מכירת ציוד לגינה

בין אם אתם בעלי בית או מעצבי נוף מסחריים, אנו מתחייבים לספק לכם מכירות ושירות איכותיים במחיר סביר. כיום, למועדפים הוותיקים הללו, נוספו אלמנטים שונים של ציוד גינון החוסכים זמן ועבודה, שהפכו די קומפקטיים ונוחים לשימוש ביתי, לרבות מכסחות דשא, ממטרות, חותכי מברשות, חותכי מברשות, מטפחים, מסורי שרשרת, מאווררי דשא, מצלקות, מפוחי עלים. , שואבי אבק, תעלות, מיני טרקטורים ומשורי שרשרת. שוק הנדל"ן למגורים כולל מכירת ציוד לבעלי בתים ואחרים לשימוש פרטי (כלומר, לא למטרות מסחריות, לרבות שירותי גינון מקצועיים וגינון לנכסי מגורים).
עבור עוד מידע בנושא של מכירת ציוד לגינה באפשרותך לבקר ב- gan-store.co.il

לדוגמה

בארצות הברית גדלו המכירות של מכסחות דשא וציוד גינון בכ-6%. מכסחות דשא, מאווררי דשא וכלי עבודה חשמליים הם גם ציוד חשמל וגם דלק לגינה, וזו הסיבה שהצרכנים מחפשים יעילות. עליות בהכנסה הפנויה ובזמן השהייה בבית במהלך השנה האחרונה הקפיצה את המכירות של ציוד דשא וגינה. כתוצאה ממגמות אלו, המכירות של ציוד גינה מופעל חשמלי למדשאות ומכסחות דשא גדלו ביותר מ-5% בשנת 2020, על פי ניתוח חדש של קבוצת Freedonia.

המכירות של מדשאות וציוד גינה בארצות הברית גדלו היטב במהלך המגיפה

שכן אנשים רבים עובדים מהבית ומוצאים יותר זמן לעבוד בשטח שלהם. מכירות יחידות של ציוד דשא וגינה בארצות הברית פורחות כעת ויהפכו את 2021 לשנה טובה מאוד עבור השוק. בנוסף למוצרי הגינון המשמשים לבניית חללים אלו, בעלי בתים רבים רכשו מדשאות חדשות וציוד גינה כדי לתחזק אותם. בנוסף, דיגיטליזציה וחדשנות בכלים חשמליים, בשילוב עם שינוי העדפות הצרכן, צפויות להוביל יותר מכירות של מכשירי חשמל לגינה במשך עשור.

מכסחות דשא ומפוחי שלג בשוק הדשא וציוד הגינה בארה"ב כוללים מכסחות מסחריות

מכסחות אפס פנייה, מכסחות דשא וטרקטורים לגינה, מכסחות (צרכנים), ומפוחי שלג. לכן אנו מציעים מבחר איכותי של כלי גינון למכירה דרך חברת Garden Goods Direct, המביאים לכם פטריות, מעמדים, מלחציים, יריעות, אתים, בודקי אדמה ועוד לכל הרפתקאות הגינון שלכם לאורך כל השנה. בין אם פרויקט הגינה שלכם גדול או קטן, ה-Home Depot יכול לעזור לכם להתמודד עם כל דבר, החל ממאווררים ומריצות ועד למספריים, גוזמי דשא וציוד חשמלי חיצוני. למעשה, ברגע שתמצא את כלי הדשא והגינה הדרושים לך, בדוק את דף הטיפים שלנו לדשא ולגינה לקבלת מידע והשראה להשלמת כל פרויקט תחזוקת גינה בביטחון.

בנוסף

שינוי העדפות הצרכנים למוצרים אורגניים, יחד עם המודעות הגוברת להשפעות השליליות של שימוש יתר בחומרי הדברה, יחד עם המשך הביקוש לחקלאות בת קיימא, צפויים להביא לגידול במכירות של ציוד גינון בטווח הארוך . אנו מקלים על הקמת כל חלל חיצוני עם מגוון כלי גינה ודשא שעוזרים לשמור על מראה הבית שלך אטרקטיבי. תן לגינה שלך את הדשא המושלם עם מגוון מכסחות הדשא האיכותיות שלנו. צפון אמריקה צפויה להיות השוק הרווחי ביותר לציוד גינון, על פי ניתוח שוק ציוד הגינון של Fact.MR, המונע על ידי המגמה המבוססת של עבודה עצמאית ועלויות עסקיות גינון גבוהות.

