מה הם מוצרים ממותגים לעסק?

בשנים הראשונות, מגוון המוצרים היה מצומצם אך הביקוש גדל בתחילת שנות השמונים והקמעונאים קיטלגו מוצרי פרסום כלליים שהם מיתגו כשלהם והשאירו ללקוחות החברה שלהם. עם הזמן, יותר ויותר חברות זיהו את היתרונות של קידום הזהות הארגונית שלהם באמצעות מוצרים ממותגים שיכולים לשמש כמתנות או שיש להם לוגו משלהם. חברות הפכו להמצאות בשיווק שלהן, באמצעות פריטי קידום מכירות לאורך השנים כדי לתמוך בקידום מוצרים ואירועים ממותגים.

הצעת פריטי מותג וקידום מכירות ללקוחות שלך

היא אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת. סחורה של מותג היא כל מוצר הנושא את השם או הלוגו של החברה שלך. אתה יכול לשלב מודל זה בעסק שלך על ידי מיתוג מוצרי החברה, כגון עטים בחינם, מחברות ומחזיקי מפתחות.

מוצרי מותג או פריטי קידום מכירות הם סדרת אובייקטים עם לוגו חברה

שם חברה או מוטו. פריטי קידום מכירות הם כולם מוצרים עם לוגו מותג או סיסמה הנמכרים בעלות מועטה או ללא עלות לקידום הזהות הארגונית או אירוע של מותג. ההיבט הייחודי של מוצרי קידום מכירות ברוב המקרים מורכב מכך שהמוצרים מודפסים עם הלוגו של המותג או ארגון החברה.

אנו מגיעים לכמה ממוצרי הפרסום הפופולריים ביותר בהם משתמשים חברות עבור מוצרים ממותגים

חברות ברחבי העולם משתמשות במוצרים ממותגים כדי לקדם את המוצרים, האירועים, הרעיונות והזהות המותג שלהן כולה. הם משתמשים במוצרים ממותגים כך שאנשים מכירים את החברה שלהם.

הדור שלנו

הוא לא זה שהגה את הרעיון של פרסום מוצרים למטרות שיווק ומיתוג. כפי שכבר דנו, סחר במותגים הוא חשוב מכיוון שחברות ידועות משתמשות בו כדי לקדם את מוצריהן ולייצר הכנסות. לאחר דיון בכמה רגעים חשובים, נציג בפניכם את מוצרי הקידום הפופולריים ביותר המשמשים חברות כמוצרים ממותגים.

אני מבין-בחירת המוצר המושלם בהתאמה אישית לקידום המותג שלך יכולה להיות מרתיעה כאשר אתה מבין את גודל פריט הקידום

בעולם המותגים, המוצרים והמוצרים הממותגים שלך לקידום מכירות חייבים להתמקד במטרה. לא סביר שתכנס לעסקים מבלי לדעת באיזו תעשייה הלקוח האידיאלי שלך עובד, אז זכור כשזה מגיע להזמנת מוצר או פריט ממותג.

זה לא רק עולה הון

אלא לתת לאנשים את המידע הנכון על העסק שלך הוא בעל ערך לא פחות מהמוצרים הממותגים שיש לך. כפי שצוין לעיל, מותגים הם נכסים בלתי מוחשיים המסייעים לאנשים לזהות חברה מסוימת ומוצריה. בעוד מוצרים מיוצרים על ידי חברות ונקונים על ידי הצרכנים בכסף, מותגים בונים את התפיסה, הציפיות והניסיון של צרכני מוצרים ושירותים תחת מטריית המותגים.

המונח "מותג" מתייחס לרעיון עסקי או שיווקי המסייע לאנשים לזהות חברה

מוצר או אדם ספציפי. מותגי Key Takeaways הם מושגים עסקיים שיווקיים בלתי מוחשיים המסייעים לאנשים לזהות חברות, מוצרים או אנשים פרטיים. מותגים מעבירים מסרים חיוביים או שליליים על מוצר או מראים לצרכנים חברה או שירות כתוצאה ישירה מפרסום בעבר, מבצעים או מוניטין של מוצר.

מיתוג מרובה מוצרים

הוא החיסרון של מיתוג פרטני בכך שהוא מאפשר לחברות כמו סוני, אפל, סמסונג וירג'ין למקד את נאמנות הלקוחות במותג הורים רחב יותר. מטרות למידה הסברת מרכיבי המותג החזק מילות מפתח נקודות המפתח מיתוג עוסק בפיתוח תדמית של חברה במוחו של הצרכן, הקצאת סחורות בעלות תכונות ייחודיות מסוימות ועשות זאת לקבוצת יעד אטרקטיבית. מיתוג אסטרטגי עקבי מוביל להון מותג חזק – כלומר יצירת ערך מוסף על ידי שילוב המוצר או השירות של החברה שלך, מה שמאפשר לך לגבות על המותג שלך יותר מאשר לגבות מוצר זהה, שאינו מותג.

חברות מוכרות ומקדמות מוצרים ממותגים מסיבות תקפות. בדרך כלל מדובר במוצרי קידום מכירות, מוצרים שאנשים מוצאים ומשתמשים בהם בחיי היומיום שלהם, או מוצרים עם לוגו חברה באתר, כתובת או מספר טלפון.

הצרכנים מחפשים מוצרים ושירותים באיכות גבוהה ובמחיר סביר שהם לא רוצים לראות בפרסום וסביר יותר שיבחר בחברות המציעות להם מוצרים ממותגים

על פי נתוני איגוד קידום המכירות הבריטי, סקר מצא כי יותר מ -70 אחוז מהלקוחות יהיו מוכנים לקנות מוצר ממותג שקיבלו במתנה.

פריטי מתנות מתנות יכולים לתת לך קצת יותר ממוצר קידום מכירות פשוט

אך אינך צריך להוציא הרבה כסף כדי לראות משהו בתמורה. תחשוב על מתנות ממותגות ופריטי קידום מכירות אחרים כמזכרות קטנות שאתה יכול לשים על השולחן שלך כדי להזכיר את החברה שנתנה לך אותן. אם אתה מחפש סוואג 'בודד, מוצרים ממותגים או מוצרי קידום מכירות, יש לך דרך למצוא הכל אם זה המוצר האישי המתאים לך.

ככזה, מותגים תורמים לעיצוב תפיסותיהם של אנשים לגבי חברות, המוצרים שלהם ואנשים פרטיים. מותגים יכולים להקים או לפרק עסק, ולכן חשוב שחברות יעשו את המחקר שלהן לפני שהן מביאות מוצר או שירות לשוק, לפני שיפתחו את שעריהן לעסקים.

טווח המוצרים והסחורה הפופולרית שאתה יכול להשיג אינו מתאים לעסק שלך

כך שתוכל להשתמש בשאלות אלה בנוגע לאסטרטגיית המותג שלך כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך. עם מוצרים ממותגים ייחודיים, תוכל להשאיר את שם החברה שלך ואת פרטי ההתקשרות האישיים שלך לרשות קונים פוטנציאליים.

דילוג לתוכן