נוטריון בספרדית להכנת מסמכים לדרכון ספרדי

מהו נוטריון?

נוטריונים הם פקידי ציבור והם אחראים לאמת את אמיתות המסמכים. בדרך כלל הם עושים זאת על ידי החלת החותם והחתימה שלהם על מסמך.

הנוטריון אינו היחיד שיכול לאמת את אמיתות המסמך, אלא הם היחידים שיכולים לאשר אותו. תהליך הסמכה זה יכול להתבצע באופן אישי או באמצעות דואר. אם מישהו צריך לשלוח מסמך לחו"ל, הוא יצטרך לאשר אותו על ידי נוטריון לפני שליחתו.

מטרת תהליך זה היא לוודא שאין תרמית מעורבת במסמך.
עבור עוד מידע על נוטריון בספרדית להכנת מסמכים לדרכון ספרדי יש לבדוק ב- law-center.co.il

נוטריון יגבה בדרך כלל בסביבות 5$ עבור שירות זה, שלעתים קרובות כלול בעלות קבלת דרכון ספרדי בעיבוד על ידו.

נוטריון הוא נושא משרה בבית המשפט היכול לשבע שבועות, לקבל תצהירים ואישורים משפטיים אחרים, לאשר העתקים של מסמכים ולתת אישור נוטריוני.

נוטריון הוא פקיד שמונה על ידי המדינה לכהן בתפקיד ציבורי למטרה מסוימת. ניתן למנות נוטריונים למטרות שונות. ניתן למנות נוטריון לשמש כעד חסר פניות בעת חתימה על מסמכים חשובים או כפקיד לרישום מסמכים ושאר מסמכים המחויבים על פי חוק להירשם בטאבו.

כמו כן, ניתן למנות נוטריון כממונה על מסמכים, כלומר הוא מוסמך לקבל תצהירים ואישורים משפטיים אחרים מאנשים שאינם יכולים להתייצב בפני פקיד המחוז או הרשם בעצמם.

במדינות דוברות ספרדית, הם נקראים

מבוא: היסודות של דרכון ספרדי

הדרכון הספרדי הוא המסמך החשוב ביותר עבור כל ספרדי. זה נדרש עבור כל נסיעות בינלאומיות והוא מספק למחזיק תעודה מזהה רשמית.

ניתן להשיג דרכון ספרדי בשתי דרכים:

– באמצעות תעודת לידה או

– על ידי התאזרחות.

על מנת להגיש בקשה לדרכון ספרדי, תצטרך להציג כמה מסמכים המוכיחים את זהותך, הלאום והתושבות שלך בספרד.

כדי להגיש בקשה לדרכון ספרדי, תצטרך להגיש מספר מסמכים המוכיחים את זהותך ולאום שלך. אלו הם:

-תעודת זהות או דרכון בתוקף ממדינת המוצא שלך -תעודת הלידה שלך

– צילום של רישיון השהייה שלך (אם יש לך כזה)

-צילום של הדף עם שמך וכתובתך מתעודת הזהות או הדרכון הנוכחיים שלך

היכן לבדוק או לאשר את המסמכים שלך לפני תהליך ההגשה

תהליך הגשת הבקשה לדרכון ספרדי אינו זהה לתהליך הגשת הבקשה לדרכון אמריקאי או קנדי. תהליך הבקשה שונה מכיוון שיש דרישות שונות להגשת בקשה לדרכון ספרדי.

כדי להגיש בקשה לדרכון ספרדי, תצטרך להיות בעל נוטריון בספרדית ומסמכים אחרים הרשומים באתר. תצטרך גם להגיש את תעודת הלידה המקורית שלך ואת תעודת הזהות המקורית שלך (DNI).

על מנת לקבל מסמכים אלו, ייתכן שיהיה עליך לעבור מספר שלבים לפני הגשת הבקשה. ייתכן שתצטרך לאשר שהמידע בתעודת הלידה שלך נכון. ייתכן שתרצה גם לוודא שה-DNI שלך הונפק על ידי חיל המשטרה הלאומי (Policía Nacional).

אנשים רבים שרוצים להגיש בקשה לדרכון ספרדי תוהים כיצד הם יכולים לדעת אם המסמכים שהם מגישים תקפים ותקינים. כאן נכנס לתמונה הנוטריון. תפקידו לאשר את המסמכים שלכם ולוודא שכולם תקינים לפני הגשתם.

הנוטריון יתחיל בבדיקה שתעודת הלידה שלך תורגמה לספרדית על ידי מתרגם מוסמך, וכן יבדוק שהיא הוטבעה בחותמת אפוסטיל. הם גם צריכים לבדוק שיש לך את זמן השהייה הנדרש בספרד, או שהתגוררת שם לפחות שנתיים, על פי סעיף 16 לחוק 39/2006 מיום 28 בנובמבר על אזרחות.

Categories:

דילוג לתוכן