הפציעות השכיחות ביותר בבתי אבות ובבתי חולים. ניתן למנוע אותן בעזרת ציוד הבטיחות הנכון, כגון הליכון מאזן והתראת אזעקה למיטה.

בתי אבות ובתי חולים מספקים פתרונות למניעת נפילות למטופלים ולתושביהם. הליכון מאזן הוא כלי עזר לניידות המסייע לאנשים הסובלים מבעיות שיווי משקל להישאר זקוף כשהם הולכים. אזעקה למיטה היא מערכת התראה לאנשים שעשויים לישון בשיחת חירום לעזרה.

 

Categories:

דילוג לתוכן