איך לבחור עגלת תינוק איכותית ונוחה לשימוש

עגלות יוקרה העשויות מחומרים איכותיים כגון גלגלים עמידים בפני חבטות ופנצ'ר ושלדות אלומיניום ומגנזיום לקלילות ועמידות אופטימלית. עגלות אלו כוללות מושבים נוחים ומחוזקים לילדים, סוככים גדולים (לעיתים עם הגנת SPF) ונסיעה חלקה לניידות בכל שטח. עגלות מספקות נוחות ויכולת תמרון להורים וילדים צעירים, ודגמים רבים מציעים מקום אחסון לחפצים חיוניים.

 

למרות שדגמים מסוימים יכולים להעביר תינוקות בבטחה באמצעות מתאמי כסאות לרכב או אביזרי עריסה, רוב שמשיות ההליכה מיועדות לתינוקות בני 6 חודשים ומעלה. לרוב העגלות הקלות אין אפשרות להמרה, מה שאומר שאם יש לך ילד שני (או שלישי) תוך מספר שנים מילדך הראשון, ייתכן שתצטרך לרכוש עגלה שנייה וכדאי שתתכונן בהתאם. 

לחשוב על הכל -בטיחות, התאמה לרכב ועוד

שמות לבנים, שמות לבנות, שמות מיוחדים ובינלאומיים? עברתם כבר את שלב השם ? קדימה לעבר המשימה הבאה, עגלת התינוק המושלמת עבורכם.

אנו ממליצים להורים טריים לשקול להתחיל עם מתאם מושב בטיחות עבור העגלה או מסגרת המושב שלך (ולדחות קניית מוצר בגודל מלא עד שתקבל מושג טוב יותר על הצרכים שלך לטיול ארוך טווח).

בתור התחלה, הורים רבים מחפשים עגלה התואמת למושב המכונית שלהם, המשמשת בדרך כלל בשנה הראשונה לחייו של הילד עד שהם עוברים למושב גג נפתח. על ידי שימוש בשילוב של עגלה / מושב רכב, אתה יכול לתת לתינוקות לישון כשהם עוברים מהרכב ישירות לעגלה.

בנוסף, אפשרי גם לחבר את העריסה לעגלה שלך או פשוט להשתמש במושב העגלה עצמו אם הוא נשען במצב אופקי בטוח עבור התינוק. כשהתינוק שלך בן 6 חודשים, הוא למד לשלוט בראשו ובצווארו והופך להיות גדול מדי עבור כיסא בטיחות, אתה יכול להתחיל להשתמש בעגלה עם מושב. עגלה זו גדלה עם הילד מכיוון שניתן להשתמש במושב בטיחות המוצמד לעגלה בזמן התרומה. זה מגניב, כי נעים להוציא תינוק ישן מהמכונית ולהצמיד אותו לתוך העגלה.

עגלות נפתחות 

יש גם עגלות נפתחות שמתחילות במושב אחד ובעלות אפשרות להוסיף עוד לילד שני. בנוסף, אם אתה קונה עגלת לשניים, הדגמים זה לצד זה אינם כבדים מדי, ולחלקם יש מושבי תינוקות מתקפלים לחלוטין. בהתאם לתצורת העגלה, ניתן להתקין את שני המושבים זה לצד זה או במקביל. עגלה עם מושב שכיבה עגלות בטוחות לתינוקות אם הן נשכבות לחלוטין במצב אופקי ובעלות הדום לרגליים המיועד לקיפול וליצור מוצר סגור.

כאשר אתה צריך להעביר תינוק ישן מבלי להעיר את התינוק, או אם אתה משתמש ברכב לעתים קרובות ולא רוצה לשאת איתך כיסא כבד לרכב, בדרך כלל משתמשים בשלדת עגלה. היא נקראת עגלה מודולרית כי יש לה מושב נתיק שיכול להסתובב. הדרך הפרקטית ביותר לקנות היא עגלה רגילה עם מושב שכיבה, כך שתוכל להמשיך להשתמש בה זקוף ככל שילדך גדל.

כמו במכונית שאתה משתמש בה כל יום, אז מציאת עגלה נוחה ובטוחה היא בראש סדר העדיפויות. העגלה היא אחד הפריטים הגדולים והחשובים שאתם קונים לילדכם. בין אם אתם צועדים או אורזים לחופשה המשפחתית הבאה שלכם, העגלה שלכם תהיה אחד ממוצרי התינוקות הנפוצים ביותר.

