ראומטולוג ילדים מומלץ

ראומטולוגי ילדים מאמינים בחינוך המטופלים ובני משפחותיהם כדי לאפשר להם להשתתף באופן מלא בטיפול במחלות אוטואימוניות. המחלות האוטואימוניות חורגות מדלקת מפרקים בילדים ומטפלות בכל המחלות הראומטולוגיות. רופאים אלה מסייעים בקביעת הנחיות טיפול סטנדרטיות לאומיות לילדים עם מחלות ראומטיות על מנת להבטיח את הטיפול הטוב ביותר.

המטרה של צוות הראומטולוגיה לילדים 

היא לעזור לילדים ובני נוער עם כל מחלה לנהל חיים מספקים ופעילים. התוצאות שלנו מבוססות על שילוב של מדע מתקדם, טיפול, טיפול רחום ותקשורת. אנו עובדים עם מטופלים ומשפחות על מנת להתאים אישית את הטיפול בכדי להבטיח את התוצאה הטובה ביותר האפשרית העונה על צרכי הפרט.

ראומטולוג ילדים

הוא רופא המתמחה בטיפול מקיף בילדים ובני משפחותיהם עם מחלות ראומטיות, במיוחד דלקת פרקים. ראומטולוג ילדים מאבחן ומטפל בילדים עם מצבים כמו דלקת מפרקים אידיופטית לנוער (המכונה גם רה נעורים – דלקת פרקים אוטואימונית), זאבת מערכתית, דרמטומיוזיטיס, סקלרודרמה, דלקת כלי הדם ומחלות אוטואי-דלקתיות כולל תסמונת קדחת תקופתית. ריאומטולוגים לילדים הם רופאי ילדים שסיימו בנוסף הכשרה מומחית לשנתיים-שלוש בתחום ראומטולוגיית ילדים ומוסמכים בתחום זה.

בשל האופי המערכתי של מחלות ראומטיות, ראומטולוגים משתפים פעולה לעתים קרובות עם תת תחומים אחרים. הם נחשבים למאבחנים מופתיים ולעתים קרובות פונים אליהם כדי לפתור אתגרים וחידות קליניות.

ראומטולוגיה

היא מומחיות לטיפול בכאבי שרירים ושלד (מפרקים, שרירים, עצמות וגידים) ודלקת פרקים, מחלה אוטואימונית עם גורמים רבים לדלקת. בנוסף לדלקת מפרקים נעורים, זאבת דלקתית זאבת מערכתית ופיברומיאלגיה הם בין המחלות הנפוצות ביותר. ראומטולוגים מאבחנים ומטפלים במצבים אוטואימוניים ודלקתיים המשפיעים על שרירים, מפרקים ורקמות חיבור.

מחלות ראומטיות של ילדים משפיעות על היבטים שונים של גדילה והתפתחות, תפקוד גופני ואיכות חיים. מחלות ראומטיות מורכבות ויכולות להשפיע על מפרקים, שרירים, עצמות ואיברים פנימיים כמו כליות, ריאות, כלי דם והמוח.

מחלות ראומטיות רבות בילדים פוגעות גם במבוגרים ויש צורך בטיפול מיוחד לטיפול בילדים הסובלים ממחלות אלו

אבחון מוקדם הוא קריטי לניהול נכון של המחלות ולהימנעות מסיבוכים ארוכי טווח. מחלות ראומטולוגיות מורכבות דורשות הערכה מדוקדקת וטיפול זהיר ומותאם אישית.

ראומטולוג ילדים של Mayo Clinic

הוא מומחה להערכה וטיפול בילדים ובני נוער עם הפרעות ראומטולוגיות ידועות או חשודות, כולל הפרעות אוטואימוניות ואוטו-דלקתיות. המחלקה לראומטיקה בילדים מטפלת בילדים הסובלים ממחלות אוטואימוניות בהן המערכת החיסונית תוקפת תאי גוף בריאים.