בנוסף, התקדמות טכנולוגית כגון פיתוח מכסחות דשא היברידיות, מאיר דשא וכלי עבודה חשמליים תרמו לצמיחת השוק שכן יותר ויותר צרכנים מעדיפים ציוד יעיל לצריכת דלק ואנרגיה.

אתה יכול לסמוך על כלי גינה איכותיים של אייס לכל עבודה חיצונית. שימוש קבוע ונכון בצנרת מים ובעזרי השקיה עוזרים למדשאה ולגינה שלכם לחסוך במים ולשמור על לחות, מה שהופך אותם לבריאים ומאושרים.

לכן, אנא שקול אילו כלי גינון וגינון נוספים דרושים כדי לשמור על הגינה משגשגת. למרות שאתה יכול לנכש עשבים ביד, משימות גינון אחרות תלויות בכלים. עם זאת, כאשר אתה מתכונן לגינה או לחתוך עצים וצמחים אחרים, תצטרך סט כלים אחר.

כשזה מגיע לדשא שלך

כמה מכלי הסידור הטובים ביותר הם מכסחות דשא, מפוחים, גוזמים וגוזמים. אתה יכול לבחור תת-קטגוריה תחת מכונות משומשות לתחזוקת קרקע כדי למצוא מכונות נוף משומשות, תחזוקת דשא או גינון. יש לנו כלי גינה לכל גנן וגנן בכל רמות המיומנות.

יש לנו מבחר גדול של כלים וציוד פופולריים

כדי להפוך כל פרויקט חוצות לרוח קלה. מכסחות הדשא הרב-תכליתיות הללו מהוות תוספת נהדרת לכל גינה ומציעות תכונות מקצועיות במחיר סביר. יש לי כמה כלים של Greenworks: מפוח עלים, גוזם תיל ומכסחת דשא בעוצמה כפולה של 40V. אם אתה קוטף צמחים כמו ביגוניה או אמנון, תצטרך כף גינה או כף יד.

הכלים השימושיים האלה הם אידיאליים לניקוי אביב

ומאפשרים לך לטאטא עלים שנשרו ושאר פסולת גינה שנשארה מהחורף. ואל תשכחו מריצות לשאת בקלות חיפוי, אדמת גינה ועוד אל הנוף שלכם. מחממות ועד כלי עבודה חיצוניים איכותיים כגון מכסחות, מפוחים, חותכי מברשות ומשאבות.

PSR צופה שנתח השוק של מכסחות דשא חשמליות יהיה בסביבות 45-50% עד שנת 2026. למסורים יהיה נפח המכירות הגדול ביותר בקטגוריית הציוד הנייד. תחזיות המכירות לשנת 2021 מתקרבות ל-16 מיליון יחידות, מהן ציוד נייד מהווה כמעט 60%.

ההרשמה היא בחינם ומשתמשים רשומים יכולים להשתמש במגוון כלים ושירותים כדי להקל על הניווט בין המודעות. מי שמעוניין למכור ציוד משומש לתחזוקת קרקע יכול לפרסם ציוד משומש לתחזוקת קרקע לאחר עיון בתנאים הכלליים ובמחירון שלנו.

השימוש במסמך זה מוגבל לאדם שרכש רישיון משתמש אלקטרוני זה. דרך נוספת להימנע מלהגיע לדף זה בעתיד היא להשתמש בכרטיס פרטיות. על הרוכש לעשות את כל המאמצים הסבירים ליידע את המשתמשים המורשים על מגבלות השימוש בו.

שמור נתונים סטטיסטיים בפורמט PNG. אתה יכול להוריד נתונים סטטיסטיים אלה כמשתמש פרימיום בלבד. שמור נתונים סטטיסטיים בפורמט XLS. אתה יכול להוריד נתונים סטטיסטיים אלה רק כמשתמש פרימיום.

Categories:

דילוג לתוכן