משכנתא למוגבלים בבנק

כיום אנו מזכירים למלווים כי הטלת דרישות תיעוד מיותרות על מקבלי הביטוח הלאומי, כולל ותיקים נכים, יכולה לעורר חששות הוגנים באשראי. כמו כל לווה פוטנציאלי אחר, ותיק נכה הזכאי להלוואת דירה ב- VA אינו שוכח זאת אוטומטית. כיום, כל ותיקי הנכים הזכאים להלוואות VA מתחילים את בקשת המשכנתא שלהם במחלקה לענייני ותיקים (VA) והם זכאים לחלוטין להלוואות דירה ב- VA. אם אתה יכול להרשות לעצמך לשלם את המשכנתא שלך, אך הכנסותיך נובעות מתשלומי עבודה או נכות, הבנק או המלווה שלך עשויים שלא לסרב לבקשתך מטעמי נכותך. גם אם אתה נכה, בנקים ומלווים אחרים עדיין יכולים לאפשר לך לדחות את הבקשה, בדיוק כפי שהם עושים עבור כל לווה פוטנציאלי אחר אם הם אינם יכולים לעמוד בהלוואת המשכנתא ומותר להם.

אם יש לך הכנסה נמוכה שאינה זכאית למשכנתא רגילה

תוכל לקבל הדרכה בתהליך הבקשה מול הבנק או המלווה המקומי שלך. ארגונים אחרים המציעים תוכניות שיכולות לסייע לאדם עם מוגבלות להעפיל ולקנות בית צריכים לפנות לוועדת דיור שאושרה על ידי HUD ולבדוק את המשכנתאות והתוכניות שתוארו לעיל.

כדאי גם לקרוא את המדריך שלנו לאנשים עם מוגבלויות לרכישת בית

המספק מידע על תהליך קניית בית לאנשים עם מוגבלות, כולל זכאות להלוואת דירה או משכנתא. למידע נוסף על היתרונות של תכניות סיוע ברכישת בתים בנבאדה ותוכנית הסיוע הכספי העומדת לרשות אנשים עם מוגבלות בנבאדה המעוניינים לקנות בית.
כדי לקרוא עוד אודות משכנתא למוגבלים בבנק ניתן לגשת לאתר contact.org.il

משכנתאות עם ביטוח אובדן כושר עבודה משלמות את תשלומי המשכנתא החודשיים שלך אם אתה סובל מנכות המוגדרת בפוליסה שלך אך אינך מסוגל עוד לעבוד

מינהל השיכון הפדרלי – הלוואות FHA והלוואות VA המגובות על ידי המחלקה לענייני חיילים משוחררים מאפשרות ללווים להשתמש בהכנסות מנכות בכדי לזכות במשכנתא. אם יש לך נכות זמנית, תוכל להשתמש במידע הנכות שלך, כגון מספר הביטוח הלאומי שלך ומצב הנכות שלך, למטרות זכאות עם מלווה Fha. תוכניות משכנתא אלה כוללות משכנתאות לאנשים עם מוגבלות ותוכניות סיוע ברכישת בתים בנבאדה ובמדינות אחרות.

כדי שמלווה משכנתא יספור הכנסה מנכות כנגד בקשה להלוואת דירה, יש לתעד אותה כראוי. אם בעל המשכנתא אינו אדם שמקבל טובות הנאה סוציאליות, כגון הורה שקנה את הבית עם ילד נכה, אין הוא צריך להציג את המסמכים הנ"ל.

אם יש לך שאלות, המלווה שלך אמור להיות מסוגל לייעץ ל- FHA על ידי מידע מלא על הנחיות ההכנסה של FHA. מעל לכל, עליך להיות מודע לכך שנכותך עשויה שלא אומר שאתה מציע את כל מגוון אפשרויות המשכנתא.

אפשרות אחת

היא תוכנית המשכנתא של FHA, המכוונת לאנשים עם מוגבלויות עם מוגבלות כמו אלצהיימר, פרקינסון ומחלות נפש אחרות. הכנסות מסוג זה מותרות בכל התוכניות העיקריות להלוואות דירות, כולל משכנתאות FHA, VA ו- USDA. הכנסות מ- SSI ו- SSDI מותרות גם עבור הלוואות FCA ותוכניות אשראי אחרות שתוארו לעיל. אתה יכול להיות זכאי לנכות ונכות באמצעות תכנית הכנסה לנכות (DIP) של מינהל השיכון הפדרלי ובתוכנית ביטוח הנכות של הביטוח הלאומי של משרד השיכון ופיתוח עירוני.

אנשים עם מוגבלויות יכולים גם לקחת הלוואות בתים משתלמים באמצעות תוכניות המשכנתא FHA, VA ו- USDA, כמו גם תוכניות DIP ו- SSDI.

היתרון של הלוואת FHA

הוא שאתה יכול לכסות את עלות ההלוואה ואת שיעור הריבית באמצעות עזרי תשלום וכספי מתנה. כדי לכסות את עלות תוכנית זו, לווים יכולים לשלב משכנתא FHA עם משכנתא HomeReady כדי לקנות בית עם תרומות כספיות אישיות. משכנתא של הומרדי משלבת הלוואה מתוכנית המשכנתא הביתית של מינהל השיכון הפדרלי עם היכולת לרכוש בית ללא תרומות כספיות אישיות. הלווים יכולים לשלב משכנתאות FHA עם משכנתא ביתית לרכישת נכס עם תרומה כספית אישית (HFC).

לווים יכולים לשלב הלוואת דירה עם הלוואת FHA לרכישת בית עם תרומה כספית מינימלית (HFC).

אם אתה ותיק עם מוגבלות

הסיוע הכספי הנכון יכול להפחית את גודל הלוואת הבית שתצטרך. צורת תמיכה זו יכולה לסייע לאנשים עם מוגבלות לשלם עבור צרכים בסיסיים כגון דיור, כולל החזר הלוואות לבית, וכן תשלום משכנתאות, הלוואות לרכב או סוגים אחרים של הלוואות.

אתה יכול להגיש בקשה להלוואת VA מכל בנק, חברת משכנתא או איגוד אשראי המציע הלוואת VA. תחילה עליך ליצור קשר עם הבנק שלך לפני שתגיש בקשה למשכנתא ולעבוד עם המלווה שלך כדי לבחור הלוואת דירה שמתאימה לך ולבית שאתה רוצה לקנות.

כאשר בעלי בתים מבקשים סיוע לנכות כלשהי במסגרת HARP

עליהם לפנות לבנק הנוכחי או למלווה לצורך התוכנית. אם המענק אינו זמין מהמלווה שלך, המלווה שלך עשוי לעזור לך לפנות לסוכנות המציעה מענקי נכות. אין מענקים לדיור נכים מטעם מינהל השיכון הפדרלי (FHAA) או משרד השיכון ופיתוח עירוני (HUD).

Categories:

דילוג לתוכן