דלקת מפרקים נעורים

היא מונח גג למחלות אוטואימוניות ודלקתיות רבות או מחלות ראומטיות המתפתחות אצל ילדים. זהו מונח כללי המשמש לטיפול במחלות אוטואימוניות או דלקתיות הפוגעות במפרקים המתפתחים אצל ילדים מתחת לגיל 16. ראומטולוגים ילדים רואים לעיתים קרובות חולים צעירים יותר הסובלים מתסמינים אחרים של דלקת פרקים או מחלות אוטואימוניות. שיקולי אבחון בעת אבחון JIA כוללים: דלקת מפרקים ליים (הנגרמת על ידי נפיחות משמעותית במפרקים או טראומה בברכיים שאינן קשורות לשכיחות הבוקר של תסמינים), דלקת מפרקים ספטית או אוסטאומיאליטיס (ביטוי חריף הקשור לתסמינים מערכתיים), מחלות אוטואימוניות מערכתיות כגון זאבת ילדים, דרמטומיוזיטיס נעורים או דלקת כלי הדם המערכתית ותכונות חוץ-מפרקיות הגורמות לכאבי מפרקים, כולל בקיעה, אפיפיזה עצם הירך, כלי דם אידיופתי. סוגים מסוימים של דלקת מפרקים נעורים משפיעים על מערכת השלד והשרירים, אך אי נוחות במפרקים היא מינורית או לא קיימת. לחולי JIA עשויים להיות מעט מפרקים המושפעים מסמנים דלקתיים רגילים. נתונים זמינים מצביעים על כך שמעקב אחר צילומי רנטגן נפוצים לניטור התפתחות והתקדמות של שינויים ארוזיים אצל ילדים עם דלקת מפרקים אידיופטית בילדים (JIA) עשוי לשפר את התוצאות. כ -3 / 4 מחולי JIA הינם חיוביים לגורם שגרוני, וזו אחת הסיבות לכך ש- JIA אינה נחשבת עוד לדלקת מפרקים שגרונית אוטואימונית ריאומטית (חיובית נגד CCP). אין שום עדות לכך שבדיקות לוח נוגדנים עצמיים משפרות את האבחנה של ילדים הסובלים מכאבי שרירים ושלד מבודדים כשאין היסטוריה רפואית, אין בדיקה גופנית ואין עדויות למחלות ראומטולוגיות. בהיעדר נתונים המראים יתרונות ברורים, יש לבצע צילומי רנטגן רק על ידי ראומטולוגים בילדים אם ההיסטוריה ו / או הבדיקה הגופנית מעלים חשש קליני לגבי נזק משותף או אובדן תפקוד.

שוחח עם רופא הילדים שלך על התחלת שגרת פעילות גופנית לילדך. דלקת מפרקים ספטית יכולה להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים או פטריות וזקוקה לטיפול מהיר בכדי למנוע נזק קבוע במפרקים.

ראומטולוג הילדים שלך עובד עם מומחי כאב ומומחים אחרים בכדי לנהל מחלות מפרקים ולשפר את איכות החיים של המטופלים. גישת הצוות שלנו פירושה שכמה רופאים מביאים את המומחיות הייחודית שלהם לטיפול בילדיך.

המחלקה לראומטולוגיית ילדים חוקרת ילדים עם תסמינים המעידים על מחלות אוטואימוניות ודלקתיות וכן על כאבי שרירים ושלד

הצוות הרפואי שלנו כולל ראומטולוג ילדים, אחות בהומטולוגיה, עובדת סוציאלית קלינית ופיזיותרפיסטית ומרפאה בעיסוק.

ב אצל חלק מהילדים הסימפטומים יכולים להימשך מספר חודשים, אצל אחרים רק למספר ימים. נוקשות וכאב יכולים לבוא וללכת, או שהם לא נעלמים.

 
למידע נוסף על ראומטולוג ילדים מומלץ נא לבדוק כאן: amarilyo.com

Categories:

דילוג לתוכן