מה הטמפרטורה השנתית בבריסל?

הקדמה: איך האקלים בבריסל?

בריסל היא בירת בלגיה וממוקמת בצפון מערב המדינה. בבריסל יש אקלים ממוזג, מה שאומר שהיא לא חווה טמפרטורות קיצוניות. הטמפרטורה הממוצעת בבריסל היא כ-11 מעלות צלזיוס (52 פרנהייט).

בבריסל יש אקלים ממוזג, מה שאומר שהיא לא חווה טמפרטורות קיצוניות. הטמפרטורה הממוצעת בבריסל היא כ-11 מעלות צלזיוס (52 פרנהייט).

האקלים בבריסל מאופיין בקרבת הים הצפוני והאוקיינוס האטלנטי, מה שהופך אותו למתון ולח.
למידע מורחב בתחום של מה הטמפרטורה השנתית בבריסל? וילדים טסים לבד עליך לגשת לאתר travelers.co.il

הטמפרטורה השנתית בבריסל היא כ-14 מעלות צלזיוס.

מהו האקלים בבריסל?

בריסל, בלגיה היא עיר המאופיינת באקלים הממוזג שלה. הטמפרטורה הממוצעת בבריסל היא סביב 10 מעלות צלזיוס כל השנה.

הטמפרטורה השנתית בבריסל היא סביב 10 מעלות צלזיוס כל השנה. ניתן לאפיין את האקלים בבריסל כמתון מכיוון שהעיר חווה חורפים מתונים וקיץ חמים עם גשמים מדי פעם.

הטמפרטורה השנתית בבריסל היא בין 10 מעלות צלזיוס ל-16 מעלות צלזיוס, תלוי בעונה בשנה.

בריסל ממוקמת באזור אקלים ממוזג ובעלת אקלים מתון. הטמפרטורה השנתית הממוצעת היא 10-16 מעלות צלזיוס, כאשר הטמפרטורה החודשית הממוצעת נעה בין -1 מעלות צלזיוס בינואר ל-18 מעלות צלזיוס ביולי.

האקלים של בריסל מתון ויורד הרבה גשם, אבל החורף לא קר מדי והקיץ לא חם מדי.

לאילו דברים נוספים עלי להיות מודע בעת נסיעה אל בריסל וממנה?

הטמפרטורה השנתית בבריסל היא בסביבות 8.5 מעלות צלזיוס. הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת בבריסל היא 12 מעלות צלזיוס והטמפרטורה הנמוכה הממוצעת היא 5 מעלות צלזיוס.

שדה התעופה של בריסל:

לשדה התעופה של בריסל יש בסך הכל 4 מסלולים, מתוכם 3 פעילים, ואחד סגור לתיקונים. בשדה התעופה יש גם מסוף מטענים ומוזיאון תעופה. הוא ממוקם כ-10 קילומטרים ממרכז העיר, עם אוטובוסים שעוברים בינה לבין תחנת הרכבת המרכזית של בריסל.

אתה יכול למצוא את הטמפרטורה השנתית בבריסל באתר ממשלת בלגיה.

אתר האינטרנט של ממשלת בלגיה, כמו גם מקורות אמינים אחרים, מספקים מידע על הטמפרטורה השנתית בבריסל.

אתר האינטרנט של ממשלת בלגיה מספק גם מידע חשוב אחר למי שנוסע מבריסל וממנה, כגון באיזה אזור זמן הוא נמצא וכיצד להמיר בין אזורי זמן שונים.

מה לגבי זמני ארוחות – האם אני צריך לדעת על "שעון בריסל"?

בריסל היא בירת בלגיה, והיא ממוקמת בצפון מערב אירופה. בבריסל יש אוכלוסייה של למעלה ממיליון אנשים, כאשר כ-50% מהם דוברי צרפתית כשפת אם ו-50% דוברי הולנדית.

אזור הזמן בבריסל הוא UTC+1. הפרש השעות בין בריסל לטוקיו הוא 12 שעות.

בריסל היא בירת בלגיה, והיא ממוקמת באזור הצפון-מערבי של המדינה. בריסל היא גם בירה פדרלית של בלגיה, מה שאומר שהיא מאכלסת רבים ממוסדות הממשל של המדינה.

בעיר יש טמפרטורה ממוצעת שנתית של 11.1 מעלות צלזיוס (52.0 מעלות פרנהייט). הטמפרטורה הממוצעת בבריסל לחודש ינואר היא -4 מעלות צלזיוס (24.8 מעלות פרנהייט) וביולי היא 18.5 מעלות צלזיוס (65.3 מעלות פרנהייט).

בבריסל אין שעון קיץ, אבל ישנם אזורי זמן אחרים שקרובים לבריסל עם שעון קיץ כמו אמסטרדם, ברלין ולונדון

דילוג לתוכן