אבל זה יכול להיות קשה לחזות איזה סוג של עגלה אתה עשוי להזדקק ואילו תכונות חשובות בהשוואה למה שאתה עלול לפספס ומהמם כאשר אתה מחשיב את כל הסוגים השונים של אפשרויות העגלה הזמינות

שיעורי בית לפני הרכישה

הקדישו קצת זמן לחקור את כל התכונות של העגלה כדי לעזור לכם לקבל החלטה חשובה זו ולא להתחרט אחרי זמן קצר.  אתם בטח כבר יודעים פחות או יותר איזו עגלה הכי מתאימה למשפחה שלכם, אבל אנחנו רוצים לתת לכם עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לצמצם את המעגל למושלמת. ההחלטה באיזו עגלה לבחור עבור הילד/ה שלך היא אחת ההחלטות הקשות ביותר שתצטרך לקבל בעת יצירת ספר החשבונות שלך.

כאמא או אבא צעירים (או עתידיים) יש לך הרבה מה לעשות, כולל למצוא את העגלה הטובה ביותר עבור ילדך. רק זכרו שהעגלה שלכם תהיה אחד מכלי התינוקות הנפוצים ביותר ולא חברה סינית שאין למי לפנות ברגע של אחריות או תקלה במוצר, ולכן חשוב להחליט איזו עגלה לקנות כבר לפני הלידה. החלטנו להציג את כל הטיפים לרכישת עגלות וכיצד לבחור עגלה למשפחה שלכם.

כדי לעזור לך למצוא את העגלה הטובה ביותר עבור הרך הנולד,  המומחים שלנו העריכו סוגים שונים כדי לבדוק גורמים כגון זריזות, יציבות, קלות שימוש ושטח אחסון. בדוק את העגלות שהורים אחרים דירגו כטובים ביותר, בקבוצות הפייסבוק השונות יעזרו לכם עם ביקורות על העגלות הטובות ביותר, תוך התחשבות בתכונות שאתה באמת רוצה או צריך.  לא כל העגלות זהות, לכן חשוב לדעת את ההבדל בין סוגי העגלות כדי לוודא שאתה בוחן דגמים בקטגוריה המתאימה ביותר לצרכים שלך, גודל בגאז' הרכב ועוד.

 אביזרי העגלה הנכונים יכולים להפוך את ההליכה עם התינוק לקלה ונוחה יותר. עגלה פשוטה וקלת משקל עם מטריה מקלה על הנסיעה (והאחסון), בעוד שהעגלה הפונקציונלית ביותר מתהדרת בתכונות שימושיות כגון שטח אחסון נוסף, עריסות או מושבי רכב.

חלק מהתלת אופן הפופולרי יותר הם עגלות "היברידיות" חסרות בלמי חניה ותכונות בטיחות אחרות ולכן אינן מיועדות לריצה עם ילד למשל וצרכים נוספים אחרים.

 מערכות נסיעה לתינוקות – בטיחות מעל הכל

ההורים ירצו לסקור את תכונות הבטיחות והביקורות הן עבור מושב המכונית והעגלה הכלולים. מציאת כיסא בטיחות לילדים איכותי קל לשימוש ובטוח חשוב ביותר לרווחתו הכללית של ילדכם, שכן סביר להניח שתשתמשו בו לעתים קרובות יותר, או לפחות יהיו בעלי הסיכונים הבטיחותיים הגדולים ביותר. מושבי בטיחות ועריסות לרכב מהירים לחגור פנימה והחוצה כך שתינוקות יכולים להסתובב מבלי להתעורר. בטיחות היא הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת העגלות הנמכרות ביותר. מכיוון שאין שתי עגלות דומות, ביקורות אלו יעזרו לך להחליט איזו מהן מתאימה לך ולתינוק שלך. אורך החיים של העגלה תלוי בסוג העגלה.

הורים רבים מעריכים את הניידות שהם מקבלים עם העגלות הטובות ביותר. עגלות הן אידיאליות לטיולים רגועים, בעוד שעגלות הן שימושיות יותר כאשר נוסעים למרכזי קניות עמוסים.

ניתן לקפל או לדחוף עגלות רבות ביד אחת. כאשר אתה צריך לקפל או לפרוש את העגלה, אתה יכול להחזיק את התינוק – או יותר – כך שככל שהמשקל קל יותר, כך ייטב. זו הסיבה שכל כך חשוב שתהיה עגלה עם פונקציית קיפול ביד אחת כדי שתוכל להחזיק את התינוק ולשלוט ביד השנייה.

אז לסיכום – 

1. מחקר מעמיק ומקיף

2. התייעצות עם חברים שילדו לאחרונה

3. רכישה של המוצר המושלם עבורכם

 

Categories:

דילוג לתוכן